Ik haal Mariahh en Mammadoe steeds door elkaar... Begint ook allebei met "Ma", dat is blijkbaar heel lastig voor mij ! Volgens mij heb ik het nu wel goed aangepast! En mooi beroep idd! Hoe ben je daar zo op gekomen? Beeb, gaat het een beetje beter met maag en hormonen?
Wat doe jij dan voor werk Millie? Moest net mijn vitaminepil innemen en die is best groot. Ging gelukkig goed...was bang dat ik dan over mijn huig zou gaan door zo'n grote joekel! @Tessebes, wij frusti's snappen heel goed dat die onzekerheid waar jij nu in leeft geen doen is. Ik hoop heel erg voor je dat je een ongi hebt overgeslagen en je dus een deze dagen in ene ongesteld bent en weet waar je aan toe bent. Maar ja, het blijft vaag. Vraag me alleen af wat de vk ermee zou kunnen doen gezien je negatieve (bloed)test. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Nee heb je ja kun je krijgen. En als je bang bent dat zij je een zeikerd vinden, dan ga je tegen de tijd dat je echt een vk nodig hebt gewoon naar een ander @Beeb, ja super leuk werk, ben er echt zo gelukkig mee! En nog zelfstandig ook, dus geen irritante baas die ik moet dulden
Haha, heb ik al vaak als de eerste letter hetzelfde is. Hier heb je ook geen gezichten bij en dat maakt het nog lastiger vind ik. Ik kwam een x een meisje tegen die de universitaire opleiding deed, meer taalwetenschappelijk en de taal leren leek me super gaaf, maar had geen zin in de universiteit, want had daar al een mislukte opleiding erop zitten. Ik vind praktijkgerichte opleidingen een stuk leuker dan theoretische, dus toen in Utrecht de opleiding tolk gevonden en nooit spijt van gehad!
Verpleegkundige, maar ik ben nog in opleiding. Ik studeer en werk tegelijk, dus ben al wel werknemer... Klinkt zo misschien een beetje gek dat ik al aan het proberen ben, maar het allemaal gecalculeerd en het komt nu juist precies goed uit! Bovendien is er altijd wel een reden om het uit te stellen, maar die rammelende eierstokken willen niet meer wachten . Eigenlijk zou ik al klaar zijn met studeren, maar heb een paar jaar geleden toch besloten dat ik de zorg in wilde. Ik kan bij misselijkheidsklachten in ieder geval het advies geven om kleine beetjes te blijven eten. Verdeel het over de dag als je weinig trek hebt, al zijn het maar crackertjes of iets dergelijks. Misselijkheid neemt namelijk toe met een lege maag.
Haha herken heel erg wat je zegt Mammadoe! Ik ben ook heel bewust voor een praktijkgerichte opleiding gegaan. Maar leuk zeg! Lijkt me wel lastig om te leren, al die gebaren! Wat doe je dan eigenlijk allemaal? Geef je er les in? Of fungeer je meer als tolk?
Wat een leuke beroepen allemaal! Millie ik ken het, heb ook een vast contact maar laat me op dit moment omscholen naar pb'er ( werk in de gehandicapten zorg op een lvg groep met gedragsproblematiek) Ook ik wil en kan niet meer wachten.. eerst wou ik dat wel maar eruit gooien doen ze niet want ze kunnen me niet missen hihi wel zal ik overgeplaatst moeten worden wanneer blijkt dat ik zwanger ben ivm de agressie en bijbehorende risico's iets waar ik wel tegen op kan zien.. Ben zo gehecht aan de jongens en collega's op mijn groep.. Als het idd deze maand of volgende maand raak zou zijn komt dat heel goed uit het zal even aanpoten worden maar daarna wel een mooi salaris Ik moet trouwens nog 1.5 jaar maar t is maar 1 dag in de week en intern gelukkig Doe ik net een ovulatie test is hij omo wit zelfs geen controle streep grr Heb dalijk avonddienst dus neem er maar een mee naar me werk.. geen idee hoe ik dat moet gaan doen daar hihi
Wat balen dat je test niet goed was Mariahh. Je kan ook even niks drinken een uur en daarna nog een testen. Meenemen naar je werk is wel lastig ja.
Wat leuk mamadoe ik kan ook gebaren taal niet alles maar de basis heb een doof jongetje op de groep. Collega is ook zwanger wel leuk samen zwanger.
Leuk Liesje! Die gebaren kan je dan straks bij je eigen kleintje inzetten als babygebaren. Kindjes gebaren eerder dan dat ze praten, want dat heeft te maken met grove motoriek waar bij spraak gebruik wordt gemaakt van de fijne motoriek. @Millie, Je hebt helemaal gelijk, er is altijd wel iets waarom je het uit zou kunnen stellen. Ik werk dus als tolk idd. Ik tolk op het moment veel in het onderwijs, maar ook bruiloften, begrafenissen, medisch, vergaderingen op het werk, hobbyclubjes ga zo maar door. Heel erg divers dus en dat maakt het heel erg leuk!!!!
