Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tessebess , balen!!

Deborah, hoop echt dat het raak is deze maand en fijn dat je er een Goed gevoel over hebt ( heb ik juist deze maand niet en vorige maand had ik dat heel erg!!)

Morgen m'n nod. Al een week ongesteldheidskrampen, maar nog altijd schoon slipje! Ik heb deze maand een cyclus geteld van 30 dagen terwijl ik vorige maand 29 was. Maar het schommelt dus een dag. Ben benieuwd of ik vandaag/morgen ongi wordt. Denk dat als ik het morgen ook niet wordt nog niet test. Morgen hebben we een feestje thuis dus gelukkig druk met voorbereidingen treffen dus kan ik me daar niet mee bezig houden.. Alleen daarom hoop ik al dat ik niet ongesteld wordt!

Beeb, spannend voor jou en liesje inderdaad. Al een idee wanneer je wilt testen. Fijn dat je kwaaltjes hebt, soms moet je gewoon op je lichaam vertrouwen .. Hoop snel duidelijkheid!!

2. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Ik ben er niet zo mee bezig deze maand ( oke wel,l maar stuk minder dan vorige maand). Maar nu ik jullie kwaaltjes lees hihi kriebbelt het wel.
    Pijnlijke borsten voel ze zelf met fietsen bij hobbels.
    Continu droge mond (meer dorst) gister ineens meer gegeten en bleef trek h po uden. Moeee moee moeee. En net bij afvegen ineens meer afscheiding wat glibverig en gister was het nattig.

Mijn apps zeggen tussen 2/4 nov mijn nod dus nog ff geduld.
    Verwacht het niet maar.nu ik jullie kwaaltjes lees hihi ineens een sprankje hoop ;)
    Ik had namelijk niet afgelopen weekend maar niet die er voor zaterdag en zondag een knal positieve ovulatie test en maandags een temperatuurdaling ineens 36.4 gegooglt en duid op een eisprong. Als dat zo is kan het raak zijn want die dag spontaan gezellig gemaakt. Had het al als een verloren maand gezien haha.

succes dames. En tessebes wat vervelend van je kies. En die stome onzekerheid. Sterkte. Spoelen met zout deed ik ook na een wortelkanaal brhandeling of kamille thee drinken. Succes.

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Niet lekker Tessebes. Hopelijk trekt het een btje snel weg.

@Yankee, wat knap dst je je zo kan inhouden zeg! Ik heb die krampen ook, dus hoeft niet van je menstruatie te zijn ;)

@Deborah, zit hier voor je te duimen!

@ovulatietesten, als je ze besteld zit er een tabelletje bij op welke dag je met welke cycluslengte moet beginnen.

Vanmorgen nog een test gedaan van zw & k en die was erg mooi opgelopen en temp was ook omhoog geschoten, dus helemaal goed! 👍

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd fotoooooo

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Liva, nouuuuuu vind jouw verhaal echt herkenbaar hoor! Ik heb ook meer vocht bij afvegen.
    Heb je ook dat als je klaar denkt te zijn met plassen, je gaat afvegen en dat er dan toch weer urine uit komt sijpelen? En dat dan een paar x achter elkaar? Dat had ik in ene....

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    12dpo test van zw&k

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,8 KB
      Weergaven:
      3
  7. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe! Die lopen inderdaad al op!! Gefeliciteerd!! Ja denk echt dat ik niet test omdat ik niet het gevoel heb zwanger te zijn. Dat had jij natuurlijk wel en denk dat je dan eerder geneigd bent te testen. En na de teleurstelling vorige maand durf ik het eerlijk gezegd niet meer

Omo witte testen zijn zoo deprimerend!!! :(

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Dank je wel dames ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg ;) heb net bij de kv davitamon foliumzuur met vitamine d gekocht super handig want zijn smelttabletjes en smaken naar pepermunt beter als die grote pillen. Het lijkt net op een pil strip je kan zo van elke dag een pilletje nemen omdat de dagen erbij staan.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ziet er goed uit Mammadoe!
    Ik had mezelf zo mooi voorgenomen om te testen voor mijn nod maar nu ik jouw testen zie....

