Gezellig al die nieuwe mensen erbij Vanavond hebben hier nog een knalfeest in het centrum waar we naar toe gaan. Even mijn hoofd ergens anders naar toe brengen en hopelijk voorlopig de laatste keer nog een glaasje wijn ofzo. Duurt me allemaal veel te lang
NOD: Tika 17-20 september ZWANGER! Deborah 22 september Tessebes 28 september Vanesje 28 september Kaatjekaa 1 oktober Yankee 1 oktober Liesje 3 oktober Mammadoe 3 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober
Hoi mag ik ook mee kletsen? Ik heb dan awel een dochter van 21 maanden maar vind het weer net zo spannend!! Bij mijn dochter heeft het 8 maanden geduurd voordat we zwanger waren. Zit nu in ronde 1 en mijn NOD is rond 1 oktober. Ik word volgende maand 24 en mijn vriend is 30. Ik voel van alles in mijn lichaam terwijl ik me nog zo had voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is nog knap lastig
Gezellig nieuwe meiden! Mijn moeder zag het aan me ineens vroeg ze ben je gestopt met de pil.. En een vriendin en goede collega ik vind het geel lastig om voor me te houden vooral omdat ik soms gewoon niet lekker in mijn vel zit. Ik zit deze week in m'n eisprong de testen lopen al op ik heb gister geklust en van het weekend weer, doordeweeks ben ik ook vaak moe en drukke dag gehad en heb ik ook niet zo zin om te klussen.
Hoi, ik vind het ook best moeilijk voor me te houden. Soms wil je gewoon aan iedereen die al kinderen hebt vragen, hoe lange deed jij erover om zwanger te raken? Was je aan de pil of spiraal, heb je dit... Heb je dat... Allemaal vragen die mij bezig houden. En als iets me bezig houd wil ik dr Aar altijd graag en veel over praten... Ha ha. Dus erg lastig om het tegenover de meeste voor me te houden hoor!
Je staat er bij Mariahh! Gezellig NOD: Tika 17-20 september ZWANGER! Deborah 22 september Tessebes 28 september Vanesje 28 september Kaatjekaa 1 oktober Yankee 1 oktober Mariahh 1 oktober Liesje 3 oktober Mammadoe 3 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober
Oe zo spannnd hier. Heel licht bloedverlies alleen bij t afvegen verder niet. Vanmorgen een ovulatietest gedaan( ik las dat die ook zwangerschap aan kan geven) en ik zag een licht streepje. De dag ervoor nog blanco. En dat met de klachten..... Het zou zo maar kunnen... of ik wordt gewoon te vroeg ongi, maar ik duim hard, al zou t snel zijn bij de eerste ronde Ik hou jullie op de hoogte
Dan Is het toch fijn dat dit forum er is meiden! Bij mijn dochter had ik 6 jaar aan de microgynon 30 gezeten na 8 maanden proberen was het raak.. Vanaf ronde 6 heb ik ovulatie testen gebruikt om wat meer inzicht te krijgen. Temperaturen is voor mij geen optie ivm onregelmatige werktijden .. Elke maand voelde ik van alles maar de maand dat het raak was helemaal niks dus had toen ook de hoop maar opgegeven was dus echt een verassing! Na de geboorte van N.ora heb ik de minipil gehad ivm de borstvoeding toen ik gestopt was met bv gelijk weer overgegaan op de microgynon zit nu dus zoon 1.5 jaar weer aan de pil ben benieuwd wanneer het nu raak zal zijn, al hebben we geen haast het is toch allemaal erg spannend! Heb denk ik afgelopen dagen ergens mijn ei gehad omdat ik toen last had van rekbaar slijm.. Helaas voel ik hem niet echt duidelijk nu wachten tot oktober dat vind ik het moeilijkst die laatste 2 weken gelukkig heb ik een actieve peuter rond lopen wat voor de nodige afleiding zorgt .. omdat ik best een zware zwangerschap en bevalling heb gehad kijk ik er nu nog meer naar uit om het "over" te doen.. ik weet nu bij v. Heel goed wat ik wel en niet wil tijdens de bevalling
Spannend Deborah! ! Ovulatie testen kunnen reageren maar schommelen altijd wel wat dus je kan er eigenlijk geen touw aan vast knopen .. dat lichte bloedverlies zou zo maar een goed teken kunnen zijn spannend! !
Wat een snelle reacties Ik ga proberen pas op mijn nod te testen beeb87.... straks wordt ik wel gewoon ongi en dan is t zonde, maar of t lukt zo lang te wachten...... hihi Ik weet t mariahh, maar ovulatie is ermee duidelijk aangegeven, daarna blanco en nu weer n streepje.... maar we moeten hoe dan ook afwachten en uiteindelijk geeft alleen een echte zwangerschapstest uitsluitsel.... Maar dat wachten is moeilijk!!!!!
Haha ik lag gister ook met mn benen omhoog mn vriend vond het maar raar. Ook ergens gelezen dat het beste is missionaires of op zn hondjes haha. Gister wilde mn vriend datnik boven op ging maar snel weer omgedraaid best erg eigelijk..:/
Hahaha geweldig dit. Luister als het enige is dat zij erop moeten inleveren ff missionaris doen ipv onderop liggen....... Wij moeten ongesteld zijn, zere eisprongen hebben, misselijk zijn, zere bekken, slapeloze nachten, dikke voeten, polsen en opgeblazen hormoon hoofden om over de bevalling nog maar te zwijgen. Om erna met een ingeknipte poes en opgeblazen lektieten nachtenlang onze baby te moeten voeden. Hihi heb er nu alweer zin in :O
Nou.. niet voor t een of ander maar benen om hoog of niet maakt geen verschil.. het ding is dat je een kwartier ofzo ff moet blijven liggen en dus niet meteen opstaan. Ook die standjes zijn nooit bewezen.. de penetratie is dieper maar seks is seks! En met een zaadlozing komen er duizenden spermacellen vrij , blijven er vast wel een paar hangen! Maar goed je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt en het zal vast voor een komisch moment zorgen