Jeetje Tessebes. Dat is ineens spannend Zou zeker een zwangerschapstest doen morgen. En als je niet zwanger bent het nog eens gezellig maken! En ook nog een ovutest doen haha.
Tessebess, wat gek! Die is net zo positief als de meine Ik zou er gwn nog een zwangerschapstest tegenaan gooien!
Hee meiden, Ik lees gewoon mee hoor! Heb alleen niet altijd de puf en tijd om te reageren. Voel me niet zo lekker de afgelopen dagen.. Hilarisch die woordverbeteringen trouwens! Hoe bedenken ze het haha.. Yankee, je test ziet er positief uit! Misschien deze ronde een langere cyclus? Heb ik toevallig ook deze ronde, eisprong pas op dag 23! Tessebes, nou ik snap er helemaal niks meer van! Vind het zo ontzettend rot voor je dat je niet weet waar je aan toe bent! Wou dat ik iets voor je kon doen.. Hier alles op zich oke. De korrelige afscheiding is weg. Nu gewoon heel wit, vloeibaar en veel. Heb niet zo'n eetlust de afgelopen dagen. Zit heel snel vol of word er misselijk van. Niet zo misselijk dat ik moet overgeven maar gewoon niet lekker, misselijk. Nog steeds steken in mijn buikje. Ook een vlotte stoelgang, als ik moet dan kan ik het ook niet ophouden. En het ergste is dat ik zo moe ben.. Zo moe maar slaap slecht.. Heel frustrerend.. Zo, even mijn zeikmomentje hihi
Ik heb afgelopen drie maanden 29-30-29 cyclussen gehad. Dus ik ga nu maar uit van 30.. Dan zou m'n ei wel kloppen. Zit op dag 17 dus stel m'n ei is vandaag/morgen blijft m'n lf 13/14 dagen.. Dan kan het evt wel kloppen.. Maar heb dan afgelopen maanden wel 'verkeerd' geklust .. Haha maar gelukkig is het geen straf Toch handig eigenlijk die ovu testen om zo beter inzicht te krijgen
Wow meiden wat druk hier! @ zwangeren, ik voelde bij dochter ook niet veel de 1e weken .. ik vergat soms zelfs dat ik zwanger was! Geniet er nu nog lekker van! @ tessebes wat vreemd! misschien idd een cyclus overgeslagen.. Ben Heeeel benieuwd hoe dit afloopt! ik dacht zelf dat misschien je eitje bij je positieve ovulatietest van vorige maand niet gesprongen is waardoor je ook niet veel had om af te stoten en dus geen ongi.. duim voor je hoor! @ yankee spannend hoor! heb jij een voorbeeld van je temp kaartje? @ anoniempje ook voor jou spannende dagen! ben benieuwd of je deze week een mooie test komt showen @ hier: ik snap er de ballen niet meer van qua temperatuur bij mij.. zaterdag knal ovulatietest in de ochtend. . donderdag vrijdag zaterdag en zondag aan de klus geweest en nu dit kaartje.. kan iemand mij helpen? en zou t dan vandaag ook nog verstandig zijn ? kreeg gister avond wel af en toe wat steekjes in mijn borsten en vandaag af en toe wat buikkrampen...
Mariah wat gek! Bij jou lijkt het alsof je ei geweest is op dag 14-15 maar dat klopt dan weer niet met je test..
zal vanavond proberen een foto te maken ervan. wat vinden de anderen? maar ff heeft ook nog steeds geen kruis gezet..
@Mariahh, je heb m gewoon al gehad hoor lijkt mij. Ik zou zeggen je bent gewoon al 2/3Dpo en je hebt misschien een korte lh piek. @tessebes hahaha wat is dat gek! Nu heel benieuwd of het een ei of een baby is!!! @Anoniempje, klinkt alsof je zwanger bent meid!! Ik heb weer de hele middag liggen slapen, vanaf morgen weer werken, hopelijk lukt het met de misselijkheid en vermoeidheid. Op deze manier is het echt aftellen tot de kerstvakantie!!
