Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    zat net even terug te lezen.
    mammadoe hoe mooi is het dat je dochtertje gewoon gelijk had! heel bijzonder!!!

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja leuk he! En ze heeft het nu steeds over broertje, terwijl het ervoor altijd steevast zus was! Dus ben benieuwd of ze daar dan ook gelijk in krijgt.

@Liva, bagger hoor, maar wel fijn dat je een mooie en vrij korte cyclus hebt. Ei in het weekend is idd wel prettig ;)

@Beeb en Deborah, wanneer willen jullie gaan testen?

@Mariahh, Ja zeker doen! Ik was pas 2 dagen voor mijn ei begonnen met tempen en vond het wel erg fijn eigenlijk. En ook al deed ik het qua tijden niet exact (ga toch echt niet mijn wekker ervoor zetten) toch gaf het me wel een goed beeld. Fijn om zeker te weten wanneer mijn ei was en ook fijn om erna hoopvol iedere ochtend je temp te volgen en daar al conclusies aan proberen te verbinden.

Met mij gaat het goed. Dringt denk pas echt door als er nare symptomen gaan beginnen ofzo.
    Maar gekke is wel dat ik gisteren toen we lekker in het Amstelpark aan het wandelen waren ik mijn stuitje alweer kon voelen. Was dat vergeten maar had dat vorige zwangerschap ook. Verder lage rugpijn en een opgezette buik. Ik voorheen gewoon soms al zwanger want bij mij gaat al mijn spek helaas naar mijn buik :( Dus hoop dat ik het kan blijven verbergen tot en met week 8 ongeveer :) Maar wel heel bijzonder om weer mee te mogen maken hoor! Ik weet nu nog beter dan eerst waar het allemaal t zal lijden :D

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik ben nu al een half uurtje ongeveer ongi krampen :(
    Hoop dat het loos alarm is!
    Verder heb ik wat gespannen, zere borsten, ben snel geïrriteerd, heb vreselijk honger en moe. Allemaal erg vaag!

Mammadoe, de 10e is mijn nod.
    Ik hoop dat ik het red om niet eerder te testen.

4. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Uuuhhh beeb ongi klachten op 6 dpo???? Beetje snel voor jou cyclus.z
    Zou denk ik eerder een innestelling kunnen zijn

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja zeker vroeg.
    Vond het ook erg vaag!

Hoop dat het innesteling is haha.

6. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik duim voor je....

Ik twijfel heel erg wanneer ik zou testen... 10 dpo is aanstaande donderdag. Maar normaal gesproken zou ik t dinsdag ergens moeten worden....

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @deborah, dan zou ik er idd donderdag een testje tegenaan gooien als je dan nog niet ongesteld geworden bent.

@Beeb, oeeeee dat klinkt wel heel veelbelovend hoor. Las in een app dat rode handpalmen ook een symptoom is.... Heb je witte afscheiding (gehad)?

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Rode handpalmen....geen idee.
    Ik kijk nu voor het eerst naar de kleur van mijn handpalmen :D
    Mijn afscheiding is doorzichtig met wit. Goedemorgen! :D

Heb nog steeds een wat zeurderig gevoel in mijn buik.
    Ben ook vreselijk opgeblazen en ben al twee dagen niet naar de wc geweest. Maar dat is bij mij dan weer niet echt een teken van zwangerschap denk ik.

Mijn temp blijft wel weer mooi hoog na de dip :)

9. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Hahaha ook dat kan erbij horen beeb hihi...

Weet je alles kan er bij horen. T is gewoon afwachten. Na de afgelopen maanden zou ik t woensdag moeten zijn, voel van alles maar hoeft niets te zijn. Ben inmiddels wel echt zenuwachtig aan t worden

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Deborah, ja het kan haha maar een darmkwestie is bij mij altijd in dubio door die ziekte ;)
    Ik heb heel lang heel moeilijk naar de wc gekund waardoor ik elke dag een licht laxeermiddel moest drinken. Anders ging ik zo een week niet naar de wc.
    Daarom vestig ik daar maar niet echt hoop op haha.

Als ik jou was zou ik ook donderdag gaan testen!
    Spannend!

