Vervelend he vooral die puisten de een is weg en de volgende komt. Ben vanaf deze week mijn gezicht heel goed aan het verzorgen en merk al wel wat verschil. Doordat ik geen ovu testen heb gedaan ook totaal geen zicht waar ik zit in m'n cyclus ik had vorige week een eisprong gevoel vorige maand had ik m later we gaan het zien maar duurt zo lang allemaal voor mijn gevoel
Mijn eerste signalen van ovulatie pijn zijn er alweer. Dat betekend dat ik over 6 dagen weer mijn ei zal hebben. Weer precies op dag 15 van de cyclus, net als de afgelopeb rondes... Tenzij de ovulatiepijn nu korter gaat duren. Nu maar hopen dat dan de laatsre fase langer duurt en ik t niet weer op dag 23 al wordt
Wat voel je dan 6 dagen voor je ei? Ik moet sinds gister weer heel vaak plassen echt heel vervelend tijdens het werken doet geen pijn ofzo en komt ook veel plas geen idee waar dat vandaan komt drink niet meer als anders.
Ik voel nu kleine steekjes links onderin ter hoogte van mijn eierestokken.zo begint t elke x. Dat wordt steeds erger,krijg er ook steken van onder bij.dan word t van binnen dik, dan is de pijn zo erg dat ik t bij alles wat ik doe voel. Dan het cervixslijm en dan springt ie.... En daar doe ik elke maand 6 dagen over. Mammado zei geloof ik dat ik dan de rijping waarschijnlijk voel. T is geen pretje maar wel fijn dat ik m voel
Ik was weer even benieuwd naar t lijstje , heb m ff opgezocht maar hij klopt niet helemaal meer? Zullen we m eeer aanpassen? NOD: Liva 5 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 19 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mammadoe 1 November Mariahh 2 november Liesje 10 november Zwanger!: Tika 17-20 september nod Hier nog steeds niks... ook geen krampen wel beetje opgezet gevoel en moe..
NOD: Liva 5 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 19 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mammadoe 1 November Mariahh 2 november Liesje 10 november Beeb rond 12 november Zwanger!: Tika 17-20 september nod
Heel vreemd Tessebes. Zeker gezien je waarschijnlijk je ei op 5 of 6 oktober hebt gehad. Uitgaande van 6 oktober zit je nu op 16dpo. Misschien is er toch iets gaande maar maak je niet zoveel hcg aan!
Dat hoop ik dan beeb .. k weet t niet, gister avond in bed over gepiekerd.. of ik miss een van die vrouwen ben die pas na 3 weken positief test... ineens viel het me ook op dat ik mn buurbaby de laatste week steeds hoor ...of hij huilt harder of ik vang het ineens op! heb ook gedroomd dat ik vereselijk ongesteld was geworden.. maar niks... ook getwijfelt aan mn test.. zag fotos op t forum van testen waar iedereen dus een streepje op zag en ik zag helemaal niks? Miss ben ik wel een beetje kleuren blind en zie ik het op me eigen test ook niet.. Gewion gek dst je niet weet wat er in je lijf afspeelt.. vandaag werken misschien morgen een testje doen? Of vrijdag
Ja lijkt me erg irritant. En idd tuurt de 1 beter dan de ander. Misschien volgende test even hier plaatsten dan kunnen we meekijken. Mijn temp is lekker omhoog aan het schieten, dus dat is positief. Lekker druk zijn en dan hopelijk snel een mooi resultaat. Denk dat ik ga proberen me in te houden tot 11dpo.
NOD: Liva 5 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 19 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mariahh 2 november Mammadoe 3 November Liesje 10 november Beeb rond 12 november Zwanger!: Tika 17-20 september nod
Vandaag alweer dag 20 van m'n cyclus.. Deze maand zo druk geweest dat de tijd gwn voorbij is gevlogen Geen ovu testen, niet getempt helemaal niks had er even deze maand geen zin in.. Denk dat er teveel mee bezig zijn ook niet goed is voor je en dus weet ook niet echt of ik geklust heb op de juist periodes maar sowieso wordt er hier wekelijks 3 of 4 keer geklust dus zal wel goed zijn en zo niet proberen we verder Tessebess spannend!! Wanneer ga je weer testen?
Volgende test zal ik idd fototje maken , kunnen jullie mee kijken ! Ben benieuwd mammadoe ! Ow en bij jouw gaat dat ook weer snel yankee..j hoort t vaak dat als je t loslaat dat het dan juist gebeurd he.. spannend.. Ik ben orgen ochtend klaar met werken en he liefst wil k het met ochtendurine doen , dus niet morgen ochtend op me werk.. hoop dat ik kan wachten to vrijdag.. als t nog wegblijft natuurlijk
Vandaag alweer dag 20 van m'n cyclus.. Deze maand zo druk geweest dat de tijd gwn voorbij is gevlogen Geen ovu testen, niet getempt helemaal niks had er even deze maand geen zin in.. Denk dat er teveel mee bezig zijn ook niet goed is voor je en dus weet ook niet echt of ik geklust heb op de juist periodes maar sowieso wordt er hier wekelijks 3 of 4 keer geklust dus zal wel goed zijn en zo niet proberen we verder Tessebess spannend!! Wanneer ga je weer testen?
M'n bericht wordt twee x verstuurd haha.. Maar tessebess klopt Idd.. Vorige maand was ik er voor m'n gevoel teveel mee bezig dus nu idd loslaten Ben benieuwd of je t tot vrijdag volhoudt!
Dat heb ik ook dan zie je testen voorbij komen maar ik zie niks en andere wel.vervelend die onzekerheid.
Hier Dag 19 van me cyclus.. niks gemerkt van een ei nog steeds gewoon niks best frustrerend ach hebben geklust wanneer we zelf zin hadden we zullen het wel zien . . Wil volgende ronde wel ovu testjes gebruiken nu weet ik niet of hij al is geweest zonder symptomen of dat hij nog moet komen of nog erger dat hij helemaal niet komt.. Kan je in je cyclus zo laat überhaupt nog wel een ei krijgen? Ik weet nu ook totaal niet wanneer ik mijn nod heb
Had je al een regelmatige cyclus Mariahh? Als je nog onregelmatig bent kan het best je laat je ei hebt.
Ik heb meestal pas mijn ei op dag 20 en een cyclus van 34 dus volgens mij kan dat echt nog wel. Ik heb net een termometer gekocht kijken of ik dat wat vind morgen ochtend beginnen.
Eerste keer 29 2e keer 32 Bij mijn dochter ook onregelmatig maar nooit langer als 34 dagen gehad ach we wachten maar af .. aan de ene kant fijn dat ik nu ook geen kwaaltjes heb maar toch wat onzeker geworden