Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Net moeders voor moeders gebelt volgende week komen ze.
    Ze deed wel beetje vaag je bent pas 3 weken zwanger uhh nee 4.
    Volgens mij snapte ze niet helemaal hoe je moet rekekenen met een cyclus van 34 dagen Ik zei al t is gewoon het zelfde alleen m'n eisprong is later ben toch echt 4 weken zei de vk ook maarjaa ze komt volgende week ben benieuwd.

2. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Belde ook gelijk de verzekering om het door te geven wat een vragen lijst waar wil je bevallen hoeveel kraam uren wil je borstvoeding geven uhh weet ik veel haha wil gewoon geen rekening van de vk straks;)

3. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa wat is mijn cyclus toch netjes. Volgens de ' mijn kalender app' vandaag beginnend vruchtbaar. Volgens de.planner rond het weekend mijn eisprong. Bij het plassen veel vruchtbaarslijm glibberig, rekbaar en eiwit achtig. Vaak voor de eisprong. Mijn temp iets lager 36.6 al 3 dagen 36.7 mijn lichaam werkt goed. Ik ben vandaag begonnen met tarwekiemolie capsules,heeft dat nog zin deze ronde? Wat denken jullie? Ik ga proberen vanavond vrijdag.enof zaterdag/zondag het gezellig te.maken hihi

Ik wist het zelf wel wat ze werd maar de rest niet. Was verrassing bij de geboorte. Mijn man zou het wel willen weten. Ik wil bevallen.in het ziekenhuis mocht ik zwanger raken. Ik durf echt niet thuos mijn dochter zat klem bij de.bevalling gelijkeen spoed echo bleek handje mee in het geboorte kanaal te zitten thuis hadden ze dit niet ontdekt en haar hartslag daalde vlink dus ff paniek was zo blij in het ziekenhuis te zijn

4. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    ik kan het soms allemaal niet meer bijhouden hoor haha. Ik moest me via internet aanmelden voor de verloskundige dus ik wordt in de loop van de ochtend terug gebeld. Ben benieuwd wanneer ik terecht kan..

Liesje waarom heb je de verzekering gebeld dan? Om te kijken wat er vergoed wordt ofzo? Zo lang je weet dat je daar goed mee zit hoef je ze niette bellen hoor, gaat allemaal vanzelf. Ik regel nu alleen de verloskundige en moeder voor moeders volgende maand verder niet.

Moeders voor moeders doe ik iets later anders weet ik niet hoe ik mijn zoontje dat uit moet leggen dat ik in een fles moet plassen hahaha

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames!! Wat een geklets allemaal!! Gezellig

Snap dat de zwangeren allemaal vragen hebben! Super leuk dat dat hier nu kan aangezien er al veel zwanger zijn en wij allen hopelijk snel volgen!!

Mariah, ik ga straks maar even aan m'n ovu test beginnen.. Ik temp deze maand voor het eerst. Jij ook? Moet zeggen wordt er niet veel wijzer van haha. Elke dag scheelt het wel iets en ik temp altijd voor het opstaan en nog in bed zoals aangeraden.

6. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb 2 dec mijn eerste afspraak bij de vcerloskundige. Dan wordt ook de echo afgesproken van ongeveer 2 weken erna en dus met 10 weken.

Ik ben daar wel blij mee dat is voor kerst en wil mijn zoontje ook mee nemen naar de echo dus we moeten hem dan iets eerder vertellen hoe of wat

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Liva, nou jij kan er tegenaan deze week meid. Fijn dat je lichaam iig alles op tijd doet.

@Liesje, goed dat je meedoet. Wel vaag dat ze niet geloofde dat je inmiddels 4 weken bent.

Hier is sinds vandaag de misselijkheid begonnen. Iets eten helpt wel (kortstondig). Echt lastig zo op mijn werk. Ik kan niet zomaar even naar het toilet lopen continu want dan gaat mijn klant vragen stellen... En wil het mijn cliënten nog niet aan de neus hangen.

Donderdag gelukkig naar de tandarts voor mijn tandpijn. Werd er gisteravond helemaal gek van dus toen maar wat PCM geslikt, maat beperkt dat liever nu ik zwanger ben t

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Liesje.
    Hopen op een knaltest!

Ben benieuwd wanneer ze hier komen.

Heel veel plezier de aankomende dag Liva!

Leuk Deborah, net voor de kerst!

Mammadoe, wat voor werk doe je?

Ik twijfel toch heel hard voor een cb digital test...
    Wil graag een 9 maanden foto album maken en misschien staat het toch wel heel erg leuk erin ;)
    Maar wat als ie nou aan geeft niet zwanger :$

9. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Whaha beeb jou kruitvat test knalde meer als de mijne dus hij geeft echt geen niet zwanger aan ;)

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zou ik hem zo meteen kunnen doen dan?
    Of beter morgen ochtend?

11. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik moest de verzekering bellen voor wat anders en zei het toen werd ik gelijk al door verbonden..
    Vind lastig om goed te eten.. Ben geen grote eter sla vaak onbijt of lunch over omdat ik er gewoon niet aan denk en geen honger heb.
    Nu moet ik mezelf echt dwingen om 3 keer per dag te eten.

12. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    ik deed m ook van de week om een uur of 14.00

13. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    oke vandaar liesje.

Ik heb geen moeite 3x per dag te eten dat doe ik altijd wel. Ik heb alleen nu minder trek dus eet wel wat minder

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Oké, toch maar gedaan :D
    Blij, blij, blij!

15. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    hihi leuk is die he hahaha

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jaaa! Haha.

17. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heb m ook maar besteld:)

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Leuk Liesje!
    Wanneer komt ie? :)

19. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Morgen dus doe de test donderdag denk ik:) heb ineens ontzettend zin in chocola patat pizza alles wat ongezond is..

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Leuk!!

Vind je het goed als ik even misselijk word? ;)
    Ik heb nu dus echt even geen zin in eten.

Werd tussen de middag als kotsmisselijk van mijn brood.
    Oké....er zat een achterlijk dikke laag pindakaas op ;) :D

Ik eet vanavond alleen dus heb geen idee wat ik moet eten :(

Deel Deze Pagina