Gelukkig is vriendlief altijd te porren haha. Weer gelukt dus Ben benieuwd naar de ovu test straks! Ik voel mijn eitje niet meer terwijl ik hem gisteren de hele dag heb gevoeld.
Dat geeft dan hele goede hoop Ik wilde tarwekiemolie capsules gaan slikken, maar daar zit 22,5 vitamine e in dat zit ook 50% in mijn vitamines om zwanger te worden. Zou dat kwaad kunnen?
Ik lees net op internet dat de maximale veilige dosis 300 milligram per dag, dit is ongeveer 25 x de ADH. Dus ik denk niet dat heel erg kwaad kan. Misschien anders even een belletje doen naar de apotheek of huisarts voor de zekerheid. Vitamine E / tocoferol
Ow nou zo ver kom ik lang niet en ik slik ze alleen maar in de lf fase dus dan zit t wel goed. Heb je snel gevonden zeg, ik zag t niet zo snel
@ beeb mijn vorige cyclussen waren 27 en 32 dus ik zou het niet weten hou zondag gewoon aan als "nod" misschien lukt het me zelfs ook nog wel in langer te wachten gezien ik ook niks van deze maand verwacht... Ben benieuwd naar je ovu test Beeb
Rond dag 30 zou dan toch prima zijn denk ik Mariahh Ondanks dat je er niet veel van verwacht is het toch spannend haha.
Ik heb laten pendelen.. Juli en het word een jongen. Hoop toch echt dat het niet klopt, duurt nog zo lang!
Hey meiden, ik heb de ha gebeld.zij verklaarden me gelukkig niet voor gek en dat geeft een heel fijn gevoel. Ik moet toch nog wel wachten tot het weekend. Zaterdag of zondag nog een test doen met ochtend urine en als die nog negatief is en ng geen ongesteldheid dan mag ik maandag bellen om langs te komen. T zal mij benieuwen!
Goed zo Tessebes volhouden! En hopelijk is je bezoek aan de ha niet nodig en heb je deze week nog een mooie test in handen. Zo veel gekletst hier. Ik vind het altijd lastig om te onthouden wie wat gezegd heeft. @Pricil, ik zou me niet laten beïnvloeden door dat soort hocus pocus en gewoon lekker positief blijven. @Beeb, haha goed bezig jij en je vriend. Eitje is niet te missen! @Mariahh, dag 30 is echt meer dan genoeg lijkt mij hoor! Ik zelf doe het al eerder dan dat. Maar wachten op je nod is natuurlijk altijd beter 😄 @Deborah, hopelijk gaat je tarwekiemolie werken! En teveel aan vitamines plas je toch altijd uit of niet? @Liva, die tepels zijn wel positief!! Hopelijk heeft het voorvocht toch goed gezwommen!! Hier positief ingesteld. Heb gevoelige borsten. Lijken echt die klieren die je ook tijdens de bv voelt te zijn die 'werken'. Heb ook steekjes in mijn eierstokken ofzo? Alsof ik aan het hardlopen ben en niet meer kan. En mijn blaas draait overuren. Rommelende darmen. Maar ja, voor hetzelfde geld is dit "normaal". Ik weet nog niet zo goed hoe ik me hoor te voelen zonder mijn spiraal. Ik weet nog niet zeker wanneer ik ga testen, donderdag (11dpo), vrijdag of zaterdag.....leuke aan zaterdag is dat we dan gewoon vrij zijn en eventueel gelijk kunnen feesten
Spannend allemaal!! Mijn nod is ook zaterdag mammadoe! Aan de ene kant denk ik eigenlijk dat het deze maand helemaal niet raak is ( wel geklust in de juiste periode ) maar voel niks geks terwijl ik vorige maand Heel veel symptomen scheen te hebben. Maar dat heb ik mezelf denk ik meer aangepraat, want als je iets graag wilt ga je ernaar op zoek en zo vindt je altijd wel wat.. Dus deze maand echt alles losgelaten en moet zeggen dat ik deze maand vindt dat de tijd werkelijk waar vliegt!! Tevens ook al een paar dagen ongesteldheidskrampen. Wel heel erg vroeg dit keer, maar het zou kunnen.. Mammadoe, wanneer ga jij testen? Mocht ik niet ongesteld worden voor die tijd heb ik deze maand met mezelf afgesproken zaterdag te testen op m'n nod.
Nou moet zeggen dat ik er niet in geloof hoor, maar het blijft toch in je achterhoofd hangen. wou dat ik t niet had laten doen haha. maar we blijven positief!
Ik werd wakker met buikkramp nu nog steeds zo maar is een ovu test doen Gister voelde ik ook steeda steekjes za zo en ma geklust weet niet of ik m vanavond nog kan poren.
Ik heb geleerd van afgelopen cyclus dat ik nog niet teveel dagelijks ga seksen als ik nog geen knaller heb. Want tegen de tijd dat ie echt ging knallen was de druk te hoog en de druk van zijn zaakje te laag hahaha @Yankee, spannend voor ons! Geen symptomen is ook een symptoom! Bij mijn dochter had ik werkelijk nergens last van totaan week 7 ofzo. En daarna begon de misselijkheid.
Nou... ik was dus net bij de tandarts, al paar dagen last en nu dikke kaak.. moest dus foto gemaakt worden, toch maar gezegd dat ik misschien zwanger kan zijn, dus het lood schort om.... ta assistente ging meteen naar me tandvlees kijken het was wat gezwollen en doorbloed dit kan op zwangerschap duiden zei ze maar ik vertelde dat ik van me zelf zowiezo wel gevoelig tandvlees had... anywway ik moet een wortel kanaal behandeling.. morgen.... de tandarts wil dat ik na denk of ik het met of zonder verdoving wil.. hij raad t af omdat t ook bij het eventuele vruchtje komt.. maar hij wil zeker een behandeling omdat het al helemaal niet gunstig is om hier mee door te lopen met een zwangerschap ..wachten op uitsluitsel van de ha zit er dus niet in.... .... beetje in de war kan hier weer om janken gedoe aan me lijf snap er niks van...