Hey dames... vandaag gewerkt n nog steeds geen bloed , geen drup geen veeg niks.. ook geen kramp! En er werd me gevraagd of ik zwanger was.... haha gek.. Morgen ohtend dus maar even testje halen bij kv.. moch k dn nog niet ong zijn natuurlijk.. Durf niks te denken.. maar hb nu wel weer t gevoel dat t zomaar zou kunnen
Gemiddeld maar 1 keer op een dag, maar veel kokhalzen en dat vind ik erg vervelend.. Als ik zou afvallen kan het gelukkig geen kwaad., kan wel iets missen. Livia ik ga zeker de foto plaatsen hoor als het lukt! Mammadoe er was iets mis met het echo apparaat ofzo anders had ik hem waarschijnlijk wel gehad. We houden er gewoon vertrouwen in dat alles goed gaat en zit! Komt het vast allemaal goed
Tika, leuk wat van je te horen! Blijf ons wel updaten he! En balen van de misselijkheid.. Ze zeggen dat het meestal na 12 weken voorbij is dus hopelijk kun je snel genieten..
Leuk dat je ons op de hoogte houdt hopelijk volgen er snel meer. Tessebess spannend heb je al getest?
Spannend tessebes! Ik hou dit forum even in de gaten ; ) Ik baal wel een beetje dat ik deze maand geen ovu testen heb gebruikt want heb tot nu toe nog geen enkele reden dat ik mijn ei heb gehad ( dag 17 vandaag..) Was 1 dag nogal vochtig beneden maar geen rekbaar slijm oid geen krampen waarvan ik zou denken zou best mijn eitje kunnen zijn en ook nog steeds geen gevoelige borsten iets wat ik de periode na mijn ei altijd heb.. Al had ik ze maar gebruikt om zeker te weten of ik wel een ei heb want zelfs daar twijfel ik nu aan enige waar ik last van heb is een soort lage steek/spierpijn echt net boven mijn intieme zone en dan links en rechts ..
Jammer tessebes hopelijk breekt je ongi nu snel Door! En die temperatuur misschien een verkoudheid oid?
nee, voel me prima!?.. maja hb er ook geen verstand van.. weet alleen datie hoog is als j zwanger bnt en daalt als j ongesteld gaat worde.. Mn cyclus zal wel in de war zijn.. zit vandaag dus op dag 30 ..als ik over een dag of 2/3 nog niet ongestld bn doe k t andere testje wel
Oh wat jammer nou hopen dat er snel wat verandert. Heb je je temp opgenomen voor of na je uit bed was? Mijn temp is gemiddelt 36.8 voor ik uit bed ga en al ik later op de ochtend temp altijd 37.2 Na mijn eisprong is het de ochtend voor het opstaan boven de 37,1 vanmorge helaas vergeten. Duim voor je Hier gister eindelijk weer is gezellig gemaakt haha man even in de watten gelegd en verwent met een 30 min durende massage. Die ontspanning en aanraking behaalde het juoste resultaat hihi hoop dat nog een beetje zin had anders gewoon genoten hihi. En volgende ronde nieuwe kans
Jammer tessebes. En wie weet was je cyclus langer en test je nu te vroeg. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Goed zo liva en je weet nooit, misschien wel op t juiste moment
Ow haha ja ik was al lang uit bed.. haalt niks uit dus 4 oktober had k gepiekt met ovutesten.. dus 5 of 6 oktober mn eisprong gehad denk ik ...
Dan zou je t uiterlijk morgeb moeten worden. Ik had fgelopen ronde ook geen ongi klachten dus kan zo maar
Bn benieuwd.. ga t wel zien.. de druk is er nu wel af gelukkig.. gister was ik er helemaal zenuwachtig van en nu laat k t allemaal maar lkkr over me heen komen
Hoi liesje, na verwijderen van spiraal heb ik dat ook. Zeker 2 maar vaak wel 3 weken van de maand. Gespannen buik, kramperig en ook opgezet. Ik baal er ook van. Ik weet wel dat als ik zwanger kan worden en eenmaal bevallen ben ik zsm het spiraal weer laat plaatsen. Want behalve de buik heb ik ook weer erg last van pukkels,, en dat op 34 jarige leeftijd vind ik best gênant. Vooral in mijn nek en hals, draag veel kollen en sjaaltjes want het ziet er echt niet uit. De littekens van een pukkel blijven in je nek ook zoveel langer zichtbaar dan in je gezicht merk ik. Bah