Goed bezig Beeb! Alleen Kaatjekaa staat er niet op, maar haar nod is nog onbekend!? Ah ik heb echt bewondering voor je Tika! Ik zou de testdrang ook echt niet kunnen weerstaan... Ik ga iig voor je duimen!
Ik vind al die afkortingen maar lastig. Kunnen jullie het voor mij bepalen? Ik moet 1 okt. Weer ongesteld worden en heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Genoeg info? Alvast bedankt.
Kaatjekaa, er is evt een lijst ergens in dit forum te vinden met alle afkortingen. Je kunt evt ook een app gebruiken zoals mamaapps. Dan kun je alles zelf invullen en dan staat er je dpo days past ovulation en je nod niet ongesteld dag. Door veel te lezen op t forum en alles op te zoeken ben ik er ook achter gekomen. Ik had namelijk ook geeen idee wat het allemaal betekende..
Hoi iedereen, even heel veel gewerkt en niet kunnen lezen. Wel leuk om alles even door te lezen. Ook ik voel elke maand mijn eisprong. Doet pijn bij lopen fietsen slapen... En de zin is dan best weg omdat alles zo gevoelig is... Maar wel heel fijn dat je dan weet wanneer je moet "klussen" ha ha weer Bob de bouwer in ons hoofd... Succes iedereen die binnenkort kunnen testen. Ik kan volgens mij rond 28-9 testen. Probeer expres om er nog niet teveel mee bezig te zijn. Heb nu wel pijnlijke borsten maar dat kan wellicht nog komen door de eisprong afgelopen vrijdag... En een kramperig gevoel in mijn buik. Maar heb ook weer gehoord dat dit kan als je lang een spiraal hebt gehad, net een soort ontpillen, ken het woord er niet voor als je een spiraal gebruikt hebt..
Ontspiralen vanes? Haha kaatje ik vin t ook maar gedoe al die afkortingen.. k noem alles maar gewoon bij t naampje! Las ergens ook babydancen,?!!.-. Really? Ik gebruik de P Tracker app om mn cyclus bij te houden..
NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag. Oftewel de dag waarop ongesteld zou moeten worden en je nieuwe cyclus begint. Hopelijk is dit natuurlijk niet het geval en heb je die dag een positieve test in je handen ! Jouw NOD is dus 1 oktober. Welkom terug Vanessa! Balen dat het zo gevoelig is, maar hopelijk heb je goed geklust en is het raak! Je lijkt er iig lekker nuchter onder. Wel knap, ik zou geloof ik alles als symptomen gaan zien. Nou mijn menstruatie is achter de rug, dus ik ga nu straks de vruchtbare fase in... "klusser de klusser de klus"- ik heb nu de klusjesman van kabouter plop in m'n hoofd, ook gezellig
Ik vul even het lijstje van Beeb aan. NOD: Tika 17-20 september Tessebes 28 september Vanesje 28 september Kaatjekaa 1 oktober Liesje 3 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober
Ik heb ook een app; ik gebruik woman log. Op zich wel handig! Alleen hier lees ik steeds termen als NOD. Ik wist de betekenis wrl, maar wist niet welke dag dat is. Nu is het me helder. Mag ik nu ook op het lijstje? Babydancen?! No way! Haha maf zeg! Gisteren mijn ei gehad en sex gehad. Op mijn verjaardag. Dat zou leuk zijn!
Haha Babydancen!? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Buikdansende zwangere vrouwen!? Of een vruchtbaarheidsdansje na het klussen... En schudden maar dames!!
Hoi iedereen. Leuk ik sta ook op het lijstje, word nu wel spannend en "echter" ik probeer me een beetje in te houden. Vorige maand had ik namelijk ook allerlei dingetjes die ik voelde, plopjes, krampjes, borsten pijnlijk misselijk en uiteindelijk ongesteld geworden. Ik was toen best teleurgesteld. En dat wilde ik deze maand iets anders aanpakken... Hoop dat ik het vol kan houden. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe dat baby dansen gaat dan hahaha.
Toen ik net op het forum kwam snapte ik er ook niks van haha Volgens de kalender heb ik deze week mijn eisprong vind het best wel spannend. Heb wel af en toe krampje en een hele opgezette buik. Gister geklust spannend. Bij ons is het ook zo dat we door chemo van mijn vriend niet weten kf hij vruchtbaar is voor de chemo wel en toen ia het ingevroren de kans is groot dat hij wel vruchtbaar is en moeten van de oncoloog half jaar proberen en als ik dan niet zwanger ben gaan ze zijn zaad checken..
Hoi liesje, Wat heftig! Jammer dat jullie het dan toch nog een half jaar moet proberen. Je zou zeggen na chemo is het checken toch een kleine moeite. Maar ik hoop dat alles gewoon goed is! En dat het gezond en snel zwemmend is!
Dat is nog even spannend Liesje! Zou inderdaad denken dat het toch een kleine moeite is om het nu even na te kijken. Hopelijk is het niet nodig!
Liesje dat is heftig!. Gaat het verder nu wel allemaal goed met je vriend? Hoop voor je dat het zonder de onderzoeken moet en dat het snel zal lukken! Goed van je Vanesje! Soms helpt te veel er mee bezig zijn ook niet mee.. Ik heb al een sinds gisteren soort ongesteld gevoel, maar voelt toch ff anders in mijn buik, borsten doen zeer en zijn wat groter.. We wachten geduldig af.. kan het ook niet zo tegenvallen
Ja hij is nu een jaar schoon. Wel heefthij maar 1 teelbal maar dat schijnt niks uit te maken met zwanger worden.. Zelf heb ik wel een voor gevoel dat hij vruchtbaar is maar dat zegt natuurlijk niks..