Wij hebben het 4x gedaan in 3 dagen en het is gelukt De kwaliteit van het zaad word niet minder maar het aantal spermacellen is minder. Maar als je het al een dag of 2 a 3 voor de eisprong hebt gedaan dan ligt er zo wie zo al een voorraadje te wachten. Als je het dan elke dag doet dan zal het aantal spermacellen echt niet te weinig zijn. Tessebes, wat vreselijk irritant!! Vind het achterlijk dat ze je niet even doorsturen voor een echo om te kijken hoe je baarmoeder ervoor staat. Bah
Super vervelend voor je. Schiet je ook niet veel mee op. Hopelijk wordt je komende week ongesteld en krijg ook jij weer een kans. Ben je nou eigenlijk aan het tempen? Das de enige manier hoe je nu zelf een antwoord kan vinden denk ik... Ik heb het idd iets van 4/5x achter elkaar gedaan want die maand ervoor netjes om de dag en niet gelukt. Ik dacht, ik probeer het gewoon een xtje.
Ben aan t tempen ja.. Enkelt gister niet want toen kwam ik uit een slaapdienst... T schommelt tussen 36.4 en 36.8.. Hoewel k wel op de zelfde tijd temp
Tessebes wat rot zeg dat wachten steeds! Bah Wat een rot baas zeg! Dat zeg je toch niet! Mooi buikje tika! en leuke ketting idd
36.4 is wel een temp van voor je ei en 36.8 is een temp voor na je ei. Blijven tempen en dan kun je er hopelijk wijs uit worden.
Wij hebben t in de vruchtbare week 7x gedaan.. Als t niet lukt deze maand, doen we t gewoon wanneer we er zin in hebben. Werd nou toch meer een verplichting en t moet wel leuk blijven!
onderste test van vanavond.. is dit dan mijn knaller? gister en net nog gezellig gehad.. morgen dan ook nog? heb nog 1 test die ik morgen middag doe.. mijn ei is adhv deze test toch nog niet gesprongen? ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen ochtend is ..
Ik vind je test positief hoor! VOORAL morgen doen! En liefst vandaag ook @ Priscil, ja erg hè? Werd hier ook echt een verplichting, maar het had gelukkig wel het nodige effect! Ik ben misselijk, emo, last van mijn darmen....blegh Morgen maar Okugest van VSM proberen. Mag je ook nemen tegen zs misselijkheid kwam ik net achter.
Ziet er goed uit Mariahh! Best kans dat ie morgen ochtend al weer lichter is. Zou het zeker morgen nog eens doen en als jullie vanavond zin hebben ook vanavond erbij pakken. Pricil, het moet zeker leuk blijven. Het bij ons ook niet geforceerd geweest. Dat vind ik niks. Als ik trouwens echt geen zin heb dan lukt het niet eens haha. Wat jammer dat je niet lekker bent Mammadoe. Hopelijk helpt Okugest. Ik ken het niet. Ik ben nog steeds niet misselijk. Tis alleen die ene avond mis gegaan. Ben inderdaad wel emo en m'n darmen zijn extra opstandig haha.
Beterschap mamadoe!! En Beeb we maakte wel zin hoor, t is voor een goed doel denken we maar, hopelijk hebben we er over 9 maanden een heel mooi baby'tje voor terug! Zag trouwens vandaag echt iets leuks voorbij komen op fb, is van Baby's only. Hebben ze nou hele maxicosie hoezen, zonnescherm en van die zakken om er in te leggen. Zag er zo leuk uit!!!
Ja pas op hoor, toen mijn vader hoorde dat ik zwanger was zei hij dat hij het al aan mijn vind-ik-leuks zag dat ik er mee bezig was....
Ja precies! Daar zit ik niet op te wachten. Vertel het ze liever gewoon zo haha. Versprak me gister al bijna bij mijn moeder
Hihi wat dan? Ik merk dat ik ook soms op het punt sta iets te zeggen dat ik denk....o nee, dat kan natuurlijk helemaal niet!
Leuk Priscil, maar als je deze ronde zwanger bent heb je die in Augustus niet nodig hihi. In de zomer kan je beter doeken van Aden + Anais kopen, die kunnen in op en over de buggy, je kan er onder borstvoeden, mee afdrogen en heeeeerlijk zacht. Zijn hier ook meiden die van plan zijn hun kleintje (ergonomisch) te dragen? Ik heb een geweven draagdoek en dat is zoooooo heerlijk om daar je kleintje in te stoppen! Hielp ook heel goed bij onverklaarbare huilbuien enzo. Zal wel ff een foto opzoeken.