Dwnkjulliiewel. Nou her was vannacht weer feest.... Was heel blij dat ik een emmer naast mijn bed had staan! Denk toch een virus dan, wamt mijn zusje, neefje en nichtje hadden vandeweek hetzelfde. Op deze manier zou ik het eerste trimester anders niet volhouden. Hopelijk is het nu klaar want heb eigenlijk een drukke dag voor de boeg. @Anoniempje, klinkt wel veelbelovend hoor Anoniempje, wanneer is je nod? @Tessebes, goed dat je nog even kan wachten tot na het weekend. Sterkte nog even.
Ja klopt, als je eitje komt heb je eerst een flinke temperatuurdaling en daarna schiet ie omhoog tot verder dan je temp van voor je ei, je basale temp.
Een plus een wanneer ga je testen?? spannend hoor! Mamadoe vervelend, hopelijk knap je snel op! mijn ovulatie testje van gister was ongeldig bleef omo wit dus had ook geen controle streepje vandaar nog een.. Tessebes hopelijk komt er snel een eind aan die onzekerheid! bij wie maak je evt maandag een afspraak? hoe gaat het met de andere zwangeren? al een lekker darmenbuikje? yankee nou idd vind ze ook onhandig haha ben benieuwd wanneer we positief testen ermee
dus ik kan vandaag of morgen wel een ei verwachten ? normaal altijd 36.5 of 36.4 vanochtend ineens 36.2
Ja, dat klinkt veelbelovend idd. Zet je je temp zelf ook in een schema? Ik gebruikte fertilityfriend. Werkte erg prettig vond ik.
Precies wat Mammadoe zegt, Mariahh Kan best dat je een dip hebt in de temp voor je eisprong. Hopelijk heb je vandaag dan een positieve ovutest! Mammadoe, klinkt inderdaad niet echt als zwangerschapsmisselijkheid. Hopelijk is het snel weer over! Kan je niet echt gebruiken nu. Mariahh, darmenbuikje...tis maar goed dat ik darmpatiënt ben en dat mensen weten dat ik opgeblazen kan zijn anders had iedereen al gevraagd of ik zwanger ben haha. Nu kan ik gewoon zeggen dat ik iets verkeerds gegeten heb Zal vanmiddag is een foto maken, moet nu gaan werken.
Mamadoe ja gebruik die ook alleen kan hem niet uploaden hier om te laten zien.. Weet niet hoe het moet en screenshot wil hij niet uploaden
Goedemorgen, Jeetje jullie kletsen veel zeg haha hele dag taak om dit terug te lezen Wat grappig dan lopen wij gelijk, ik verwacht ergens dit weekend mijn eisprong en ook vandaag een temperatuurdaling. Afgelopen dagen: 36,7 36,6 36,6 gister 36,7 vandaag 36,5. Vorige rondes na mijn ei 37.0 of hoger. met die daling is dat.voor of tijdens je eisprong? Weet iemand dat? ik zal het vanavond gezellig maken. Werk dit keer even niet met met ovulatie testen. Gaf bepaalde druk. Zit wel netjes aan tarwekiemolie capsules foliumzuur en vitamine. Hopen dat het werkt. nu wel wat last van me onderbuik maar nooit echt het genoemde ovulatie pijn dat ken of voel ik niet. Bah Beterschap zo misselijk is niet fijn
Darmenbuikje heb ik idd ook. Smorgens lijkt t mee te vallen maar in de loop van de dag lijk ik steeds meer op te blazen..... mijn linkerborst waar ik voor mijn nod al last van had puilt ook uit en doet verrekte zeer. Misselijkheid in vlagen, maar de vermoeidheid pffffffff combi najaars moeheid en vanwege de zwangerschap denk ik
Liva, ik had de dag van de positieve ovutest 36,4 en de dag erna 36,7. De eerste dag van de stijging was 1dpo. Dus vandaag klussen zou zeker verstandig zijn
Nou ik heb wel een daling zit vandaag cd 14 maar ovu test is verre van positief zeg maar. . k word er zo onzeker van
Maar is 36,7 dan hoog voor jou? Dat is mijn normale temp .ik tel mijn dpo pas als im een echte stijging zie. dus tegen de 36,9 of hoger ik zit meerstal op 37.1 na eisprong
Ja snap ik, is wel verwarrend dan. Misschien knalt ie vanavond of morgen in ene. Nou ik moet naar de tandarts, hopelijk kots ik niet heel de boel onder met al die instrumenten in mijn mond....
Nou hier kan ik er noet meer om heen hoor. Vanmorge van 36,7 naar 36,5 temperatuurdaling en net bij plassen hele dikke klodder ovulatieslijm. Nu hopen dat ik mijn mannetje in de stemming krijg vanavond Mariahh daarom test ik ook noet meer het maakt mij onrustig geloof liever mijn temp dan een test. De afgelopen 3 maanden rond de 13e dag een knal ovulatie dus ga er nu op geloven en rond die tijd extra of gewoon te vrijen. Succes met testen en hoop op een knaller bij mij kan.hij altijd uot het niks. Dag voor knal test echt een mini streepje. Dus dat geeft hopelijk wat hoop. en straks samen een positieve zwangerschaps test goed
Nee niet bijzonder hoog. Ik schommel tussen 36,5 en 36,6. Maar de drie dagen voor de eisprong hing ik op 36,4 en dan naar 36,7 is een tempstijging van 0,3 en dus een eisprong. Ik had 1dpo en 2dpo 36,7 en vanaf 3dpo 36,9. Zal hem even uploaden, dan is wel duidelijk te zien dat die kleine verhoging een eisprong was.
Mammadoe, sterkte! Hopelijk loopt het goed af en ben je ook van je tandpijn af! Nou liva, dat is dan duidelijk haha. Veel plezier vanavond!! Mariahh, het kan best zijn dat ie vanavond of morgen in één keer knalt hoor. Ik zou ook eerder mijn temp geloven dan een test. Maar voor de zekerheid zou ik toch ook vanavond even testen, je weet nooit. Je mag trouwens wel kijken of je je kaartje in een pb kan sturen naar mij dan zet ik hem voor je op het forum.
Zit ik hier dan in m'n uppie te janken... Krijg net een catalogus door de brievenbus van baby-dump omdat ik me aangemeld had voor die agenda. Zit er in die envelop een paar sokjes!! Inimini new born sokjes
Ik moet eerlijk zeggen snap de testjes niet zo ( en doe het na deze maand ook zeker niet meer haha ) maar is dit positief of nog even wachten?
yesssssss gelukt!! ik had te veel bestanden op zp geplaatst dus moest dat eerst verwijderen hihi blond nou kom maar op .. wat denken jullie ik vind het zo vreemd dat mijn ovulatie test gewoon negatief is nog steeds... zou hij dan vanavond ineens knal kunnen zijn? Neem er dan vandaag maar wel een mee naar mijn werk
Bijna Yankee!! Vanavond nog eens testen. Mariahh, ziet er veelbelovend uit hoor! Ja hoor, hij kan best vanavond ineens knal zijn, maar kan ook best morgenochtend pas zijn.