Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Wauw gaaf tika! Das een mooie streep.. Goh ben nu zwlf ook helemaal enthousiast haha

Ik werk nu fulltime en onregelmatig.. Ik wil, als er een kindje Is wel wat minder werken.. Denk 24 uur.. Weetniet precies hoe en wat met kinder opvang maar wwet dat ouders schoonouders het allemaal erg leuk zouden vinden haha ia denk wel een constructie op te bedenken..

2. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Wauw Tika! Geweldig zeg! Gefeliciteerd!

Ik ben afgelopen maandag 28 geworden en mijn vriend vorige maand 31. Wij zijn in november 13 jaar samen. Bij mij kriebelt het al een jaar maar mijn vriend moest aan het idee van een kindje wennen. Gulukkig ziet hij het nu ook helemaal zitten!

Fijne dag allemaal.

3. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel!! Het is wel nog een beetje moeilijk te geloven hoor:)
    Maar we zijn er heeel blij mee:D
    Hoop dat nu alles goed gaat!

4. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Hallo allemaal...
    Wat een gezellig kletsgroepje, mag ik me ook toevoegen. Ervaringen delen is erg fijn. Ik ben moeder (33 jaar) van een zoon van 6 jaar en vorige maand gestopt met de pil. 1e ronde dus. 25 aug ongi en 8 sept mijn ei en vandaag 10 dpo (ja ken de afkortingen ook een beetje hihi)wat roze vegen en een dun klein rood bloedsliertje. Dus dit zou de innesteling kunnen zijn al zou dat wel heel snel zijn in de 1ste ronde. Bij mijn zoontje was het in ronde 3 raak.... Ik ben ook met vlagen misselijk, last van mijn rug (ben ik ook doorheen gegaan dus tja), vlees vindt ik nu stinken, dat was niet zo... Augurken smaken me niet meer...... 22 september is mijn NOD, dus ook ik zit met jullie in grote spanning...

Tika gefeliciteerd wat een knaller van een test en dat zo snel :)

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames..

wat leuk groepje!! Ook ik wil me graag toevoegen!! ik ben 27, mijn man 28 en we zijn 5 jaar samen waarvan een half jaar getrouwd.. ben sinds 3 maanden gestopt en heb nu eindelijk mijn cyclus terug van 29 dagen.. heb ook duidelijk mijn ei gevoeld eergisteren (geklust in die periode ;) )

mijn nod is 1 oktober..

6. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    heb voor het eerst heel erg duidelijk maar vooral heel erg pijnlijk (pijn links onderin mn buik maar ook hele erge rugpijn, kon amper staan of lopen) mijn ei gevoeld.

deed het bij jullie ook zo een pijn

en Tikaa.. Gefeliciteerd!!! je ziet het superduidelijk!!

enjoy

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Tika: gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor je!

Ik ben tot nu toe volgens mij de oudste van ons clubje. Ben 34 en mijn vriend is 38. We zijn 7 jaar samen. Ik ben een beetje een laat bloeier. Niet zo een leuke jeugd gehad en de oudste van 5 broers en zusters, dus dan maak je alle kwaaltjes, pijntjes, allergieën en slapeloze nachten van heeeel dichtbij mee als je nog zo jong bent. Dus ik was redelijk lang genezen.. Maar nu er helemaal klaar voor!

8. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Yankee, ja mijn eisprong doet ook erg zeer. Heb een keer tijdens paardrijden een eisprong gehad, en toen moest ik lopend naar huis.
    Elke stap doet zeer, voelt alsof er iets zwaars en scherps door een heel klein gaatje wil. En dan moet je met die pijn "klussen" hi hi hi. Eisprong voelen is ideaal maar het klussen is iets minder.

9. Loen

Loen Lid

17 sep 2014
    9
    0
    0
    @Vanesje34: ik geloof dat ik de oudste ben.. ook ik een laatbloeier, 37. Dan wil je eigenlijk wel dat een kind krijgen snel lukt.

Maar wie weet, ik word wel helemaal happy van die foto's met die duidelijke, dikke strepen zwanger!!! Supergaaf!!
    Lijkt me geweldig als het zover is.
    Succes allemaal...

10. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanesje, jaa inderdaad enorme pijn!! en amper kunnen lopen.. Nou heb die dag zelf echt niet kunnen klussen.. we willen niks forceren als het niet 'leuk' is...

als ik mij zo slecht voel, heb ik er echt geen zin in.. ik voelde mijn ei in de nacht (werd letterlijk 03:02 wakker van de pijn en ontzettende steken) heb wel die avond (paar uur eerder dus) geklust en toevallig de twee dagen ervoor ook. maar die dag zelf niet, en dag erop weer...

volgens mij moet dat voldoende zijn...

we zullen het zien over 12 dagen .. :)

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Tika! Gefeliciteerd zeg! Snel voot de bakker haha. Onwerkelijk he?!
    Ik zojuist mijn dagelijkse ovulatietest gedaan, en zag nu al een veel duidelijkere streep, dus denk morgen een knaller! Spannend!

