Hey ladies.. Wat gaat opeens de tijd hard.. Zit op dag 13 dus midden in m'n ovulatie periode.. Heb geen ovu testen gebruikt want vind t zonde Zo vroeg al, en manlief wil zelf niet dar we er teveel mee bezig zijn .. Kan me voorstellen dat je idd wil weten wanneer je ei is beeb! Ik weet altijd wanneer ik vruchtbaar ben ( veel meer slijm ) en ook m'n ei voel ik heel duidelijk ( veel pijn!) meestal is dit Rond dag 15. Dus overmorgen Wij klussen sowieso om de dag, en soms elke dag. Dus ben benieuwd. De twee weken voor je ei vliegen voorbij naar mijn gevoel en daarna gaat alles in slow motion..
Spannend ik zit nu in de 2 weken voor de eisprong vind dat ook wel fijn al kun je niks. Merk dat ik nu helemaal niet bezig ben met zwanger worden lekker wijntje drinken en tijdens de sex denk ik niet aan zwanger worden. Rond en na m'n ei sprong geniet ik er ook van maar denk ik toch zal het raak zijn. Ook zit ik beter in mijn vel voor mijn eisprong.
Ik neem het er nu ook maar weer van. Lekker broodje met smeerleverworst op net haha. Van de week nog maar eens pizza eten met salami, broodje filet american, en een lekker biefstukje ofzo
Ja maar ik ken geen mate met sommige dingen Als ik smeerleverworst koop dan moet dat pakje ook gewoon op in 2 of max. 3 dagen haha. En pizza mag, maar ik las salami niet? En ik moet pizza met salami
Oke ja dat kan he hihi Waarom salami niet. Heb ik nog nooit van gehoord. Ook altijd gegeten toen ik zwanger was van mijn zoontje
Haha denk ik dat ik straks ook lekker filet americain ga halen! Oh wat jammer dat salami niet mag! Heb ik ook niet eerder gehoord, maar eigenlijk wel logisch. Damn, pizza zal nooit (naja 9 maanden dan) meer hetzelfde zijn :'( Hier nog steeds geen bloed. Pffff... Vanochtend ook negatieve test, was wel even balen. Maar weet nu vrijwel zeker dat ik gewoon een langere cyclus heb i.v.m. ontpillen. Bah! Hoop dat het nu wel snel komt, ik wil door naar de volgende ronde!!!
Bij het voedingscentrum staat dat je salami niet mag eten tijdens een zwangerschap. Op de site staat: filet american, ossenworst, theeworst, boerenmetworst, chorizo, rosbief, rauwe ham, salami, cervelaat. Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum Pizza zonder salami is toch net geen pizza voor mij haha. Balen Milie! Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid. Hoe zijn je eerdere cyclussen geweest?
Aah gelukkig lust ik geen filet american en ben k ook niet zo dol op salami ... daar in tegen ... brie, gerookte zalm, carpaccio, rose biefstukje... mm dat ga k denk el erg missen en ik ben een cocktail fan ! ...
Brie mag wel hoor, als het maar niet gemaakt is van rauwmelkse kaas. En dat vind je niet zo 1 2 3 in de supermarkt. Gerookte zalm mag alleen als het vers is en niet als het vaccuum verpakt is geweest. Dus daar kan je misschien nog wel een gulden middenweg in vinden. Ik vind de eerste 2 weken zelf ook veel prettiger eigenlijk. Kan het dan gewoon wat meer loslaten. Hopelijk zijn dit mijn laatste dagen niet zwanger....
Hm oké vreemd haha. Nou kom maar op met die salami pizza's dan Tis zo stom eigenlijk maar ik voel me vandaag zo leeg
Hebben jullie tips tegen puistjes wordt er gek van allemaal puisten en rode vlekken van oude puisten in mm gezicht op mn voor hooft allemaal bultjes. . Heb er vandaag weer 4 bijgekregen lang leven stoppen met de pil
Paar dagen geen make up! K gebruik facewash van himalaya en dagcreme van decubal alle 2 bij de tuinen te koop en super fijne merken... Als je dagcreme op doet niet smeren maar in je huid kloppen zegmaar.. trekt t beter in en zorg dat je huid goed doorbloed en dus sneller geneest.. En veeeel water drinken!
Ja heb ook sinds mijn spiraal eruit is in ene meer last van puistjes @Vanesje, dat is je luteale fase, de fase tussen je ei en je menstruatie. Als deze korter is dan 10 dagen is de kans op zwangerschap kleiner omdat er dan niet genoeg tijd is om een lekkere dikke baarmoederwand op te bouwen.
Balen beeb maar wel duidelijkheid nu iig.. Al een positieve test hier?? Ik verwacht deze week mijn eitje wel dus ben benieuwd of ik er iets van merk..
Ik heb ook ongelooflijk last van puistjes sinds ik gestopt ben met de pil... .. Spannend mariahh hopelijk ben jij dan de gelukkige deze ronde