Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Heb net even bij calculator gekeken als ik een cyclus zou hebben van +- 34 dagen kan hij nog komen volgens deze site 24 oktober. . Nog even doorgaan dus ;) stelt me weer wat gerust deze blonde doos dacht dat je altijd rond dag 14/18 ofzo een ei moest krijgen hihi weer wat geleerd

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi nee sommige meiden hebben een cyclus van 60 dagen en die krijgen dan dus twee weken voor hun menstruatie een ei. Dus de luteale fase (lf) is altijd rond de 14 dagen alleen de periode ervoor verschilt dus.
    Ik merk zelf, ondanks dat ik er alsnog veel mee bezig ben, ik wel minder op ben van de zenuwen de hele maand dan de eerste ronde.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Heb ik ook mamadoe! Misschien komt het ook wel Door die onduidelijkheid dat ik nu helemaal niet weet waar ik zit en niks voel dagen vliegen om hier ;)

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoeveelste cyclusdag zit je nu op dan?
    Wanneer ga je testen?

5. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Op zich wel lkkr toch, niet teveel stresse!.. Hier nog altijd niks.. Heb wel al heel de dag soort steken in mn liezen/onderbuik.. Niet pijnlijk maar voel t wel.. Heel anders als ongesteldheid pijn.. En pies me leeg.. Maar dat zou door de kou kunnen komen

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik ben nu ook al veel relaxter dan de eerste maand.
    Zou wel tof zijn deze maand raak, dan word het een zomerbaby :D
    Kinderfeestjes in de tuin!

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja leuk verlof in de lente lijkt me lekker maar ook in de winter lekker blijven liggen in de kou.
    Hopelijk meer succes in november!

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja heerlijk zeg!
    Als het deze rond raak zou zijn is het begin verlof rond de 2e week van juni. Heerlijk :D
    En dan de eerste week van oktober weer werken.

9. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    De timing van deze ronde zou idd heerlijk zijn... Al is zwanger zijn met flink warm weer heel pittig

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou ook wel van lente zomer kinmisselijkrlijk.
    Idd nu in vaak de eerste 12 weken misselijk lekker naast de kagel met kopje thee en in de lente mooie ronde buik om hem te showen.
    Mijn dochter is van begin mei dus ze zat verstopt onder mijn winterjas.
    gelukkig zag je soms me jas schudden door haar wilde geschop hah.

nou mijn man is bij de huisarts geweest en blijkt een verwaarloosde longontsteking. Nu start hij vandaag antibiotica maar moet daar weer mee oppassen hij heeft snel een allergische reactie op medicatie. Bij bijwerkingen moeten we dirct naar het.ziekenhuis.
    hij moet ook meer rust nemen. Maar dat komt in zijn woordenboek niet voor.
    Als het niet verminderd zijn klachten moet hij dinsdag terug komen voor verder onderzoek. Hij twijfelt of het wel een verwaarloosde longontsteking is. Ik hoop het.

verder hier goed ook veel relaxer nu dan vorige maand. Zou leuk zijn als er onverwacht toch nog wst gaan de is in mijn buik. Maar heb stuk meer de rust te.pakken Gelukkig. Minder hormonen in mijn lijf denk haha

@tessebes spannend joh ik wat vol spanning met je mee hihi.plassen kan door de.kou komen maar ik had het heeeel duidelijk bij mijn zwangerschap nog voor mijn test. En ik teste 2 dagen voor nod op 08-08-2008 had ik een heeeeel licjt streepje net binnnen de tijd, 2 dagen later knalde hij van het scherm af. En ik had al zeker 4 dagen symptomen zoals wel 30 x naar de was per dag. Nog laten testen op blaasontsteking maar kwam alleen uot dat ik wat verhoogd eiwit in mijn.urine had dat du II de achteraf op een zwangerschap spannend!!

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Goed dat je man is geweest Liva!
    Een verwaarloosde longontsteking is niet mis.
    Dat kan best ernstige gevolgen hebben.

Hopelijk geen bijwerkingen van de ab kuur en kan ie hem helemaal afmaken en weer volledig herstellen!

12. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Nou dames toch maar getest... Maar ik zie echt niks.. Jullie wel? Snap er de ballen niet meer van

Bijgevoegde bestanden:

13. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Liva wat fijn da je man is geweest. Wel heftig hoor, hopelijk knapt hij nu snel op.

Tessebes ik zie idd ook niets...... Weet je wel zeker dat je je ei de 6e hebt gehad. Als je dat zdker weet zou ik zeggen dat jou hcg gehalte gewoon niet zo snel stijgt..... Maar is wel vreemd zo hoor

14. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Ja dat kan ik niet zeker weten want ik voel m niet maar als k de ovulatie testen moet geloven heb ik echt mijn piek gehad op 4 oktober.. Dus 5 of 6 eisprong moeten hebben toch?... Zal r fototje bij doen.. K snap er echt niks van.. Is t mogelijk om een lutaele fase van 17 dagen of meer te hebben? Of is t mogelijk dat k een lh piek had maar geen eisprong? Of dt ik idd weinig hcg aanmaak.. Dit is wel een beetje hopeloos..

Bijgevoegde bestanden:

15. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Je piek heb je idd gehad, maar lees net dat je je ei dan niet altikd hoeft te krijgen, soms lukt t een ei niet om los te komen las ik. Ook kam je lf 18 dagen zijn las ik. En ja laag hcg kan ook. Kortom je wordt er niet wijzer van. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Dit is niks zo

16. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Tja.. Wordt er wel een beetje verdrietig van..
    Laatme dn maar gewoon ongesteld worden.. Die onzekerheid maakt me best wel. labiel..

17. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Dat begrijp ik ook. Ongesteld worden is nog beter dan deze onzekerheid. Als je het wordt weet je tenminste waar je aan toe bent. Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Ben je het al regelmatig?

18. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Nee dit was pas 3de ronde.. Eerste na t stoppen mt de pil was 34 en 2de was 24.. Vandaag zit ik dus op 32

19. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    ppfffffffffffff lastig.... Maar ja je kan niet anders als afwachten....Vindt t echt heel naar voor je...

Wat een verschil tussen je 1e en 2e ronde zeg. Mijn 1e ronde 26 en 2e 23. Hoop nu wel op een wat langere...

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat een onzekerheid zo.
    Ik zie ook niks op je test :(

Deel Deze Pagina