Ow ow ow.. toch nog een test gehaald.. een early predictor die meet dus vanf 12.5 hcg( kv2v5 meet vanaf 20 volges mij ).... wou eigk naar de kv maar stond naast de dirx dus toch deze gehaald... nu lees ik overal datie niet betrouwbaa is ... wou m morgen gaa doen
Vervelend il had her de eerste ronde bleef maar testen en zelfs naar de dokter geweest uiteindelijk werd ik op vakantie ongesteld. Het kan alle kanten op maar ne wordt er zo onzeker van! Liva fijn hopen dat je man snel opknapt en zich beter voelt
Nee ik zie ook niets op je test helaas. Van welk merk is die test? Misschien maak je idd heel langzaam hcg aan en kan je met die gevoeligere test wel een tweede streepje zien. Wanneer had je in die eerste cyclus een ei? Hoelang was toen je lf zeg maar? Hier plas ik ook veel maar komt denk eerder omdat ik probeer meer te drinken in het kader van lekker gezond voor een eventuele baby
@Liva, oei das niet best van die longontsteking. Maar is dat denk je ook de reden of aanleiding voor zijn neerslachtigheid of speelt er denk je toch nog wat anders?
Hhhmmmmmm... Ik voelde eergister de eerste sympthomen dat mijn eisprong er aan zat te komen. Heel licht steekjes lang niet op t toppunt qua pijn wat ik de afgelopen rondes heb gevoeld. Normaal wordt t elke dag wat erger met die pijn maar t is daarbij gebleven en vandaag heb ik helemaal niets gevoeld........ Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Was al met ovulatietesten bezig maar steeds maar n licht streepje dus nog geen ei gehad
Mammadoe, de tests die ik heb gedaan zijn kv 2v5 ..eerste en tweede cyclus gebruikte ik geen ovutesten dus weet niet wanneer toen mn ei was.. Weer ff mn man over gehad.. hij heeft de volgende theorie : zijn zaadjs zijn super relaxed en gaan dus op bob marly muziek op hun dooie gemmakkie te werk..ze hebben eerst een jam sessie gehouden in mn baarmoeder ( denk hier dus even we're jamming van bob marly bij ) en t bevruchte eitje is dus in deze relaxde flow blijven hangen en maakt dus heeeeeeeeeel langzaam hcg aan ... dussss... kan r gelukkig weer om lachen ...
Hahaha tessebes wie weet heeft je man gelijk... Krijg je misschieb ook een hele relaxte baby... Over die early predictor testen die geven soms een grijs streepje aan begreep ik. Als hij roze kleurt is t gewoon goed
Haha die theorie van je man tessebes geweldig ik zou het gewoon proberen met die test wie weet.. Hier nog geen symptomen maar ook mijn man zit te grappen terwijl ik niks verwacht van deze maand zei hij vanmiddag toen hij zijn hand op mijn buik legde: hij is onderweg hoor! Vol overtuiging hihi kon er wel om lachen Slikken jullie btw nog vitamines ter ondersteuning? Ik slik nu alleen foliumzuur. .
Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me! Ik slik foliumzuur en af en toe die van etos zwanger worden pillen. Ik weiger nu een nieuw pak te kopen, want ik ben gewoon over een week zwanger
Ik hb ook enkel folium zuur... haha top mammadoe! Hoop t heel erg voor je.. bn wel toe aan wat babynieuws!
Ow , hoorde jullie dt trouwens? Als je 600 mg ipv 400mg foliumzuur slikt per dag vermindert dat de kans op autisme!(?)
Nee nog niet gehoord tessebes haha gaan we maar naar de 600 Ach kleine meid net haar bed onder gespuugd omdat ze zo hoest kom ik haar kamertje binnen zit ze helemaal onder zegt ze heel verdrietig mama bed bah zo lief kwam het eruit dat ze zelf onderzat vond ze niet erg maar haar bed en aap ( giraffe knuffel ) vond ze zo erg hihi
Ik gebruik ook de 600, wist niet dat het hielp tegen autisme, maar dT is mooi! Waar las je dat? Vind ik wel interessant om te lezen.
Zag het op fb en hoorde t op t nieuwsSlikken foliumzuur drukt kans op autistisch kind - AD.nl Als j Googled vind j meer!
Moet je hier eens lezen en dan vooral de laatste zin....moest gelijk aan jouw verhaal denken.... Overige uitleg - Kans op zwangerschap vergroten?
Hahaha Tessebes, gelukkig blijft je man er relaxed onder Van dat foliumzuur kan ik toch niet helemaal geloven. Autisme is erfelijk, ik denk niet dat wat extra foliumzuur dat kan gaan verhelpen. Als het wel zo is dan is het helemaal geweldig natuurlijk. Autisme is niet makkelijk en als de kans erop met wat extra foliumzuur kleiner word dan is dat een kleine moeite natuurlijk!
Mammadoe ! Ja ik dacht ook al een beetje zo... maar vannochtend de early predictor gedaan en er is niks gepredict... weer negstief.. ik wil het dus loslaten en geloven dat ik niet zwanger ben aangezien ik nu op 18 dpo zit..ik ga geen testen meer kopen.. als ik over een week nog niet ongesteld ben dan misschien wel of ga k naar de ha.. T is erg verwarrend.. maar ga proberen er nu niet meer op de focussen. Ja beeb klinkt erg makkelijk he van dst folium zuur.. maar goed t kan zeker geen kwaad.. overigens heeft 90% vande gevallen te maken met erfelijkheid maar t hoeft niet zo te zijn. Nog heel vaak is de reden onbekend Ik werk zelf in de gehandicapten zorg en zeg altijd dat ik zo hoop dat mn eigen kindje gezond is.. dat hoopt iedereen natuurlijk .. maar als j t zo van dicht bij mee maakt .. weet neit , als ik t van et voren zou weten weet ik niet of ik zo n zwangerschsp zou willen voldragen. Jullie hier weleens over nagedacht? Aan de testen die je kan doen tijdens je zwangerschap?
Zelf zou ik het niet willen weten mensen met bv syndroom van down kunnen ook gelukkig zijn. Stel het kind kan niks zelf eten lopen praten vind ik het een ander verhaal. Maar ik zou geen test laten doen.