Mariahh, ik heb geen ervaring met temperaturen en gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten dus kan er niet veel zinnigs over zeggen.. Snap het zelf ook amper.. Mammadoe, hihi dat zou leuk zijn. Zaterdag krijgen jullie het verlossende antwoord! Dan ben ik 14 dpo.
Mamadoe Dank je.. maar waarom zet ff dan geen kruis? vervelend die misselijkheid en vermoeidheid. . luister goed naar je eigen lichaam hoor! Wat bij mij hielp was om direct te starten met drinken aan het begin vd dag water of siroop en dan een uurtje later iets lichts verteerbaar zoals een beschuitje, cracker, ontbijtkoek. . Na weer half uurtje of uurtje een stuk fruit wat niet al te zwaar valt zoals appel, peer etc zo bouw je het gelijdelijk op en eet je in de avond hopelijk met de pot mee. . niks hielp bij mij alleen dit opbouwschema .. ik weet er helaas alles van ben zelfs opgenomen geweest ervoor. Gelukkig kan een 2e zwangerschap ook heel anders zijn dus ik hoop hier niet zoveel last van te hebben mocht ik zwanger raken..
Mammadoe, ik las net ergens dat het drinken van een glas ginger ale op de lege maag helpt tegen misselijkheid. Moet je het wel lekker vinden natuurlijk Mariahh, ff zet pas een kruis als je een dag of drie een hogere temp hebt dan gemiddeld. Daarom staat er nog niks. Wel raar dat je temp niet stijgt. Meiden, is het raar om nu al van die gratis babyboxen aan te vragen? zoals de blije doos van prenatal. Kom overal van die leuke dingen tegen
Wat spannend tessebes..of je ei of je bent toch zwanger. Een collegatje van.mij teste pas positief bij 11 weken komt niet vaak voor maar het komt voor Yankee spannend zeg maar ben je ook begonnen met tarwekiemolie? Dat kan.maar hoeft niet je cyclus iets verlengen ik heb ook later mijn eisprong en ben ook later. Slik nu 6 dagen tarwekiemolie capsules 1 tot 3 per dag vergeet nog wel is hihi normaal was mijn tempratuur al op dag 16 vanmorge nog geen stijging te bekennen. Dus wie weet.
Tuurlijk kan dat gewoon doen is juist leuk.toch ik ben soms al geneigd te bestellen en ben.nog niet eens zwanger wie weet.snel hihi ik zeg doen
@Mariahh, dat kruis kwam bij mij ook pas later. Had er bij mij ook mee te maken dat ik geen temp had ingevoerd op de eerste dagen. Toen ik daar een verzonnen temp overal invoerde kwam mijn kruis wel. Maar ik denk echt dat je je ei wel gehad hebt en dat je goed geklust hebt. @Beeb, welja, ik heb die box van de prenatal ook al besteld hoor
Morgen komt mvm spannend! Je kunt je ook ergens aanmelden voor een gratis tijdschrift van zwanger ik geloof bij wij.nl
Hoi meiden, als ik zo op het forum lees dat iedereen zo moe is bij de eerste weken van de zwangerschap dan lijkt het me nog zwaarder om zwanger te zijn als je al een kindje hebt! Die loopt de hele dag om je heen en vraagt ook aandacht, dan is er van slapen misschien niet veel bij overdag. Ik ben zo benieuwd wie de volgende zal zijn die zwanger word! Zo leuk, ik hoop dat we over niet al te lange tijd allemaal zwanger zijn van dit groepje en lekker verder kunnen kletsen over aankopen, babykamers, positiekleding, echo's etc etc
Dat blad van Wij krijg je automisch als je je voor de box van prenatal aanmeldt. Die box is ook wel het leukste van alles, maar meeste is wel reclame hoor. Maar dat blad is wel leuk idd. @Vanesje, ja dat zou echt leuk zijn idd afwachten maar! En moe door zwangerschap en er al 1 hebben rondlopen. Idd wel lastig. Maar voordeel is dat ze nog middagtukkies doet, dus ik lig er iedere vrije dag naast Ze zit nu zo erg in die eigenwijze nee fase dat ik daar nu wel echt een stuk minder geduld voor heb.....zit me af en toe flink te irriteren hihi