Bij mij was mijn bevalling geen drama, viel me zelfs mee. T enige was dat mijn zoontje tmoeilijker had waardoor ik haast moest makem en doorgeschuurd was. Ik beviel thuis en moest voor de hechtingen naar t ziekenhuis, omdat ik me goed voelde moest ik op eigen gelegenheid en dat was echt drama. Dus bij de 2 e zou ik in een kraamhotel of ziekenhuis willen bevallen. Een meisjes naam is bij ons al jaren bekend haha. Jongensnaam zullen we echt nog over na moeten denken. Maar moet idd wel een stoere naam zijn. Gister kreeg ik een paar x te horen dat ik er zo moe uit zag. Ik heb verder geen klachten maar moe ben ik altijd wel. Dinsdag pas mijn nod. Maar door die opmerkingen toch ff een tesr gedaan, terwijl ik dit eigenlojk op zijn vroegst echt pas dinsdag wilde doen. Nu ook gelijk ook weer spijt want hij is natuurlijk hartstikke negatief...
Fml.. k zit onder de puistjes K heb wat namen in gedachten maar vind t echt lastig! K houd van stoer en bijzonder maar niet te bijzonder haha.. bovendien vind ik spaanse namen prachtig omdat ik zelf ook spaans spreek maar in t nl wordt t altijd verkeerd uitgesproken.. mijn man en zijn broers hebben hebreeuwse namen en t lijkt me ook leuk om die traditie voort te zetten.. maar nog niet echt iets gevonden...
Jammer Deborah maar nog geen bloed dus kan nog alle kanten op!! Ik wou al in het ziekenhuis bevallen maar Door mijn hoge bloeddruk werd ik medisch en viel ik onder de gynaecoloog ipv. Mijn eigen verloskundige. Ik werd ingeleid met tabletten en om 23:00 in de avond begon het pas .. eerst was ik de enige en was er alle tijd voor me.. uiteindelijk lagen alle verloskamers vol en merkte ik de stress van het personeel omdat mijn ontsluiting niet vorderde een ruggenprik waar ik blij mee was maar tijdens mijn ontsluiting 15 min pers weeën weg zitten puffen omdat er niemand kwam ( dat is zwaar) toen er eindelijk iemand kon komen waren mijn weeën afgezakt en werd ik gelijk volgespoten met weeën opwekkers omdat er nog iemand met volledige ontsluiting was dat moment is ook pas mijn ruggenprik uitgezet dus voelde van onder vrij weinig maar al met al was het zo gaotisch wat ik jammer vind Hoop dus bij mijn eventuele volgende bevalling op rust en harmonie dus nu twijfel ik wel of ik nog naar het ziekenhuis wil.. Welke ovulatie testen gebruiken jullie? Had een topic geopend maar krijg niet veel reacties en zit te twijfelen welke nu een beetje goed duidelijk en betaalbaar zijn...
Ik zou benk zowiezo in t ziekhuis wiln bevallen.. altijd al gezegd.. Ik heb ze besteld bij zwangerenkids.nl mariah.. was een tip van mamadoe geloof ik.. Had voor 12 euro 15 dipstick testen en kreeg daar 2 midstream zwangerschapstesten bij maar je hebt veel keuze in soort en aantal. Heb geen vergelijkinsmateriaal maar ze doen t prima geloof ik! Werden optijd en discreet bezorgd met de post.
Ja die van zwangerenkids worden eigenlijk op dit forum en door mijzelf als best gewaardeerd. Maar hun zwangerschapstesten zelf schijnen minder te zijn. Regelmatig geven die een vals negatief. Mariahh ik herken jouw verhaal wel van die drukte. Bij mij zaten ook alle verloskamers vol en waren ze onderbezet. Ook naderhand was dit erg vervelend. Ik en mijn dochter moesten wegen complicaties een paar dagen blijven en ik kreeg echt geen begeleiding die eerste dag bij borstvoeding etc. Daarnaast zat ik aan een catheter en was ik een vaatdoek omdat ik 2,5 liter bloed verloren was. Dus kreeg haar zowat haar bedje niet uit. Moest echt zo me best doen. Ook in die nacht super lang met een huilende zuigende baby aan de borst. Zat een uur lang te voeden tot het pijn deed. Toen maar jankend de zusters om hulp gevraagd, bleek dat mijn bv op was door het bloedverlies. Plaats dat ze me nou ff daarin begeleid hadden.....ze wilden niet eens helpen mijn tanden te poetsen omdat het te druk was en ik had plak van hier tot Tokio en kon zelf niet uit bed dus! Verder ook twee keer in mijn verlof op de ok gelegen. 1 x gecurreteerd 3 weken na mijn bevalling en weer een maandje daarna moest mijn galblaas eruit. Pittige tijden dus hoop maar dat het volgende x allemaal van een leie dakje zal gaan.
Heftig hoor. Ik weet ook niet wat ik zou doen thuis of in zh als je allebei mag. Fijn om thuis te zijn maar als er wel wat gebeurt.
