Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Vannacht niets maar net naar de wc en t was meer als een veeg, dus gewoon ongi. Al heb ik nog steeds geen menstruatieklachten. Mijn cyclus is dus echt kort. Maar misschien is dat ook nog omdat ik pas in augustus gestopt ben met de pil.... Maar wat ik me af vraag. Wat moet ik als me eerste cyclus dag rekenen. Dat beetje wat ik gister had of vanaf dat je t echt bent. Vorige maand heb ik vanaf t eerste wat ik zag gerekend

En dan nog de vraag. Ik heb een paar dagen last van ovulatiepijn. Afgelopen maand ovulatiwtesten gebruikt. Deze leken aan te geven dat ik mijn ei aan het einde van die pijn had. Dan was de lutaele fase 8 dagen. Maar kan t dat n ovulatietest van 123 thuistest t mis had. En dat ik ovulatielijn krijg als mijn ei is geweest, dat ik m bijvoorbeeld door mijn eileider voel gaan een paar dagen. Als dat zo zijn zou ik nu op 12 dahen zitten met mijn lutaele fase en zou ik wel goed zitten qua korte cyclus...

Wat een vragen he maar ben de kluts kwijt omdat mijn cyclus zo kort is

2. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hey deborah k zou gewoon de eerste dag dat j echt bloed verliest rekenen als eerste cyclus dag.. ook al is t een beetje

Nou niet voor t een of ander maar had wel aantal negatieve berichten over 123 testen gelezen ?

3. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ja ik ook idd. Ik heb nu van zwanger en kids ovulatie testen besteld. Deze blijken goed te zijn. Ik wilde t eigenlijk niet meer doen die testen, maar wil nu wel ff weten hoe of wat. Anders na komende ronde maar iets nemen die de lutaele fase verlengt, zoals tarwekiem olie.... nog ff 1 ronde afwachten dus

4. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Zo heb mijn banner ook maar even aangepast, naar eentje met een afwijkende cyclus. Ik tel vanaf vandaag omdat ik nu echt maandverband nodig en rood bloed heb en gister was alleen wat afvegen. Wat een details he hahaha

op naar de volgende ronde en ik hoop dat 1 van jullie snel met een positieve test komt.
    Ik hopelijk over een dag of 24;)

5. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een domper Deborah!! Hoop dat die andere ovulatietesten beter helpen! En ik zou idd ook tarwekiemolie halen, kost geen drol en schijnt in dit soort gevallen goed te helpen!

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat balen Deborah!
    Hopelijk heb je snel een positieve test!

7. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ja baal ook echt.. niet omdat ik ongi ben eigenlijk. Meer omdat die laatste fase te kort is. Iemand een idee welke tarwekiemolie t beste is. De kruitvat hier heeft ze niet. Kan wel online bestellen. Maar is dwze goed

8. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken alleen die capsules van de kv...
    Kan me voorstellen dat je baalt van die korte lf! :(
    Maar het zou idd nog met ontpillen te maken kunnen hebben, bij sommigen verstoort dat de cyclus behoorlijk.
    Hopelijk herstelt je cyclus zich snel!!

9. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Hoop t ook. Wacht iig komende ronde nog af

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Vanochtend mij ei gevoeld, mama apps had het goed berekend. En afgelopen weekend goed geklust. Ben heel erg benieuwd deze ronde...

11. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Spannend vanesje ik ga voor je duimen

12. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim mee! Spannend!

Hier trouwens nog steeds geen druppeltje bloed te bekennen.... Net nog waterige/witte afscheiding, dacht daardoor weer dat ik ongesteld was geworden, maar niet dus. Morgen maar weer een testje doen. Ben nu wel toe aan wat duidelijkheid!

13. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Snap ik millie... ook voor jou erg spannend

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Vanesje!
    Ik duim voor je!

Hier hetzelfde schuitje Milie.
    Alleen heb ik net omo wit getest :(
    Zal wel allemaal met het ontpillen te maken hebben maar ik baal wel echt even flink!

Misschien morgen even ha bellen voor een bloedtest...

15. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff frustrerend hè!? Het geeft toch hoop, en dan een witte test! Grrrr... Ben bang dat ik morgen ook met omowitte test in handen sta...
    Doet de ha snel zo'n bloedtest, of moet je een x aantal dagen overtijd zijn ofzo?

Moet wel echt even iemand een positieve test krijgen hoor! Duurt lang!

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb geen idee hoe snel ze dat doen.
    Ben altijd vrij simpel daarin...vragen staat vrij haha.

17. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Nadeel is alleen dat de test van de huisarts net zo betrouwbaar is als een zwangerschapstest en de uitslag dus t zelfde zal zijn

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja dat is zo...
    Afwachten maar dus :(

19. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Maar dat wachten is vreselijk. Al hoef ik nooit lang te wachten. Voor jullie is dat veel erger

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dit is de eerste keer dat ik zo lang moet wachten.
    Ben al 4 dagen verder dan de langste cyclus.

Deel Deze Pagina