Hoi yankee. Zou leuk zijn! Ik voelde deze maand ook al vrijwel meteen na mijn eisprong mijn borsten pijnlijk worden. Geb ik normaal ook nooit zo vroeg. En nu zit ik 4 dagen NOD en nog steeds pijnlijke borsten. Maar je weet het nooit. Ik hoop het voor je! Tessebess wat vervelend! Voordeel is dat je ook snel weet aan de slag kan! Met een kort cyclus. Succes met de buikpijn!
Ah Tessbess wat balen! Sterkte meid! Hoop dat je je snel wat beter voelt! Wel vroeg inderdaad... Verwarrend hè die eisprong!? Beeb, ik zit nu toch ook een beetje te twijfelen over het gebruik van ovulatietesten, maar ben bang dat ik dan zo obsessief bezig ga, terwijl het nog maar de eerste ronde is. Dat bewaar ik dan liever nog even voor als het na een paar maandjes niet lukt. Dan heb ik dan nog een beetje het idee dat ik nog andere methodes kan proberen. Maar het lijkt me wel weer enorm balen als je er later achterkomt dat je de eisprong hebt gemist! Zeker als ik jouw verhaal zo lees Tessbess... Lastiiig! Deze maand proberen mijn vriend en ik iig braaf om de dag te vrijen. Daarnaast houd ik mijn afscheiding in de gaten (billingsmethode); ik heb sinds gister heel duidelijk vruchtbaar slijm... Sorry voor dit detail
Ja dat heb ik ook wil niet gelijk er zo mee bezig zijn maar vind jet wel handig om te weten wanneer mijn ei is dan kan ik ook een beetje kijken of ik er iets van merk. Wilde het op mn werk doen want s avonds werkt bij mij niet goed maar druk druk dus vergeten zal het zo doen als ik er aan denk. Hier ook beetje kramp en last van mn onder rug. Het liefst klus ik ook om de dag maar heb er ook niet altijd zin in ben blij als ik in mn bed lig
Ja, dat is ook wel handig. Heb ook nog nooit (bewust) een eisprong gevoeld. Om de dag klussen is ook best lastig naast een drukke baan, etc. Vind het nu nog wel leuk/spannend, maar ik ga het ook niet maanden volhouden zo! Haha Denk dus dat die ovulatietesten voor mij straks ook een uitkomst zijn, maar ik probeer het nog wel even uit te stellen. Deze maand iig en volgende maand zie ik het wel weer. Raar, ik ga er eigenlijk al vanuit dat het deze maand niet gaat lukken... Gewoon zo'n voorgevoel. Naja dan kan het alleen maar meevallen!
Zo k ben ook weer aan t idee gewend.. nieuwe ronde nieuwe kansen Idd ik had ook zoiets van nou nog ff geen hulpmiddelen en gedoe.. maar omdat k ook geen eisprong voel toch jammer dat k hem gemist heb.. maar goed met cyclussen vam 29 en daarna 34 had ik 24 dagen niet aan zien komen.. shit happens Volgende maand miss toch maar ovutesten want kan t niet helemaal bijhoude zo.. Wat wel een voordeel is dat ik niet nog een week hoef te twijfelen haha
Wat vervelend Tessebes! Je klinkt gelukkig wel optimistisch met nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik had ovulatietesten van de action gebruikt die zijn mij goed bevallen! Succes iedereen met afwachten (is heel moeilijk soms hoor) En verder veel plezier natuurlijk
Ik heb denk een late eisprong of ik heb m zaterdag gehad niet getest die dag. Vandaag duidelijke streep maar geen knaller. Dan is de kans ook groot dat ik later ongi wordt toch?
He Tessebes wat balen dat je ongesteld geworden bent! Enige voordeel is idd dat je dan weer snel een nieuwe kans hebt. En qua wat sommigen zeggen over met ovulatietesten er obsessief mee bezig zijn. Valt juist wel mee denk ik. Want het geeft juist zekerheid en je kan het daardoor wat meer los te laten. Hoeft niet de hele dag naar je onderbroek te kijken wat je ziet enzo. En je kan je nod daardoor ook gewoon goed voorspellen. Want die komt dus gemiddeld zo'n 14 dagen na je eisprong Liesje. Kan een paar dagen afwijken maar meer ook niet. Mocht je redelijk betaalbare en goede ovulatietesten willen kopen kan je het beste via zwangerenkids.nl bestellen. Vanesje Spannend! Jouw NOD komt er bijna aan. Word vast lastig om je te beheersen als je alleen thuis bent?! Heeft toevallig 1 van jullie ervaring met de uiterst gevoelige zwangerschapstesten van zwangerenkids? In de beschrijving staat dat je 6 dagen vantevoren kan testen, maar lijkt mij dat je dan jezelf alleen maar gek zit te maken toch? Veel bevruchte eitjes die niet goed zijn worden in die fase alsnog afgestoten.....