@Mariahh, waarom zou je als hij nu negatief is hem vanavond weer doen dan? Kan je niet beter morgen weer proberen?
NOD: Milie: 1e kindje- NOD 18 nov- 2e ronde eenpluseen: 1e kindje - NOD 21 nov - Anoniempje: 1e kindje- NOD 22 nov- 4e ronde Priscil89: 2e kindje - NOD 22 nov - 3e ronde Mariahh: 2e kindje - NOD 28 nov - Liva87: 2e kindje, eerste van ons samen - NOD 1 dec -3e ronde Tessebess: 1e kindje Yankee: Marieke: Bevallingsdatum: Beeb: 1e kindje 21-07-2015 Mammadoe: 2e kindje 12-07-2015 Deborah : 2e kindje 21-07-2015 Tika: Liesje:
NOD: Milie: 1e kindje- NOD 18 nov- 2e ronde eenpluseen: 1e kindje - NOD 21 nov - Anoniempje: 1e kindje- NOD 22 nov- 4e ronde Priscil89: 2e kindje - NOD 22 nov - 3e ronde Mariahh: 2e kindje - NOD 28 nov - Liva87: 2e kindje, eerste van ons samen - NOD 1 dec -3e ronde Tessebess: 1e kindje Yankee: Marieke: Bevallingsdatum: Beeb: 1e kindje 21-07-2015 Mammadoe: 2e kindje 12-07-2015 Deborah : 2e kindje 20-07-2015 Tika: Liesje: Ik had de 1 ipv 2 hahaha dus opnieuw
Gelukt... Ik heb alles bijgelezen maar teveel gemist merk ik haha. Wat een leuke beroepen allemaal zeg!!! Tessebes je bent echt geen zeikerd hoor. Denk dat je heel rustig bent ik zou helemaal gek worden. Duidelijkheid van niet zwanger was beter geweest als dit wat je nu hebt
Zoooo werd me net een partij niet lekker!! Zweet brak me uit, bibberig en het gevoel dat ik flauw ging vallen. Erna enorm overgegeven. Voel me nu echt bagger zeg!
Heerst ook een naar griepje mammadoe. Doe rustig aan en pas goed op jezelf... Ik kwam vanmorgen op mijn werk en voelde me vanmorgen ook bagger, moe en misselijk . Zegt me collega zo jij ziet er slech uit..... Ben je zwanger???? Hahaha moest er inwendig hard om lachen en deed of zs gek was... hoop dat ze t niet gemerkt heeft hihi
NOD: Milie: 1e kindje- NOD 18 nov- 2e ronde eenpluseen: 1e kindje - NOD 21 nov - Anoniempje: 1e kindje- NOD 22 nov- 4e ronde Priscil89: 2e kindje - NOD 22 nov - 3e ronde Mariahh: 2e kindje - NOD 28 nov - Liva87: 2e kindje, eerste van ons samen - NOD 1 dec -3e ronde Tessebess: 1e kindje Yankee: Marieke: Bevallingsdatum: Beeb: 1e kindje 21-07-2015 Mammadoe: 2e kindje 12-07-2015 Deborah : 2e kindje 21-07-2015 Tika: Liesje:1ste kindje 21-07-2015
Misselijk ben ik nog niet. Wel heel moe en lichte buikpijn vooral s avonds net clearblue gedaan en stond gelukkig zwanger vond het toch wel spannend. Ook een hele opgeblazen buik broeken zitten niet fijn.. Buikpijn maakte ik me eerst best zorgen over maar dat is gelukkig normaal.
Dat is niet fijn Mammadoe. Lekker op tijd naar bed vandaag! Deborah ook al beroerd... Lekker he dames, hormonen Gelukkig ben jij nog niet getroffen Liesje haha. Moet zeggen dat het vandaag bij mij ook weer beter gaat dan gisteren. Ben wek vreselijk moe en net als jij Liesje, flink opgeblazen. Loop ook lekker in m'n trainingsbroek haha.
Ik vraag me af of ik zwanger kan zijn.... ik sport vrij veel ( vijf keer per week..) en heb nu ineens een mega opgezette buik, heb een vaag misselijk gevoel de hele dag, gemakkelijk geëmotioneerd en moe, maar ja, dat zijn allemaal klachten die iedereen wel eens heeft.... Wanneer ga je wat Merken? En wanneer zou ik kunnen Testen? Laatste menstruatie startte op 21 oktober.... durf bijna niet......! Stom Hè? Vind het bijna Eng! Ha ha