Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Zo je heb idd al een mooie buik!!
    Ik had zoiets pas rond 26 weken..

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo Beeb! Dat is idd echt al toeter ja! Is dit meer dan jr normaal had? Anders kan je het echt niet lang geheim houden ben ik bang.
    Moet wel lachen om jou en het huilen om de sokjes. Ik heb ze toevallig vandaag ook in de bus gekregen en had er vrij weinig van hihi. Maar denk dat alles bij een eerste toch wat intenser is.

De meiden die bijna hun ei verwachten, niet onzeker zijn hoor. Jouw o.test is vrijwel positief hoor Yankee, dus hij komt echt morgen\overmorgen.
    En die tempkaart.... Zou idd wel proberen om de tijden wat meer op elkaar af te stemmen. Maar bij mij waren mijn bolletjes ook doorzichtig en toch is mijn kaart heel duidelijk qua ei en tempsteiging enzo.

Anoniempje idd een goede stok achter de deur om je in te houden met de verjaardag van je vriend. Zou wat zijn hé!

Nou hier in de lappenmand. Was dus bij de tandarts geweest en die vertelde dat mijn voorhand pijn deed omdat ie dood aan het gaan was. Mijn dochter heeft vorig jaar per ongeluk met een harde plastic beker de vullingen uit mijn voorhand geslagen en 1 tand heeft het nu dus niet overleefd. Moest een foto en een zeer pijnlijke verdoving en toen is de zenuw eruit gehaald. Moet in december een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Ben er best wel bang voor eigenlijk :( Tessebes, jij had dat laatst ook, is het erg pijnlijk?

3. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hey mammadoe als de tand dood Is en er geen ontsteking zit is t met een beetj verdoving best te doen helemaal sls de zenuw er sl uit Is.. Ze schrapen de wortels leeg door een klein gaatje met kleine raggertjes.. Vullen t dan op met, in mijn geval, glasvezel. Hb begin fit jaar zelfs laatste fase zonder verdoving gedaan en dat ging prima.. Maar k hb wel een hoge pijngrens.. T vervelendste is dat j zo lang met je mond open moet zitten

4. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Mammadoe, brrrr ik krijg al de kriebels als ik dat allemaal lees. Heb echt met je te doen! Tandarts is echt niet mijn favoriet :p

Liva, aww mooi buikje hoor!

Ik lig ziekig op de bank. Mijn buik borrelt en plopt zich rot, ben met vlagen gigantisch misselijk en moet vaker een grote boodschap doen dan normaal.. Ook erg moe. Heb mijn afspraken voor morgen afgezegd. Even een dagje wat langer in bed. Hoop niet dat ik ziek word.

5. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Beeb gelukkig ben duss niet de enigste ik ga zaterdag een positie broek kopen de helft krijg ik niet dicht en de rest zit niet lekker ben ook best plat van mezelf.

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier mijn buik normaal plat dit was maandag en nu nog opgezetter.

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou onder je navel zit echt al een bolletje!
    @ Tessebes, dankjewel voor je uitleg. Nu snap ik het beter dan wat de tandarts me vertelde, die volg ik niet haha. Uit de foto bleek geen ontsteking idd. Tandarts zei dat vandaag nog het vervelendst was, dus dan zal het hopelijk wel meevallen. Verdoving kan samentrekkingen voor de bm veroorzaken, maar wil hè, wel hoor!

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Liva, wat een mooi buikje toen!

Mammadoe, ja dit is zeker meer dan normaal.
    Zit nu continu met m'n broek open als het even kan :D
    Wat balen van je tand!
    Klinkt allemaal niet fijn :(
    Laat je maar lekker verwennen! Beterschap.

Anoniempje, dat is niet lekker.
    Hopelijk knap je snel op!
    Jij ook beterschap.

Liesje, jij ook al een mooi buikje!
    Leuk!
    Ik hoop dat ik positiebroeken nog kan uitstellen tot na de 8 weken echo.

