Hoi meiden, Ik heb al enkele dagen last van een kramperigheid gevoel in mijn buik, eerder ook al maar word steeds iets erger. Ik las dat dit kan betekenen dat de eicel niet heeft kunnen innestelen om welke reden dan ook en nu afgevoerd gaat worden wat over enkele dagen een menstruatie tot gevolg heeft. Iemand anders ook last van lichte krampen eigenlijk wel elke dag? En zijn er meiden die toch Wanger bleken na een tijd of werden jullie daarna ongesteld? Ik hoop dat ik zwanger blijk maar heb na het lezen van stukken op internet toch mijn twijfels. Ze zeggen dat innestelings krampen maar enkele uren duren. En dit duurt echt al langer. Mijn borsten zijn ook nog steeds heel gevoelig. Maar dat kan ook te maken hebben met een opkomende menstruatie... Bah die onzekerheid!
Zou me niet teveel gek laten maken hoor Vanesje, heb eerder op dit forum zoveel verhalen gehoord van meiden met menstruatieachtige krampen die echt dachten dat ze ongesteld zouden worden, die uiteindelijk toch met een positieve test in handen staan. Wachtend killing. Maar er zit niets anders op helaas ik zit nu op 2dpo en word al gillend gek en voel vaag genoeg ook van die buikspierachtige gevoelens....
Vanesje, Ik had ook een aantal dagen van te voren buikkrampjes, voelde ook als menstruatiekrampjes maar toch net ff anders. Krampen in mijn zij rechts en links, net alsof ik 1000 buikspieroefeningen had gedaan, maagzuur, rommelende darmen en vlagen van misselijkheid. Ik vermoed dat mijn innestelingsdatum rond 12/13 september is geweest en vanaf toen had ik er last van. En tot nu toe is dat gebleven. Heeft te maken met de groei van je baarmoeder had ik gelezen. Mijn borsten zijn ook erg gespannen. Ieder lichaam is natuurlijk anders dus jij hebt misschien weer andere klachten. Waarom doe je voor de zekerheid morgenochtend geen test? Of wil je net zoals ik toen wachten op je NOD? Afgelopen donderdag en vrijdag ook aan de aanstaande oma's verteld dat ik zwanger ben. Ik kan heel slecht dingen voor mezelf houden dus moest het gewoon vertellen En stel er gaat wat mis snappen zij het ook beter. Was al heel blij met dit forum dat ik het kwijt kon haha
Hey ladies,.. ik heb nog wat gevoelige borsten , me darmen rommelen en heb gister en vandaag volgens mij wst kram gehad, leek op menstruatie kramp.. maar omdat ook me darmen gek doen en ik vrijdag nog heb gesport-ook buikspieren- kan k het allemaal niet helemaal onderscheiden. Verder voel ik me redelijk normaal.. geen idee of dat zo is vanesje, mislukte innesteling. T zou kunne, maar ook niet.. ik probeer zo min mogelijk ergens wat achter te zoeken , levert stress op en das niet goed voor de baby hehe.. kwestie van rustig afwachten , we hoeve nog maar een weekje en dan hebben we wat meer zekerheid! T lijkt wel of ik veel vieze geurtjes ruik.. maar dat kan ook puur toeval zijn? Sport er iemand van jullie ook? Ik kickbox... vrijdag dus manlief gevraagd niet te hard te doen op t lichaam.. vond het een beetje tricky.. stel dat... mocht k zwanger zijn denk dat k ff niet meer moet kickboxen wat ik wel heel jammer vind.. wil dn wel graag blijven fitnessen Vandaag bleek ook dat er iemand op me werk miss gordelroos heeft? Meteen even opgezocht.. besmettelijk maar geen risico voor zwangerschap .. haha was toch even het eerste weer ik aan moest denken
Hier ook vanmiddag ovu test al aardig donker, erg last van krampjes en moet vaak naar de wc voor een grote boodschap, kan dit ook komen door eisprong normaal hoef ik niet elke dag en nu wel 2 à 3 keer geen diarree ofzo. Merk wel dat mijn ovu test het beste zijn rond 11 à 12 uur s avonds blijven ze zo goed als wit en s middags niet..kan dat kloppen? Heb er totaal geen verstand van.
Heeft te maken met je vochtinname liesje. Twee uur voor het testen niet of weinig drinken en sowieso niet met je ochtendurine testen.
Ja drink altijd best veel morgen maar weer einde van de ochtend testen. Gaat vooral om de 1ste urine na opstaan toch?