Hoi mammadoe, Id denk dat het best lastig word om niet te testen. Maar ik heb mezelf vol gepland met vriendinnen en dingen te doen. Heb ook 2 honden dus lekker veel wandelen. Ik heb vorige keer een test gedaan die tot 4 dagen nod kon. Maar die was negatief en uk werd ook ongesteld toen. Maat je kan id positief testen maar dat het toch nog misgaat en het eitje niet goed kon nestelen, dan ben je blij en daarna erg verdrietig, ik ga echt proberen te wachten.
Wat jammer Tessebes. Gelukkig begint de nieuwe kans over niet al te lange tijd Vanesje, knap van je dat je toch wilt wachten. Spanning om te snijden! Het word hier ook nog even spannend deze dagen. Uitgerekend vandaag en donderdag...de dagen dat we het zouden moeten doen moet ie overwerken En is ie vandaag ook nog eens een uur eerder begonnen. Vandaag is dus een werkdag van 15 uur! Denk niet dat ik hem kan porren voor een potje rollebollen voor het slapen gaan. Hoop toch maar vestigen op donderdag dan want als het goed is is vrijdag de eisprong. Misschien dan zaterdagochtend nog even voor de zekerheid Of zou dat te laat zijn?
Hoi beeb87, ligt eraan of je ei in de ochtend meteen is vrijdag of in de avond of nacht. Volgens mij is je ei ongeveer 12 uur houdbaar, Max. Dus als je je eisprong vrijdag heel laat bent kan het zeker nog zaterdag ochtend!
Balen volgens mij is zaterdag ook goed want bij een positieve ovulatie test op vrijdag duurt het nog 12 tot 24 uur voordat die knapt dacht ik. Hier net weer een donkere streep maar geen knaller hoop morgen. En dan hopelijk ook later ongi of niet natuurlijk maar anders heeft het geen tijd voor innesteling. Nog steeds krampjes en vaak naar de wc voor een grote boodschap wat ik normaal nooit elke dag moet.
ik merk wel dat ik iets geplander sex heb hebben jullie dat ook? Somsniet zo veel zin als we dan eenmaalbeginnen wel natuurlijk! Maar vind het zonde om m'n ei te missen maar merk dat ik er toch teveel mee bezig ben.
Ja ik ben er wel iets meer mee bezig. Maar wij hadden toch zo wie zo al zo'n beetje om de dag sex. Behalve dan tijdens de menstruatie Maar er is eigenlijk nog geen keer geweest dat hij echt niet wilde. Dus hopelijk ook vanavond niet haha.
Hoi, hier is het ook iets geplander. Maar net zo lekker. Ik meld wel al die dag bij mijn man dat ik een eisprong heb en dat we vanavond "aan de bak gaan" vind hij gelukkig alleen maar grappig. Sex is spannender nu vinden we beide, het zou zomaar een zwangerschap kunnen opleveren en dat geeft er een nieuwe dimensie aan vinden wij.
Ik heb snds ik gestopt ben met de pil zowiezo veel meer zin in seks! Een van de bijwerkingen vn de pil is dat het libidoverlagend is ..zit ook lkkrder in me vel sinds ik gestopt ben.. weet ook niet of ik hierna weer voor de pil zou gaan
Hoi tessebes, ik had dat id ook. Was voordat ik het spiraal nam aan de pil geweest. Ik werd er behoorlijk chagrijnig van en had nergens zin meer in. Met spiraal ging dat al veel beter, maar zelfs nu zonder spiraal voel ik me ook weer beter dan met spiraal. Zou eigenlijk ideaal zijn om geen pil of iets dergelijks te hoeven nemen.
Revolutionaire anticonceptie voor mannen in aantocht? - Gezondheid - TROUW Pil is inderdaad niet ideaal! Ik zat eerder aan de Diane, probleem daarvan was dat ik voorzichtig moest zijn met eten. Ik kwam heel gemakkelijk aan, maar afvallen lukte niet. Daarna aan de microgynon 30 gegaan, toen bleef ik gemakkelijk op gewicht. Tevens zat ik meteen lekkerder in m'n vel. Pil doet toch veel met je lichaam...