Hoi meiden, Hebben een gezellig groepje hier. Misschien kan ik me erbij voegen Juli is mijn Mirena verwijderd, toen heb ik lang moeten wachten en uiteindelijk na ruim 6 weken (en drie zwangerschapstesten hihi) ongesteld geworden op 6 September. Ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is, want tijdens mijn spiraal was ik nooit ongesteld. Uitgaande van 28 dagen is 3 Oktober mijn NOD. Nu druk bezit met ovulatietesten. Vorige keer heeft dat erg goed geholpen! Toen was ik twee weken na het stoppen van de pil zwanger geworden dankzij die testen. Ik was dus erg verwend en hoop dat het dit keer niet super lang gaat duren. Maar ja, je hebt het natuurlijk niet voor het kiezen. Ik heb nu al een dochter van 2,5jaar. Gaan jullie allemaal voor de eerste?
Leuk dat je erbij komt Mammadoe! Ik zet je zo op het lijstje erbij Spannende tijd eventjes voor jullie! Hopen maar op een mooie cyclus. Wij gaan voor de eerste
NOD: Tika 17-20 september Tessebes 28 september Vanesje 28 september Kaatjekaa 1 oktober Liesje 3 oktober Mammadoe 3 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober
Jeetje Liesje, wat een verhaal! Jammer dat zo'n heftige periode dan nog zo'n nasleep heeft... Inderdaad echt raar zeg dat ze het niet direct willen testen! Nu zit je in de onwetendheid, terwijl dat dus eigenlijk helemaal niet nodig is. Zal wel weer iets met de kosten te maken hebben... 😒 Welkom mammadoe! Leuk idd dat we allemaal bij elkaar in de buurt zitten! Zitten we straks bijna allemaal op het wachtbankje. Tika, ik besef me net dat het vandaag (misschien) je NOD is!! Heb je een testje gedaan, of heb je de verleiding weerstaan? Vanes, kan me voorstellen dat het spannend is om er echt in te geloven... Zeker als je al een keer teleurgesteld bent! Frustrerend hoor, dat je lichaam niet wat duidelijker is! Want wie weet is het hartstikke raak 😉!!
Leuk dat je me op de lijst gezet hebt. Idd allemaal rond dezelfde periode, spannend! Soms gebeurt er qua symptomen ook helemaal niets. Toen ik vorige x zwanger was, voelde ik me heel normaal. Dus wist niet wat me overkwam toen ik die twee streepjes zag staan! Heb toen mijn vriend thuis kwam uit zijn werk de camera stiekem in de vensterbank gezet en zijn reactie gefilmd toen hij zijn t-shirt met: 'ik word papa' erop uitpakte. Echt een magische dag!
Jeetje mammadoe dat is snel!! Fijn zeg. Hopelijk is het nu weer zo snel raak. En hoe was de reactie van je man? Ik ben benieuwd naar Tika. Zou het?
Die had ook echt niet verwacht dat het in 1 x raak zou zijn. Dus die was ontzettend verbaasd. Had al eerder getest,, geloof zelfs op mijn nod, maar een negatieve test. Uiteindelijk toen ik niet ongesteld werd maar een test gaan doen, en toen binnen 3sec twee dikke strepen (kv2v5)
Heb nog niet getest. Heel misschien morgen. Maar ik wil het liefst wachten tot zaterdag. Als ik wat weet laat ik het natuurlijk aan jullie weten
Leuk om zo'n positieve ervaring te lezen. Wel handig om er iemand bij te hebben die voor een tweede gaat . Dat moet trouwens een fantastisch filmpje zijn!
Ja ik weet het Milie. Eerlijk gezegd ben ik ook gewoon een beetje bang om te testen straks staat er niets en dan is de teleurstelling ontzettend groot. Terwijl ik wel al die symptomen heb. Daarom wil ik ook zo lang mogelijk wachten omdat mijn vorige cyclussen aldoor rond de 29/30 zaten.. Maar wie weet misschien morgen toch een testje doen. Mamadoe, gezellig dat je er ook met ons komt kletsen En wat een leuke manier om je vriend te laten weten dat hij papa gaat worden Vind het ook wel leuk om te weten hoe oud jullie allemaal zijn? Ik ben net 28 en vriend 27.
Dat kan ik me voorstellen. Zo spannend allemaal... Gewoon lekker doen wat goed voelt! Je bent wel de eerste van deze groep, dus dan heb je misschien wel een beetje extra geluk. Ik ben 26 en mijn vriend (verloofde) 32.
Spannend. Knap dat je je kan inhouden hoor! Ik heb nu al 7 zwangerschapstesten op voorraad hihi. Dus weet niet of ik me heel goed zal kunnen inhouden tzt Ik ben nu 29, december word ik 30 en mijn vriend is 36. Mijn kleine meid ik nu 2,5. Ze zegt zelf een zusje te willen, maar mij maakt het nu niets uit. Jongen zou leuk zijn omdat we in mijn schoonfamilie nog geen jongen hebben om de stamboom voort te zetten, en wij zijn ook de laatste kans op nageslacht! Maar een meisje is wel leuk als speelkameraatje voor M. (dochterlief) en dan kan ik al die leuke meisjekleren nog eens gebruiken!
Heyy ladies, daar ben ik weer! Er moet ook gewerkt worden he Welkom mammadoe! Spannend zo bn heel erg benieuwd naar iedereen! Ik ben 22( in december 23) en manlief net 28 zijn nu bijna 6 jaar samen waarvan 1 getrouwd en voor ons Is het ook de eerste... Ik bn jong maar wel echt klaar er voor! een jaar lang getwijfeld of ik al een kindje wou en sinds deze zomer weten we t zeker! Moet zeggen dat ik er deze week erg rustig onder ben vorige maand was ik er zo mee bezig! Maar nu ben k eigenlijk best wel relaxed.. Heb vorige maand 4 teste opgemaakt .. En nu heb k me voor genomen niks in huis te halen voor de 28ste benieuwd of ik volgende week nog steeds zo relaxed ben!
Wij zijn allbei 24 wilde al veel eerder kindjes maar nu een jaar geleden huisje gekocht en dat is nu klaar. Hoe gaan jullie dat met werken doen denk er welleens over na hoeveel dagen zal ik dan gaan werken en oppas.. Werk zelf in de kinderopvang.
Net test gedaan... ik kan bet niet geloven maar er staat een 2de lijntje.. wel licht op de foto maar hier is hij duidelijk te zien..
Spannend Tika!! Ik zie toch ook een streepje Gefeliciteerd! Ik ben trouwens 27. Mijn vriend is wel wat ouder, 39. We zijn op de dag dat ik mag testen!! 4 jaar samen