dames wat denken jullie? en wanneer weet testen? hen nog 2 ovu testjes liggen en ben niet van plan om er nog meer aan te schaffen eigenlijk laatste is van net 10:45
Wat een belachelijke opmerking! Gelukkig heeft ze straks tijd zat om eventueel een tijdelijke kracht te vinden! Wat een trol! Haha dat doe ik soms ook Mariah! Dat is ook de enige reden waarvoor ik hem altijd wakker mag maken . Anders wordt het trouwens ook erg lastig met die late diensten. Fijne dag!
Oeh dat duurt niet lang meer Mariah! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar denk dat je vanavond nog een keertje moet testen.
Haha Mariah, geweldig dat je dat gedaan hebt. Ik zou het zielig vinden om hem midden in de nacht wakker maken als die al lekker slaapt Ik ga zo ook even m'n testje doen! wat knap dat je ze allemaal zo netjes hebt bewaard.. Meine was gisteren al best donker dus ben benieuwd vandaag. Heb t gisterenavond ook gezellig gemaakt en gelukkig is t weekend.. Dan is t altijd wel gezellig
Mariahh: Haha, nou fijn dat ie het niet erg vond Aan je ovulatietest te zien duurt het zeker niet lang meer! Ik zou toch vanavond testen en morgenochtend dan de laatste. Ook spannend voor jou Yankee!
Dit is m'n ovu test van net. Is maar innie minnie donkerder dan gisteren. Weet wel zeker dat ik aan t ovuleren ben (slijm) dus denk dat ie Maybe gwn bij mij niet heeel donker wordt.. Zie sommige ook met hele donkere controlestreep. Die heb ik ook niet.. Dus denk wel dat dit posi is? Wat denken jullie?
Ik weet het niet zo goed Yankee. Ze zeggen allemaal dat ie op z'n minst net zo donker moet zijn als de controlestreep maar ik heb dat zelf dus niet gehad! Ik zou gewoon om de dag klussen en door blijven testen. Als ie lichter word dan neem je de donkerste test en dan is de dag erna 1dpo.
Thanks beeb!! Sorry, je zal het vast wel hebben geplaatst! Maar heb je nog foto van jouw ovu testen afgelopen maand?
Weet niet of j er wat aan hebt in mijn geval maat dit waren de mijne... Vannochtend vk gebeld .. Er wordt weer overlegd...
@Mariahh, ook ik zou vanavond en morgenochtend nog testen, als het goed is zie je dan wel wanneer je piek was. En gewoon iedere dag het doen. @Yankee, die van jou is bijna positief. Kan ook dat je een korte lh-piek hebt en dat vannacht al je piek is geweest, dus gewoon nog even doortesten om te zien of hij op of afloopt en onderwijl ook gewoon lekker blijven knuffelen.
Belachelijke opmerking van je leidingvevende. Ik denk bij beide dames dat de ovu.testen nog iets donkerder kunnen. Ik zou voor de zekerheid vanvond nog een keer testen. mariahh ik heb dat ook gewoon gedaan hoor en blijbaar hielp het haha. foto van mijn minibuikje en mij zwangerschapsketting vind hem zo leuk dus wilde die ook ff delen krijg de foto's alleen niet recht
Wat leuk die ketting Tika! Waar heb je die gekocht? Tessebes, fijn dat ze gaan overleggen. Hopelijk nemen ze het serieus en word je snel geholpen!
Dooor Jewelry - Handgemaakte Sieraden: exclusieve armbanden, kettingen en oorbellen. Dooor Jewelry en dan de w.o.w mama lijn.
Leuke ketting idd! Jammer genoeg kan ik hem niet voor mijn verjaardag vragen, is nog te vroeg 😉 Klein lief bolletje heb je. Vanaf nu zal hij wel in ene harder gaan groeien hoor. Leuk is dat, lekker je bolle babybuik showen. Hier bijna 3kg lichter dan drie dagen terug. Nog steeds best wel misselijk en ook aan de diarree, ik hoop me snel beter te voelen, want dit is niets.
Hee meiden! Tika, wat een mooie foto!! En wat een prachtige ketting! Heb de link opgeslagen. Ga tzt ook een ketting bestellen maar dan met eigen tekst erin hihi. Mammadoe, jeej meis dat klinkt niet goed! Beterschap!! Tessebes, wat goed dat je gebeld hebt! Ben ontzettend benieuwd wat ze gaan doen. Yankee, er zijn meerdere meiden die niet echt een hele donkere test krijgen. Is een heel topic over in het kopje over ovulatietesten. Maar aangezien je wel de juiste afscheiding hebt zou ik het gewoon goed gezellig maken vandaag en het weekend en dan is het afwachten! Deborah, jezus wat een rot opmerking zeg! Pff.. Mariah, ik zou idd doen wat er al gezegd is. Ik doe vandaag rustig aan. Heb wel allemaal kwaaltjes die duiden op zwangerschap maar ik durf er gewoon niet op te hopen.. Ook omdat ik vorige maand overtuigd was dat het zo was.. Dat was een hele erge tegenvaller.. Toch is het lastig om er niet mee bezig te zijn omdat de kwaaltjes het grootste gedeelte van mijn aandacht opeisen.. Volgende week zaterdag pas testen.. Pff duurt lang!
Bijna positief dames. Ja naar he. Ik heb nu juist extra zin om t haar te vertellen haha T wachtbankje is t ergste anoniempje Mooi buikje tika en leuke ketting idd
Thanks dames! Tessebess dank je! Heb ik zeker wat aan, en die van jou waren ook niet über donker.. Probeer er vanavond nog 1 en dan morgenvroeg maar blijf ondertussen fun hebben! Las laatst dat elke dag seks hebben niet goed is voor t zaad van de man. Maar denk niet dat dar hier geldt aangezien volgens mij meerdere hier tijdens ei dagelijks fun hebben gehad en alsnog positief getest hebben !
Ik ben nu ook van plan paar dagen achter elkaar te funnen haha ik test vanavond nog een keer en dan morgen ochtend de laatste. . Hopelijk laat mijn temp dan zien wanneer hij gesprongen is