Ik heb het op Facebook gelezen Mariahh! Lijkt me toch bizar. Denk niet dat ik dat zou doen. Ook niet als het goedkoper zou zijn
Ja zag t ook mariah.. 600 euro en wat moet j er dan in godsnaam mee? Ik vond het vandaag een hele gekke dag..vlak na mijn ta bezoek met me zus gebeld en t verhaal verteld, schoot meteen vol,. T gesprek luchtte gelukkig wel op,. Later in de middag ook me moedr gesproken en jahoor ook weer janken aan de telefoon.. t is allemaal helemaal niet zo ernstig maar was er zo verdrietig over...weet niet zo goed waarom... gewoon de onzekerheid denk ik .. Ik hb nog een test maar weet niet of ik m morge doe .ik bewaar hm denk voor t weekend.. ik moet t gewoon even in het midden laten allemaal en volgende week maar verder kijken.. die behandeling moet gebeuren of ik nou zwnger ben of niet En een ta verdoving is te vergelijken met een borrel .. shit happens.. t zij zo
Heb ik ook hoor beeb maar dat blijkt ook een sympthoom van de eisprong te zijn hihi..... Ik heb alweer nieuwe ovulatietesten in huis maar hoop ze niet nodig te hebben. Mijn gevoel zegt ook wel dat de kans heel groot is deze ronde maar ja...... Tessebes misschien is t ook maar beter om gewoon de behandeling te doen en het weekend pas weer te testen.... Als het goed is kan de verdoving nog geen kwaad in deze fase als het een zwangerschap mocht zijn (en daar lijkt het wel echt op)
Hoi is tarwekiem olie voor baarmoederslijmvlies? Hoe werkt dat precies? Misschien moet ik er ook maar aan. Mijn menstruatie is alweer voorbij na 3 dagen, volgens mij is dat veel te kort...
Ik gebruik t vooral om de laatste fase vam de cyclus te verlengen. Maar je baarmoeder blijkt er ook dikker van te worden. Ik gebruik t nu voor t eerst vanaf mijn eisprong. Mijn menstruatie was idd ook kort en weinig
Ik gebruik het de hele maand door 3 capsules per dag Geen idee of het werkt maar wel regelmatige cyclus en gewone ongesteldheid
Nou Tessebes, heel emo zijn hoort ook bij een zwangerschap Succes bij de ta. @Vanesje, hmmm irritant, snap dat het voor je gevoel beter is om wat langer te bloeden. Hopelijk zegt het niets....Wel rood bloed gehad? @Deborah, fijn dat je ov testen goed bevallen Ik ben ook zo positief. Denk dat ik zwaar teleurgesteld ben als ik toch weer gewoon ongesteld zou worden.... Nou truste allemaal.
Ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn. Ik heb net pas mijn ei gehad. Bij mijnzoontje had ik toen ook een heel positief gevoel toen t raak was,dat had ik op t zelfde moment in de cyclys als nu..... Maar was dat toe toeval of zal ik weer gelijk krijgen????? Afwachten maar.... Welterusten
Mammadoe, wat spannend!! Laat me morgen meteen weten, bij goed nieuws waag ik ook een poging.. Haha denk het niet deze maand maar merk toch dat een negatieve test zo demotiverend is.. En teleurstellend
Zonder enige moeite toch nog een rondje geklust gisteravond Rond de middag nog een ovu test doen maar ik denk (aan mijn temperatuur te zien) dat ie al gesprongen is! Tessebes, heel veel succes en sterkte vandaag!
Mamadoe net al in je andere topic gereageerd maar ik zie ze hoor!!! stuiter stuiter stuiter... Hopelijk lopen ze mooi op!!!
Goed bezig geweest beeb Ben idd ook heel benieuwd mammadoe. Ik duim voor je Tessebes heel veel sterkte met je wkb vandaag Ik ga aan t werk
Ik heb de andere topic ook gezien en moet zeggen dat de kV heel duidelijk is en licht roze hoef daar niet voor te turen! Hoop echt dat ze oplopen.. wat leuk!!
Hahaha nou vandaag niet hoor.. Vandaag meidendag met bezoekje aan de Spa en een high tea dus ik ga genieten vandaag! En dan Maybe morgen als ik een test koop want heb er bewust geen meer
Spannend mammadoe! Gister allebei moe helaas voel t nog steeds rommelen dus vanavond maar voor de zekerheid. En dan is het weer wachten..
Wouuw mammadoe! Spannend op de z&k zie ik niks en de kv wel een beetje denk ik! bednkt ladies! Ga zo lekkr ff in de tandartsstoel chillen... Vannochtend weer misselijk overigens! En manlief vindt mijn borsten ook anders aanvoelen...
Jaaaaaaaaa sorry meiden, moest echt haasten om nog op tijd op mijn werk te komen door alle commotie! Maar ja, ik heb dus lichte positieve testjes gekregen vanmorgen! Echt zo happy Ik voelde het al, maar ja je bent toch bang dat het door Progesteron komt ofzo. Voel me echt beduidend anders dan de vorige ronde. Echt zo gaaf en mijn vriend helemaal trots! Maar hij lag nog te slapen, dus toen hij wakker werd zei ik: Hé papa, ik ben zwanger! Hij:" o jee, grappig." Ik nog een x zegt ie met een slaperig hoofd precies hetzelfde. Dus ik zeg:" nou jij reageert lekker positief zeg! Ik heb een tweede streep hoor!" Komt ie overeind: "o heb je getest dan?" "JA! Ik ben zwanger denk ik! Ik zie een licht streepje!" En toen pas drong het tot hem door hahaha toen was hij natuurlijk wel blij en gelijk opscheppen over zijn zaad whahaha. Ouwe gek dat het is!