Mooi Tika.. wat fijn dat t er allemaal goed uit ziet! Ik heb vandaag weer de ha gebeld, gezegd dat ik toc graag voor t weekend een bloedtest doe..er wordt overlegd
Yankee, volgens de opmeting was het nu 9w4d Tessebes, goed van je dat je de dokter nogmaals hebt gebeld, al die onzekerheid lijkt me niet echt fijn! Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Wat super fijn dat alles er goed uit ziet. Echt al een beebje op de echo Geniet lekker van alles de komende tijd meis!!!! Yankee je weet nooit geen bloed is hoop!!! Heel goed tessebes hoop dat ze naar je luisteren
Deborah, das waar!! Dus ik wacht nog anderhalve dag af! Ik hoop dat de olie werkt en je lf wat langer is en hopelijk een zwangerschap voor jou! Heb jij wel symptomen? Ik echt totaal niet dus vandaar weinig tot geen hoop..
Ik zit pas op 3 a 4 dpo dus kwaaltjes nee maar heb wel op 1 of andere manier een heel goed gevoel. En dat is voor t eerst sinds ik gestopt ben met de pil
Mooie echo tika! Tessebes wat gek zeg.. Hopelijk heeft de ha meer duidelijkheid volgende week. Mamadoe nog getest? Ik heb buikpijn sinds gisteren avond denk dat we binnenkort weer een nieuwe ronde in gaan al is de pijn echt steekjes en geen krampen...
Hallo allemaal! Is het goed als ik mee kom kletsen? Ik ben 1,5jaar geleden gestopt met de pil na 10jaar slikken. Niet echt gericht geklust, maar ook dan duurt het nu toch wel erg lang. Afgelopen week bij de huisarts geweest en doorgestuurd naar de gyn. Dus hopelijk komt er nu schot in de zaak
Nou, mn eigen ha was er niet en andere ha vond dat ik dat met mn eigen arts moest overleggen??? Toen ik zei dat het enkel om een bloedprik formulier ging en geen nier transplantatie zei de assistente , je bent wel of niet zwanger naar mijn mening is er geen meerwaarde in een bloedtest....en dat ik de eerste ben die zoiets vraagt ...ik kon er wel door de telefoon heen trekken .. ik bel toch niet om haar mening.. gruwelijkekutsnol....was dus niet zo blij.. weer mekke.. wordt dood moe van mezelf .. heb toen weer sigretten gekocht..zucht
Jeetje tessebes wat een doos! Erg onprofessioneel als je het mij vraagt. Heb je enig idee wanneer je eigen ha terug is? Ik zou daar een afspraak bij maken en niks meer tegen die doos vertellen! Als ze vraagt waar het over gaat bijvoorbeeld met het maken vd afspraak zeg je gewoon sorry geen zin meer met u dit te bespreken. .. zou dan gelijk ff bij je ha aankaarten dat je gewoon onzeker voelt en Door die muts alles behalve serieus genomen.. sterkte ! Welkom ( weet even je forum naam niet meer) 1.5 jaar is idd lang! Gelukkig binnenkort naar de gynaecoloog. Hopelijk kom jij ook hier een mooie test showen.
Vind zowiezo dat assistentes heel bot kunnen reageren bij mij ook ze zei nog net niet je stelt je aan terwijl de dokter zelf me wel serieus nam. Ik rook ook nog hoor wel minder maar stress is ook niet goed voor je! Gewoon weer bellen als je dokter er wel is.
He dames Ik ben laat thuis en manlief was vergeten dat.ik.ook nog.moest eten. dus net.susi van de ah gehaald en gegeten deed ik wel.vaker.maar.toen ik het op had dacht ik kak misschien niet zp slim nu er een kansje bestaat zwanger te zijn. (Reken er niet op maar toch alles kan) Stress of is dat.nu geen ramp..
Assistenten denken heel vaak het beter te weten... 1,5 jaar is inderdaad erg lang kan ik je zeggen. Dan wordt je wel een beetje ongeduldig Vooral omdat we ons gevoel echt alles perfect voor elkaar hebben. Hebben een mooi vrijstaand huis, ik werk part-time, financieel is alles voor elkaar, etc.
Welkom peanutbutter. Wat een tijd zeg 1,5 jaar hoop dat t nu sneller gaat voor je. Tessebes wat een vreselijk mens die assistente. Ik zou ook een klacht indienem als je huisarts er weer is.... Liva no stress. Kan de eerstw 4 weken geen kwaad
Welkom peanutbutter! 1,5 jaar is zeker lang. Hopelijk voor jullie snel een positieve test! Tessebes, wat een triest figuur! Hier zit ook zo'n wijsneus die zich overal mee bemoeid. Vreselijk irritant!! Is je eigen ha er morgen weer?
Oww wat was ik pissed... en nog door me heen praten ook terwijl k iets uit wil leggn dus zeg ik dat, zegt ze .. ja, jij luistert niet.. ahum nee was zelf nog aant woord.. Mn eigen ha is er maandag dus pas weer.. zit dus denk nis anders op.. maar vind t een hele vreemde gang vn zaken.. aks k nou om medicijnen vroeg ok maar tis enkel prikken.... Owja ze zei ook nog , tis toch gewenst dan maakt t toch nie veel uit .... Ga er zeker nog op terug komen met mn ha
Wat een arrogant mens Tessebes. Ik zou het er ook niet bij laten zitten! Liesje, ik heb het altijd 1 dag en tot nu toe elke maand alleen aan de rechterkant.