9. eenpluseen

10 nov 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wouw wat een mooie buiken allemaal al...!
    Hier vandaag twee zw sch. Testen gekocht. .. had bijna getest... maar denk toch dat ik mijn vriend moet vragen of hij er bij wil zijn..... Hi werkt vanavond de laat dus helaas nu nog niet... omdat ik op 21e vorige maand ongi werd en niet wanneer ik het weer zou moeten worden... hebben wel echt bijna om de dag sex gehad... Dus de symptomen zouden ten gevolge van zw sch kunnen zijn.. maar zou goed kunnen dat er nog niks te zien is omdat het nog wat aan de vroege kant is .... heb wel echt veel pijntjes in mijn onderbuik, krampje en ook een enorme buik vol lucht... zal eens kijken of ik een foto kan maken vandaag of morgen..
    wat zouden jullie Doen? Al Testen?
    Ik zou vind * het afwachten* ook wel wat hebben. ...

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,

Wat leuk die foto's!!

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Eenpluseen, ik zou nog zeker 2 dagen wachten.
    Als je de 21 ongesteld bent geworden en er vanuitgaande dat je eisprong echt op de 14e was dan zit je nu pas op 10dpo.
    Je kan dan al wel positief testen maar hij kan ook nog negatief zijn omdat het nog te vroeg is. Dan ben je misschien onnodig teleurgesteld.

Als het echt niet zeker weet dan kan je echt beter nog even wachten.
    Je hebt geen vruchtbaar slijm opgemerkt?
    Of bepaalde pijn in je buik voor 1 of 2 dagen?

12. eenpluseen

10 nov 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Beeb ,
    geen slijm helaas, vorige maand was het echt mega duidelijk..
    op dat moment zat ik bij de arts om mijn spiraaltje te verwijderen.. omdat dat niet goed was gegaan die maand daarvoor... De gynaecoloog zag op de echo een duidelijke sprong ...
    tot vandaag geen vruchtbaar slijm maar twijfelde vandaag wel even... maar ik moet al bijna weer ongi worden .... Dus dat zou toch haast niet Kunnen?

13. eenpluseen

10 nov 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een bepaalde pijn in mijn rug gehad... steken vanuit de navel.. en in mijn buik... een soort poppende belletjes in mijn zij.... pukkels, duizelig en een aanhoudende 'hoge' misselijkheid...

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou klinkt wel veelbelovend, ik had een positieve Tuur test op 10dpo met de kruitvat 2v5. Welke testen heb je gekocht Anoniempje?
    Maar ja...kan natuurlijk ook dat je door hetzelfde virus als ik geveld bent.... Je zou nl dan wel al heel vroeg ,misselijk zijn....

15. eenpluseen

10 nov 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zal ook wel heel snel zijn als het meteen de eerste aan de al raak is.... Dus ik verwacht dat het niks is hoor.... maar ik wil zo graag hahaha

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou niet al te veel vasthouden aan dezelfde cyclusduur als de maand ervoor.
    maar er vanuit gaande dat het wel zo is ben je nu dus 10dpo.
    Als je hem morgenochtend doet kan het best zijn dat je al een streepje hebt. Maar als je wat langzamer hcg aanmaakt dan is er nog niks te zien.

Als je echt niet wilt wachten zou ik het gewoon doen morgenochtend met de eerste urine.

17. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Gisteren te horen gekregen dat me schoonzus je ook zwanger is!! Heel leuk!
    Me beste vriendinnetje en schoonzus zijn 1 dag na elkaar uitgerekend.
    Is nou wel allemaal heel erg dichtbij:).
    Hoop dat t bij ons ook snel raak mag zijn, begint nou toch nog meer te kriebelen dan dat t al deed!

18. eenpluseen

10 nov 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooooohhhhh pricil dat zou inderdaad echt Heeeeeeeeeeerlijk gaaf zijn als je ook snel positief Test!

Ik zal mijn eigen zenuwen bedwingen en gewoon nog even geduldig wachten......

19. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Priscil hoop dat jij jezelf gauw bij hun mag voegen:)

eenpluseen, je kunt toch morgen testje doen? Heb je k2v5? Dan bewaar je die andere gewoon toch?

20. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hoop gewoon dat we allemaal snel een positieve test in onze handen hebben!! Hoe leuk zou dat zijn:D

Deel Deze Pagina