En de vreetbuien houden aan hier....
    Maar het kan nog helemaal niet! :(

10. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Wat lief dat jullir voor me duimen :)

Ik loop 1 dag vpor op jou en had dat ook die eetbuien en trek blijven houden. Ik dacht ook dat t helemaal niet kon. Maar nu sinds een paar uur ook een hele gevoelige linker borst. Voelde m al iets maar is nu echt toegenomen. Dus je weet maar nooit wie weet kan t toch al zo vlot

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Theoretisch gezien kan het toch nog helemaal niet om er nog niks ingenesteld is?

Volgens mij maak ik mezelf gewoon nu al gek :D

12. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik zit op 5 dpo dus bij kan wel... maar gister en eergister had ik steeds trek dus nee dat zou niet kunnen maar ja...

Misschien maak ik mezelf ook gek omdat ik zo een positief gevoel heb

13. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Weet niet of dat kan vorige maand had ik niet zo'n buikpijn.
    Maar weet ook dat mijn lichaam me voor de gek kan houden.
    Wil eigelijk pas 1 dag na mn nod testen ik wordt nu elke keer ongi op dag 34 vind zonde van mn geld heb er nog een liggen dus kijk wel verlopig kan het toch nog niet

14. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb steeds een lf fase van 8 dagen, dus als ik t dinsdag niet ben is t al een wonder. Ik test pas zoals ik mijn banner heb ingesteld over 6 dagen. Dat is een oke lf en zal er wat zichtbaar moeten zijn op de test als t zover is

15. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh ja Deborah! Enige voordeel van een korte lf is natuurlijk dat je al vroeg kan testen.. Haha als ik morgen niet ongi wordt dan test ik zondag of maandag.. Heb bewust geen testen in huis. Want als ik ze heb is de verleiding te groot..

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik ga maandag 10 november testen als ik nog niet ongesteld ben.
    Heb nog 1 test liggen en die wil ik dan ook eigenlijk wel bewaren tot dan.

Of ik moet ineens elke dag boven de wc pot hangen dan test ik wel eerder :p

17. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ja maar het nadeel van een korte lf is dat t vruchtje waarschijblijk niet goed kan hechten yankee....

Inprincipe zou ik dinsdag kunnrn testen als ik me aan die lf hou maar denk dat als t dan raak is dat de hcg waarden nog niet hoog genoeg zijn. Dus ik hou t op ongeveer 6 nov tenzij ik echt duidelijke dingeb merk naast mijn positieve gevoel

18. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Deborah als je googeld op korte lf krijg je best veel verhalen van vrouwen die toch zwanger geraakt zijn dus het zou wel kunnen.
    Ik zit nu denk ik op 2dpo maar weet het niet zeker dinsdag ochtend tegen positieve aan daarna niet meer getest vorige maand had ik maar 1 dag steken en kramp nu al vanaf maandag.
    Zal er morgen een doen kijken wat voor een streep het wordt

19. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Klopt maar dat is wel bijzonder als t zo lukt. Ik slik nu tarwekiemolie dan kan ik t hopeljk 2 dageb langer maken. Ik was ook steeds maar heel weinig ongesteld en tarwekiemolie maakt je baarmoederslijmvlies ook wat dikker dus hopelijk werkt t

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Deborah, lees nu in het zwangerschapstesten topic dit

Vorige maand Hoorde ik dat ik dun baarmoederslijmvlies heb. Dat daarvoor eitje niet goed kan nestelen. Dus heb ik 'babyplakker' besteld uit denemarken. Homeopatische druppels.
    En normaal heb ik week voor ongi bruinverlies. En nu 3 geleden dag licht bruine afscheiding. Verders niks... Zou t dan. Heb dus vanavond getest met de action. Zou t? Of vals? Het is dezelfde test

Dus mocht je lf toch weer tekort zijn zou ik es zoeken wat dat is!

Deel Deze Pagina