Allerergste is m'n temp is echt heel bizar!! Snap er niks van, vandaag uit t niets een enorme stijging terwijl ik zeker weet dat m'n ei nog niet is geweest ( ivm slijm en pijn die ik altijd voel ) Ik ben pas op dag 6 begonnen met tempen. Zit nu op dag 13 ( cyclus van 29 ) Snappen jullie nog iets.. Haha manlief vindt dit allemaal overigens onzin. Hij is meer van het ' het gebeurd als het moet gebeuren en het bestemd is ' en hij vindt dat we net bezig zijn dus ons er niet druk om moeten maken dus eigenlijk wel spijt van de ovu testen en alles eromheen maar ik ben nu begonnen dus maak het hopelijk succesvol af haha.. Mja snappen jullie iets van de temp?
Je temp is eigenlijk weinig van te maken meid. Je test niet op dezelfde tijden, of voer je ze later pas in? De witte doorzichtige bolletjes betekenen dat je te laat bent geweest met testen (of invoeren). Dan is het eigenlijk niet meer betrouwbaar. Dus dag 7,8,9,12 en 13 zouden eigenlijk niet tellen.
Nee, ik test altijd voor t opstaan. Maar ik werk maar 2 dagen in de week, dus de dagen dat ik niet werk slaap ik altijd uit of ben ik later wakker haha.. Wist ik niet joh. Ik las gwn voor 12 uur en voor het opstaan uit bed. Mja, gelukkig zie ik nu wel duidelijk dat tweede streepje op de ovu test? Vanavond nogmaals dus..
Je moet rond dezelfde tijd testen. Dus als je 2 dagen werkt en bijv. om 7.00 tempt dan zul je dat op je vrije dagen ook moeten doen Klinkt niet zo leuk maar anders is het niet betrouwbaar. Ben benieuwd vanavond!
Yankee, wat een gedoe he! En dan is het net alsof de hele wereld pats boem zwanger wordt haha.. Succes meid! Beeb, aww wat leuk die kleine sokjes!! Een vriendin van me heeft de agenda voor mij besteld. Kan hem altijd nog bewaren zegt ze hihi. Lief he? Mariahh, ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatiesten gebruikt en mijn cyclus is bij toeval ook nog eens het dubbele dan normaal in lengte dus ik had ook behoorlijk stress haha. Gewoon door blijven testen, je kan ineens een knaller krijgen! Zo zagen mijn testen er uit, misschien kun je er wat mee 22ste was dus het donkerst.
Ja die sokjes zijn echt super schattig!! Wat lief van je vriendin dat ze de agenda voor je bestelt heeft! Moet eerlijk bekennen dat ik hem vond tegen vallen Dus nu ben ik via Albelli een eigen album aan het maken haha. Kijk de sokjes!!
Awww Beeb wat schattig ieniemienie! Zou denk ik ook gaan janken hoor hahaha Oh jammer dat de agenda tegenvalt.. Leuk idee zo'n album! Vandaag even de stad in geweest met mijn vriend. Dit ging gepaard met vlagen van misselijkheid pff.. En krampjes/steekjes in mijn buik en pijn in mijn onderrug. Moest soms echt even zitten om de pijn wat te laten zakken. Heb al een scoliose en draag steunzolen dus mijn rug is sowieso al niet mijn sterkste kant. Nu lekker op de bank met een dekentje en steekjes in mijn buik hihi. Elke keer als afscheiding voel ben ik bang dat ik ongesteld geworden ben..
Anoniempje, hoop dat je snel een positieve test in handen hebt... Het is idd echt een gedoe soms hahaha Vorige maand was ik er totaal niet mee bezig, en dan denk je er ook veel minder aan en moet ik ook zeggen dat ik ook niet echt teleurgesteld was toen ik ongi werd ( wist het soort van wel ) dus daarom is deze maand weer super spannend. Doe voor t eerst tempen ( kennelijk niet eens goed ) en ik gebruik ovu testen. Na dit weekend is het gwn afwachten. Is het zo, is dat geweldig. Zo niet, hoop ik me volgende maand in te houden.. Maar het is natuurlijk zo leuk! Vooral als je hier ziet dat er zoveel zwangeren zijn!! Zo blijf je veel delen. Dus anoniempje, wanneer ga je testen? Zie dat je al op dag 27 bent!
Jaa al die zwangere dames hier werken aanstekelij he Yankee?! Ehm nou aangezien ik mijn eisprong pas op dag 23 van mijn cyclus had, heb ik waarschijnlijk deze maand een veel langere cyclus dan normaal. Tot nu toe namelijk 21-27-26. Deze ronde kan ik over 9 dagen testen, 22 november. Ennn dan is mijn vriend jarig. Haha grappig he?! Zou echt een mooi kado zijn.. Denk dat dat ook echt de enige reden is dat ik me in kan houden om niet eerder te testen hihi. Manlief denkt dat het deze ronde raak is. Heeft hij tot nu toe nog geen enkele ronde gezegd. Ben benieuwd.. Pff 9 dagen is best lang...
Nou dames, mijn beloofde foto van mijn darmenbuikje. Stiekem ben ik wel heel trots (terwijl het eigenlijk nog niet eens een "echte" zwangerschapsbuik is haha.
OMG beeb! Das gwn al een toeter!! Hahaha ik ben juist bang heel dik te worden ( ben zelf heel slank en kan het me niet anders voorstellen )
Jeetje beeb, jou buik is groter als die van mij! Ben beetje jaloers haha Ik ga proberen of ik mijn minibuikje morgen op de foto krijg
Haha zo foto had ik toen ik 20 weken zwanger was mooi hoor. Ik heb ook wel is een darmen buikje snel last van obstipatie. Zo erg dat een x een ouder op mijn werk vroeg of ik zwanger was. Toen ik antwoorden met ja van mij darmen wist ze niet waar ze moest kijken haha...maar mooi hoor beeb87