Succes tessebes! Hopelijk heb ook jij snel duidelijkheid! Lekker genieten vandaag yankee hopelijk plaats jij een van deze dagen ook een mooie test hier! Beeb: kan niet missen dus nu weer op t Wacht bankje. . Mamadoe: heb je veel kwaaltjes nu? Hier af en toe wat steekjes, af en toe wat gevoelige borsten maar totaal geen feeling van het zou raak kunnen zijn
Spannend Yankee! Geniet van je dagje Spa. Beter niet te lang in de sauna zitten voor het geval je misschien zwanger bent..... Zou leuk zijn, dan lopen we gelijk! En ga je morgen dan wel met ochtendurine doen? Heb je symptomen? Dit is wat ik allemaal merk: Ik had de eerste dagen na ei veel last van darmen. 2x daags naar het toilet. Ik moet meer plassen. Ook in ene 'snachts de laatste 3 nachten ofzo terwijl ik dat eigenlijk nooit hoef. Gevoelige borsten. Gladde huid, steekjes in mijn buik/eierstokken alsof ik hardloop. Witte dikke afscheiding 1x en meer honger en dorst dan gebruikelijk.
Super Mammadoe! Gefeliciteerd!! Hopen op een plakbeebje Vandaag zit ik al 2dpo Maar veel leuke dingen doen dan vergeet ik de tijd misschien wat meer haha. Geniet van je dagje spa Yankee!! Ben stiekem jaloers Tessebes, hopelijk ben je al klaar bij de ta! Mariahh, jammer dat je nog niet echt iets voelt. Hoe ver ben je?
Hihi beeb dat weet ik dus niet zit nu op dag 26 maar wanneer mijn ei was weet ik niet.. daarnet bij de wibra testen gehaald 3 voor 2 eur!! Geen idee of ze betrouwbaar zijn maarja voor dat geld kan ik ze niet laten liggen hoor! Mamadoe ga je nog een cb doen ? Wanneer wil je weer gaan testen?
Hey dames.. ik ben momenteel aan het dood gaan... ik had kleine verdoving en behandelng ging prima maar nu is de pijn echt killing..ga me ziek melden want zelfs praten en slikken doet zeer.. ik ga nu onder een steen kruipen en door zwelgen in zelf medelijden
Oja, dat is waar Mariahh! Ik wist niet meer of jij dat was haha. Word ook zoveel gekletst hier Zondag wil je testen toch? Ah Tessebes...dat is niet tof Hopelijk gaat het snel beter met je!
Balen tessebes zit je niet mee nou lekker je bed in! Hier voel ik nog steeds gerommel dus volgens mij nog geen geknapt eitje vanavond maar weer even ons best doen. Voel trouwens vooral steken rechts maar af en toe ook links hebben jullie dat ook of Miss dubbele eisprong.
Hihi ja beeb dat was ik ja denk zondag een testje wagen.. Tessebes wat naar! 2pcm mag je gerust innemen hoor! Sterkte! Weet helaas wat het is!
Gatsie Tessebes wat klote voor je. Idd lekker bed in met een flinke dosis pijnstillers. @Mariahh veel meiden op het forum gebruiken ze en die doen ook gewoon hun werk ondanks dat ze goedkoop zijn. Misschien iets minder gevoelig ofzo.
Wow gefeliciteerd mammadoe! Vervelend allemaal Tessebes en dan ook nog zoveel onzekerheid over een evt. zwangerschap. Spannend weer voor de andere meiden!! Ik duim weer voor jullie!! Morgen rond 12.30 hebben we onze Termijnecho. Ben best wel nerveus maar vind het ook ontzettend leuk om te zien.. Hoop gewoon dat alles goed is iig Laat het hier natuurlijk zeker even weten hoor
Spannend Tika! Heel veel succes, hopelijk is er een mooi hartje te zien. Als last van misselijkheid of iets?
Ja de misselijkheid komt vooral door de geuren die ik ruik.. En met lopen erg last van mijn liezen. Liep voor een knieklacht bij de fysio dus had dit gelijk even gevraagd. Kan inderdaad zo zijn dat het nu al mijn bekken zijn. Dus oefeningen gekregen zodat het allemaal sterker wordt. Verder wat lichte zwangerschapskwaaltjes maar dat hoort erbij.
Tweede ronde. Mijn vriend is super trots. Volgens hem heb ik het allemaal te danken aan zijn super zaad hahaha. Vorige ronde had ik alleen op de dag van de positieve ovulatietest het gedaan en deze ronden ook op de dag erna. Denk dat dat het verschil is.
Dan heb ik deze ronde extra goede hoop. Hebben wij namelijk ook gedaan Wel snel hoor in 2 rondes, wij zitten in ronde 3