Gek genoeg vind ik het wel heel spannend maar ben niet zenuwachtig.
    Ben heel relaxed deze maand :cool:
    Zeker ook doordat ik nu temperatuur weet ik wanneer mijn eisprong is geweest en ik weet dat we er genoeg aan hebben gedaan.
    Mijn hart zal wel in mijn keel zitten met testen :D

11. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Oke ja dat is dan weer heel anders ja

Mijn gevoel dat ik zwanger ben ebt wel weg. Ik heb t vermoeden dat ik toch echt ongi ga worden een dezer dagen. Jij mag nog een week in spanning zitten. Wat dat betreft ben ik blij met mijn korte lf, ik hoef nooit lang te wachten.

Ik weet ook dat wij er alles aan gedaan hebbeb op t goeie monent maa ja, blijft spannend he

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Het gevoel dat ik zwanger ben heb ik nog helemaal niet gehad.
    Hoeft natuurlijk ook niet.
    Misschien is de domper dan wat minder erg als ik toch ongi word.
    Hoop het nog steeds van niet natuurlijk!

De ongi krampjes houden wel aan overigens.
    Voor alsnog hoop ik dat de temperatuur dip het begin van de innesteling was haha.

13. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier ook ongi kramp al vanaf mn ei maar kan ook door het slecht naar de wc gaan komen voor de rest weinig klachten anders dan andere maanden.
    Heb deze maand wel een ander gevoel ben relaxed vrolijk ben heel benieuwd met testen en heb wel af en toe steekjes in mn lies en achter mn schaambod.
    Ik wil volgende week zondag proberen te wachten met testen dan moet ik ongi worden of hopelijk niet.

14. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Weetj dat ik eigenlijk best wel ongesteld zou eillen worden
    ?
    V
    Dalij 11 uur afspraak bij de ha..Bn benieuwd en kga nog even terug komen op de klantenservice

15. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste voelde ik het heel sterk. Nu ik weet hoe het kan voelen ga ik ook meer voelen. Zij was een complete verrassing. Ik voelde mij zo anders en had zo zeker gevoel. De test was echt ter bevestiging en mijn gevoel klopte heel goed haha. Nu gaan we er bewust voor en voel ik elk kwaaltje haha grrrrr. Hopen op de volgende ronde. Succes dames! En hopen dat het gevoel klopt.

16. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Deze week zijn mijn vruchtbare dagen, dus wij gaan er weer voor.. zou leuk zijn als we positief testen deze maand.

Succes straks Tessebes!!

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hopelijk wil je huisarts iets voor je doen Tessebes.
    Vind het zo rot voor je!

Heel veel plezier Pricil! :D

Ik ben aan het werk en mijn client keek me raar aan dus ik vroeg wat is er? Vraagt ze ineens of ik zwanger ben!!

18. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    En tessebes hoe was het bij de.huisarts?
    Geloof het graag dat je gewoon je nod wilt.
    Toen mijn spiraaltje er uit ging duurde het ruim 7 weken jemig wat was dat lang.
    nou ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt!

19. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Haha komt helemaal goed!!

Zou leuk zijn als je cliënt gelijk heb!! Hoop t voor je!

20. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Nou ben geweest, mijn eigen ha us gelukkig een leuke vrouw.. Ze zegt dat ik enkel kan afwachten.. Op de vraag hoe het dan zit met een lutaele fase van 30 dagwn zei zw dat datkan met ontpillen.. En dat de ovulatie testen niet altijd betrouwbaar zijn...ze zei dat bloedprikken heel ongebruikelijk Is en alleen in bijzondere gevallen gedaan worden en duurder Is.. Hoeveel duurder wist zE niet..ik zei dat k het toch graag wou.. Hb dus een prikbrief en hb ff opgezocht kost +- 15 EURO.. Nou dt hb k er wel voor over.... Ga morgenochtend bloedprikken en of ik nou wel of niet zwanger bn maakt mw niet zeker zoveel uit.. Maar wil t nu gewoon weten dan hoef ik ee niet meer mee bezig te houden... Overigens df over de assistente gehad en ze waardeerden het zeer dat ik dit ter sprake bracht, bleken meer klachten te zijn.. Dus mn verhaal gedaan en ook nog even op papier gezet en gemaild... Ergens vind ik t aanstelerij dat k perse bloed wil prikken en ongeduldig van mij.. Maja k hoef geen verantwoording aaf te leggen denk ik dan, ik wil van de onzekerheid af en dat Is mn goed recht toch?

Deel Deze Pagina