War bedoelen jullie met witte afscheiding de hele dag of af en toe wat. Heb af en toe best veel witte dikke afscheiding.
Natuurlijk is je dat goed recht Tessebes. Het duur al erg lang. Daar word je ook onzeker van. Liesje, ik heb niet continu maar best wel regelmatig. Toch wel een aantal keer per dag. Priscil, ik hoop ook dat ze gelijk heeft haha.
Tessebes: voor 15 euro zou ik het ook zeker doen. Is jouw lichaam en daar hoef je id geen verantwoording voor af te leggen. Succes!
Ik word ook ongeduldig Liesje. Nog even volhouden voor ons beide! Het voelt bij mij al twee dagen of er een beebje aan het innestelen is aan de rechterkant van m'n baarmoeder! De hele tijd hetzelfde beurse, zere gevoel op dezelfde plek.
Spannend heb een heel goed gevoel kriebels in m'n buik waarom weet ik niet.. Hoop zo dat m'n gevoel klopt.
Ik heb veel gemist op mijn werkdag haha Liesje spannend, nog ff volhouden hihi Beeb dat beurse gevoel heb ik ook 2 dagen gehad alleen dan links Voor mij een spannende dag morgen. Na de afgelopen cyclussrn gekeken zou ik t mirgen moeten worden.......
Nee.... Op zijn vroegst donderdag. Dan zit ik op 10 dpo.... maar ik heb steeds maar een lf van 8 dagen dus ben al blij als dat iets langer is. Als ik donderdag voorbij ben krijg ik pas hoop dat t misschien wel raak is. De tarwekiemolie zal t hooguit 1 a 2 dagen verlengen begreep ik op google. Vindt t al heel spannend of dat is gelukt haha... Weet wel dat als ik t ga worden dat t heftiger zal zijn als anders. Heb zo n zwaar gevoel in mijn buik. Beetje raar maar kan t niet anders omschrijven
Zeker spannend weekje Totaal geen ongi klachten trouwens. De rugpijn die van de week op kwam zetten die ik altijd heb een paar dagen voor ik t wordt tot ik t ben heeft niet doorgezet
Hoi iedereen, Ik heb besloten om even een maandje of 2 te stoppen. Ik moet geopereerd worden en mijn anesthesist geeft aan dat het kindje in de eerste 3 maanden al zijn organen en hersenstam etc ontwikkeld. Als je in deze fase je lijf vol stopt met medicijnen kan dit erg schadelijk zijn. En dat willen we natuurlijk niet. Dus voor ons is het weer beginnen eind december of begin januari. Maar ik blijf lekker met jullie meelezen hoor!
Wat balen Vanesje! Maar misschien wel een verstandige keuze, hoe ben je daar nu onder? @Deborah en Beeb, echt spannend!!! Ik vanmorgen contact gehad met de vk. Heb 1 Dec een intake en 12 Dec als ik ongeveer 10 weken ben pas de echo. Viel me echt zwaar tegen! Zolang die onzekerheid of het goed zit en we hadden ook bedacht rond 8 weken het met sinterklaas aan de familie te vertellen.... Maar misschien gaan we zelf een echo kopen. Kost 35 euro. Dus valt best wel mee.
Wat spannend allemaal....en heel vervelend als je tussendoor even moet stoppen met proberen, maar wel zo verstandig. Hoop dat je snel herstellende bent en er weer voor kan gaan! Ik zit nu op dag 2, ronde 4......
Vanesje balen! Gelukkig is 2 maanden zo voorbij en uiteraard gaat je gezondheid voor.. Mammadoe! Spannend! Jeetje wat laat inderdaad .. Ken meiden die bij 7/8 weken al een echo hebben gehad bij de vk. Heb ke dezelfde vk als bij je eerste?
Vanesje, klinkt als een verstandige keuze maar dat is wel even flink balen. Hopelijk verloopt de operatie goed en herstel je snel! Wel leuk dat je blijft mee kletsen. Jeetje Mammadoe, vanwaar pas zo laat? Vind het ook zo stom dat er geen echo gedaan word tijdens de intake. Je bent er dan toch.
Ben je zwanger?? De vraag die ik gisteren uit het niets gesteld kreeg laat me gewoon niet los! Ik wil testen en wel nu! Vandaag pas 8dpo, nog veel te vroeg, dus ik doe het niet. Ik ga dat nooit volhouden tot maandag haha.