Geloof het beste testen tussen 11-17uur. Ik deed steeds einde middag. Dan dronk ik na 3 uur ff niets meer en testte ik om 17uur. Toen mijn eisprong eraan zat te komen ook een x in de ochtend getest rond 11 uur en die was echt het donkerst.
Ja ik werk ma en di alleen de middag dus dan kan ik makelijker s middags testen verwacht m wel morgen of dinsdag was vandaag al best donker wil er liever noet teveel mee bezig zijn maar vind het ook zonde als ik m wel mis en ook om een beetje te kijken wanneer ik hem heb en of ik er ook iets van merk en dan wachten pff. 14 dagen na je eisprong wordt je meestal ongi toch las ik ergens
Ja dus als je een cyclus hebt van bijv 6 weken dan heb je rond week 4 je eisprong. Ik kan kijken of ik een foto van mijn testen hierop kan zetten, dan zie je ongeveer het verloop. Ff uitvogelen hoe dat moet...
De derde van onder is mijn lh-piek. Die is in de ochtend gemeten. Die twee ervoor en erna zijn de middag ervoor en erna in de middag.
Ik durf niks meer te denken als ik iets voel. Pff... Het kan zo veel teleurstelling te weeg brengen. Heb wel eens roze afscheiding gehad, menstruatieachtige krampen, gesloten baarmoeder, enz. Alles er op en er aan en werd gewoon ongesteld. We waren toen nog niet gericht bezig maar zou wel welkom zijn uiteraard. Lastig he.
Bedankt mammadoe Morgen ochtend maar weer een heb wel vanavond elke keer pijnlijke kramp in m'n buik en wat steken links en rechts dus voel m wel volgens mij
Ja dan zal je hem nu krijgen dus jullie kunnen er tegenaan. Hier af en toe de twijfel of we het wel goed gedaan hebben. Had vrijdagochtend dus mijn twee dikke strepen. Heb die avond seks gehad en vanavond weer. Ook twee dagen ervoor op woensdag hebben we het gedaan; dus netjes om de dag. Maar omdat mijn ovulatiehandleiding zegt binnen 24-48 uur na de positieve test en wij dat dus niet gedaan hebben twijfel ik of we nu onze kans verkeken hebben. Ik weet wel dat (meisjes) zaad 5 dagen kan overleven. Maar toch maakt die 24-48uur regel me onzeker....
Ja lastig is dat he maar je hoort ook vaak dat mensen zwanger worden van sex 3 dagen voor de eisprong. Ik zie het wel heb wel erg last van mn buik maar ja kan ook gewoon buikpijn zijn maar normaal heb ik dat niet zo.
Hier is het ook bijna zo ver... Ik twijfel of ik ovutesten wil gebruiken. Het is pas onze eerste maand dat we er echt voor gaan. Als het goed is heb ik vrijdag de eisprong. De afgelopen drie maanden heb ik hem wel gevoeld. Het begon gisteren al wat te zeuren in mijn buik. Beetje spierpijn gevoel.
Hoi tika86, ik denk dat ik wacht met testen tot mijn NOD. Vorige maand had ik eerder getest en die was toen negatief, dan blijf je toch onzeker en ben je ook al teleurgesteld. Uiteindelijk na 4 dagen toen ongesteld geworden en was ik nogmaals teleurgesteld. Mijn man gaat donderdag naar Zweden tot zaterdag avond. Dus zondag ochtend ga ik testen, als ik dan nog niet ingesteld geworden ben.. Afwachten. Is heel lastig afwachten maar ja.
hoi dames.. hoe is het hier ik weet dat het gek is, maar ik voel me voor het eerst echt anders. ben vannacht wakker gebleven van steken in mijn buik, terwijl ik mijn ei vorige week al gehad heb.. bovendien is het nog veel te vroeg maar normaliter zijn mijn borsten nooit zo vroeg van te voren opgezet en gevoelig. nu al sinds een paar dagen na mijn ei.. ik ben niet iemand die snel aangeeft dat ik me anders voel. de vorige 2 maanden voelde ik niks en wist ik dat ik ongesteld moest worden.. mja, we shall see
Nou flinke domper..vannochtend vroeg wakker met felle krampen .. toen k op stond later en naar dr wc ging... ongesteld..flinke bloeding een week te vroeg .. lijkt me niet echt dat dit een innestelingsbloeding is Betekent dus dat ik een cyclus van 24 dagen heb gehad ? Niet onmogelijk maar beetje kort... E n dat ik er dus een week naast zat betreft vruchtbaarheid... Balen.. maar helaas pindakaas... nu behoorlijk ellendig van de buikpijn