Beeb spannend vandaag!! Geniet iig van je weekendje weg Hier soms ook al druk met namen. Vooral voor een jongen erg lastig. Mijn man is marokkaans en ondanks dat hij niet streng gelovig is oid. Willen we toch islamitische namen om de kinderen zo nog "iets" mee te geven van hun afkomst. Ik vind het maar lastig ook omdat het nu nog enigszins bij de naam van dochter moet passen nl N.ora .. Ach komt vast goed. Hier nog steeds ongi bah hoop dat t snel over 8s zodat we er weer voor kunnen gaan
Islamitsche namen zijn zeker lastig. Heb net even snel op google gezocht maar dat moet je wel echt aanspreken. Is ook zo met andere namen natuurlijk maar dit lijkt me een stukje moeilijker. Maar heb er wel wat mooie tussen gezien. Wie weet komen jullie er vanzelf op Dank je!
Nou ik heb weer een testje gedaan en nog steeds negatief. Ga er dus maar vanuit dat ik ongesteld ga worden... Bah
Hey dames.. Hoe is het hier. Beeb hoop dat het wat wordt dit weekend ( en geen ongesteldheid dus).. Hier moet ik zeggen dat het klussen hier eigenlijk wel standaard om de dag is.. Of om de twee dagen. Manlief zou t echt niet willen als ik aangeef alleen te willen klussen als ik ovuleer. Hij wil zelfs niet dat ik bezig hou met ovulatie testen of wanneer ik ovuleer omdat we pas bezig zijn en het 'leuk moet blijven' maar ja wij vrouwen .... Mariah, wat leuk!! Ik ben zelf ook half Marokkaans! Ik zou ook graag een Arabische naam geven aan m'n kind maar heb al verschillende hele mooie in gedachten. Ik hou sowieso van korte namen.
Haal nog even het lijstje naar voren: NOD: Liva 5 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 21 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mammadoe 1 November Mariahh 2 november Liesje 10 november Zwanger!: Tika 17-20 september nod Als er iets niet klopt willen jullie het dan zelf aanpassen?
Ja.... Laat nu maar komen! Maar jij hebt nog geen testje gedaan toch? Eerst weekendje weg? Waar gaan jullie heen? Wel een goed idee! Ik ga morgen met m'n vriend lekker uiteten. Hoop dat als ik ongesteld word, dat het dan voor morgenavond doorbreekt. Kan ik ten minste lekker wijntjes drinken!
NOD: Liva 5 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 19 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mammadoe 1 November Mariahh 2 november Liesje 10 november Zwanger!: Tika 17-20 september nod
Yankee wat toevallig! Ik hou ook van kort en dat het liefst ook nog makkelijk uit te spreken; ) meisjes namen zat maar voor een jongen pff nja eerst maar eens een posi test in handen krijgen. Spannend beeb en millie hopelijk snel duidelijkheid! Vandaag hopelijk laatste dag ongi t is nu minimaal maar dat mag ook wel gezien dit alweer dag 6 is! Zit te twijfelen om ovulatie testen te gaan gebruiken ben gewoon benieuwd wanneer mijn ei springt ( of ik hem wel heb ) temperaturen gaat helaas niet.. ach ik denk er nog wel even over. . Met die testen komt er bij mij ongewild zoon druk op te staan wat me dan weer tegenhoud
Snap wat j bedoelt mariah..ik dacht ook zo.. maar toen mijncyclussen 10 dagen verschil hadden en omdat k niks merk van een eisprong toch geprobeerd.. vond t eerst wel spannend maar moet zegge dt k t wel fijn vind om te weten wnnr mn ovulatie was.. mn app zat er nmenlijk weer 4 dagen naast omdat die t gemiddelde pakt vn mn cyclussen.. Hb er nou ng 7 ofzo dus voor nog een eentuele volgende ronde.. mocht dat niet nodig zijn dn hebbn ze goed hun werk gedaan ! Temperaturen is voor mij ;ook geen optie en om de dag vrijen lukt gewoon vaak niet omdt ik onregelmatig werk..
Achternaam van mijn vriend is kort, dus ik wil juist een lange naam. Mijn dochters naam bestaat ook uit 3 lettergrepen. Zelf houd ik btje van de kak/hockey namen Zag gister op internet dat een een test bestaat van 20,- waarbij je al vanaf 6 weken het geslacht met 90% zekerheid te weten krijgt. Zou iemand van jullie zoiets willen doen? Lijkt me wel gevaarlijk! Als je er teveel vanuit gaat moet je helemaal omschakelen als het anders blijkt. Bij mijn dochter wisten we het geslacht pas bij de geboorte. Dit x wil ik het wel weten en dan bij een eventuele derde doen we wat ons het best bevallen is
Zag het ook op fb maar grloof er niet zo in kan je dat zien aan je urine? Zou het bij de echo wel willen weten.
Ik heb gisteren nog getest. Was negatief. Durf toch nog niet alles te eten en te drinken. Maar dat geeft niet
In ieder geval niet het weekend. Zal op zn vroegst dinsdag zijn. Wil er het weekend niet al te veel mee bezig zijn.
Achternaam van mijn man in lang en buitenlands dus een bram oid klinkt natuurlijk niet Echt waar bestaan zulke testen haha t word steeds gekker. Ik zou t wel willen proberen om te kijken of het zou kloppen maar zou de uitslag niet serieus kunnen nemen tot aan de echo dus dan toch wel weer zonde van je geld. Ik wist het geslacht bij 15 weken dmv een pretecho durfde toen wel wat roze in te slaan maar ging pas echt los toen het bij de 20 weken nog een keer bevestigd werd. Nog geen posi testen of ongi 's hier? Pf jullie houden het spannend!! Ga vanavond nog maar even met man bespreken wat we gaan doen mbt ovulatie testen. . Voor de mama's hier: zijn jullie soms niet bang dat de bevalling weer een drama word? Als het een drama is geweest natuurlijk. . Hier heel onnatuurlijk bevallen en had daar na het ontzwangeren best wel last van dat het allemaal zo gelopen is.. Vandaag dag 7 cyclus en ongi is zo goed als voorbij dus wij kunnen weer "oefenen"
Hier is de ongi al minder gelukkig geen krampen meer. Ik ben zelf een stoer meisje hou ook van tutten en jurkjes maar kan ook net een jongen zijn, als kind was is ook zo vind een stoere meisjes naam leuk. Toch als ik aan namen denk voor meisje kom ik steeds weer bij een naam uit denk dat als ik een meisje krijg dat het ook gaat worden. Nu weer wachten heb pas rond dag 20 m'n eisprong dus nog even geduld..