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Yankee, dat klinkt als meer dan genoeg hoor!!

13. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hahaha lijkt mij ook inderdaad... nou ben benieuwd!

hoe is het met de rest?
    nog klachtjes?

14. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeej Tika!! Gefeliciteerd! Hele mooie streep! Gaaf! Ik word er ook helemaal enthousiast van! Geniet ervan!!

Welkom nieuwe meiden! Voegen jullie jezelf even toe aan het lijstje met de nod's? Als ik jullie zo hoor vind ik het toch wat minder erg dat ik mijn eisprong nog nooit gevoeld heb 😝! Hoewel het deze maand wel handig zou zijn.

Oh voor ik het weer vergeet; ik was gister bij de Etos en daar krijg je het 2de potje foliumzuur gratis! Heb het maar meteen gehaald, mijn vriend slikt ze nu namelijk ook 😊 . Heb toen ook maar 2 testen met korting gehaald, terwijl ik die kv2v5 ook al heb... en 2 early testen van kv... Schaam... Haha, dat wordt nog wat!

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi,

Qua kwaaltjes voel ik ook een wat gespannen buik, beetje spierpijn maar heeeel licht. Gisteren en vandaag kreeg uk het zuur en een oprisping, heb ik normaal nooit. En mijn borsten blijven gespannen. Verder voel ik me prima. Deze week erg veel gewerkt, en moet tot maandag ochtend ook weer veel werken dus dan gaat de tijd lekker snel en ben ik er niet zo mee bezig. Volgend week zaterdag kan ik testen... Mijn man zit dan echter in Zweden en die wil er graag bij zijn. Dus zal zondag ochtend worden of maandag. Maar dan is het resultaat wellicht ook beter te zien op de test.

16. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Grappig vanes, jij en ik lopen gelijk op! Ik mag ook rond de 28ste testen ...
    En ik ook gevoelige borsten, wat gewrichtspijn en ik dacht gister en vandaag een soort plop gevoel in mn onderbuik te hebben ...

Gek gister was ik nog zo ontspannen en vandaag toch weer er mee bezig ..is wat ik voel wat ik denk dat ik voel?:(
    ik heb mn eisprong dus niet gevoeld geloof ik maar wel mn vruchtbare week bijna elke dag " de liefde bedreven :)" ... haha klinkt toch wat sjieker dan klussen en babydance:D

.. dus ja.. dan zou je toch denken...haha nee moet me zelf niet gek maken.. maar t zou zo leuk zijn als t allemaal zo vlot gaat

Hoewel ik dit wachtbankje wel gezellig vind! Leuk om iedereen zn verhaal zo een beetje te lezen.. is jullie omgeving op de hoogte ?

Alleen mijn zus en een vriendin weten het van mij ... kreeg al een hele poos veel vragen of we al voor een kindje gingen...zeg steeds maar nog niet.. als ik ja zeg en t duur!t nog lang zou k t vervelend vinden als er steeds gevraagd wordt of het al gelukt is

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi, bij mij had eigenlijk niemand het meer verwacht. Als je een "bepaalde" leeftijd gepasseerd bent vragen mensen het niet meer aan je. Dan denken ze dat het "vast niet lukt" of iets dergelijks. Ik heb wel een vriendin en mijn zusje verteld dat het spiraal eruit is. Verder niet zo op ingegaan. Ze vroegen wel " doe je het nu veilig dan" waarop ik nee zei. Dus ze weten het eigenlijk wel.. Ha ha.

18. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Grappig Yankee, we hebben zo te lezen op de zelfde manier ons ei beleefd! Pff... En ook 1 okt NOD! (Ja hoor ik krijg het onder de knie die afkortingen)

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Als je al mama bent en je kind word 1 beginnen ze ook al te vragen. En als ze twee worden krijg je zelfs van vaag bekende al vragen. Maar ben nu tegelijkertijd met twee andere vriendinnen en mijn schoonzus aan het proberen en mijn zusje weet ook dat mijn spiraal eruit is.
    Was wel lache, vorige keer was ze op visite en toen zat ze zo te vissen omdat ze wist dat ik zou gaan stoppen met de pil. Maar ze had echt niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn natuurljk. Dus ze zat maar te vissen en uiteindelijk zei ik dat ik zwanger was, toen vloog ze zowat door het plafond en was ze super verbaasd! Echt leuk.

20. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Heel onwerkelijk mamadoe! Maar oh zo leuk!!!
    Had nooit verwacht dat het de eerste ronde al raak zou zijn hihi..

Vanesje zo begon het bij mij ook afgelopen zaterdag dus wie weet! Spannend!!

Deel Deze Pagina