Jeetje, wat heftig!! Echt slecht!! Bizar! Ik heb altijd gedacht dat ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen, net wat liesje zegt, het biedt meer zekerheid als er iets mis gaat. Maar thuis vind ik toch ook iets hebben. In alle rust en je hebt alle ruimte. En de kans op onderbezetting in een zh... Brrrr... Desondanks denk ik dat het toch het zh wordt, maar ik speel nog wel een beetje met de verschillende mogenlijkheden. Zo'n kraamkamer lijkt me trouwens ook wel wat! Las er laatst wat over, beetje een middenweg... Iemand daar ervaring mee of kennis over? Hier trouwens nog geen druppeltje bloed! Wel al een paar dagen ongesteldheidskrampjes. Normaal krijg ik hele erge kramp en dan meteen fors ongesteld, dus ben een beetje im de war. Gister test gedaan, die was negatief. Nu test ik dinsdag pas weer, tenzij ik eerder ongesteld word.
Spannend hoor millie!!! Hier ook weinig begeleiding gehad met de bv je moet er echt zelf om vragen! Nadeel van thuis is idd geen artsen in de buurt en geen pijnbestrijding.. ach we zien het wel. Wil deze maand nog aankijken of ik iets van een eisprong merk anders ga ik ze bestellen op zwanger en kids. . Zit nu ook al op dag 8 dus als ik ze nu bestel uiterlijk pas op dag 11 binnen denk ik dan moet ik gelijk zo puzzelen haha Ben weer benieuwd deze maand Gelukkig een paar drukke weken voor de boeg dus hopelijk kan ik het ook een beetje loslaten Beeb Hoe was je weekendje weg?
Ons weekendje weg is nog niet afgelopen We gaan morgen weer naar huis. We laten ons heerlijk verwennen we gaan elke dag onbeperkt ontbijten bij het buffet en elke avond uit eten. Vanavond dus laatste keer uit eten en morgenochtend nog uit ontbijten. We hebben lekker een bubbelbad op de kamer dus daar heb ik gisteren nog even gebruik van gemaakt Niet te lang en te warm voor het geval dat... Heb nog wel alles meegelezen maar reageren is niet heel makkelijk met de telefoon. Jammer dat de test nog negatief was Milie
Nee nog niks! Dit is ook pas de 4e ontpil maand dus kan ook best zijn dat er ineens een lange cyclus tussen zit, maar dat hoop ik natuurlijk niet!! Vandaag dag 31.
Spannend beeb..... vorige maand had ik een korte cyclus van 26 dagen.... nu verlies ik nu al een klein beetje bruin en rood bloed,..... Volgens de ovulatietest had ik op vrijdag 3 oktober mijn piek. Dus zou ik zaterdag 4 of zondag 5 mijn ei moeten hebben gehad.... als ik nu al ongi wordt heeft t toch veel te weinig tijd om te nestellen?????? T is pas 12 oktober....... zuchtttttt
Is het dan niet een innesteling bloeding deborah? Ik had ook dat weekend mn eisprong.. maar merk niks aan me lichaam.. wel al 3 nachten gedroomd over zwanger zijn haha.. Naja enige wat k heb is veel witte afscheiding..en puistjes... maar ja dat zegt helemasl niks ...
Ik had okk totaal geen klachten. Ook geen puistjes, wat ik normaal wel heb voor ik t wordt.... heb nu ook totaal geen buikpijn..... maar voor een innestelling zou ik op dacht 8 zitten. Dat gebeurd toch binnen een week???.... Ik weet t gauw genoeg... als t ongesteldheid is dan zet het snel genoeg door.... ik maak me alleen zorgen omdat mijn lutaele fase of zoiets dan veel te kort is. Die hoort tussen de 12 en de 16 dagen te zitten en ik zit er op 8
Kan zeker een innesteling zijn hoor! Als je nu echt ongi wordt kan je overwegen om teunisbloem olie of tarwekiem capsules te gaan slikken dit zorgt voor een regelmatige cyclus geloof ik waardoor je lutale fase wat langer word. Het verschil weet ik niet echt Google maar eens.
Oke nou we wachteb nog even af, ondanks dar ik verder geen menstruatie klachten heb, denk ik niet dat ik zwanger ben. Ik veewacht wel dat t door gaat zetten. Had daar inderdaad over gelezen mariah. Moet er maar eens over na gaan denken. Dank je voor de tip. Lief dat jullie zo meedenken
Wat spannend meiden! Hoop zo dat er zich weer snel iemand zwanger meldt. Dat geeft de rest dan weer moed Lijkt me wel vervelend om over tijd te lopen maar negatieve zwangerschapstesten te hebben.... Dat is mijns inziens wel echt een voordeel van ovulatietesten. Dan weet je je nod nauwkeuriger. Hier druk geweest met werk en dinsdag weer beginnen met ovulatietesten. Spannend. Hopelijk raak want volgende ronde zou de bevallingsdatum erg rond dat van mijn vriend liggen.