Eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlindertje1990, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje1990

12 jul 2015
    40
    0
    6
    #1 Vlindertje1990, 16 jul 2015
    Laatst bewerkt: 16 jul 2015
    Hallo allemaal!

Na 7 maanden condoomgebruik hebben we besloten dat we het gaan proberen, voor ons eerste kindje! :)

Ik zit nu (ongeveer) 4 dagen voor mijn NOD, en heb het idee dat ik van alles voel, leuk die gekmakerij, not! :p

Rond de dag van mijn vermoedelijke innesteling had ik last van wat bruinverlies, en zo nu en dan heb ik wat krampjes en steekjes rondom mijn liezen.
    Ben ook ontzettend moe, maakt niet uit of ik lang of kort geslapen heb, zou elk moment van de dag zo weer kunnen gaan liggen. Ook heb ik zo nu en dan wat misselijkheid ervaren.

Nu weet ik dat des te meer je het wilt, je je ook van alles kan gaan inbeelden. Maar er is één ding, dat ik me hoe dan ook zeker niet verbeeld.
    Emotioneel, zo emotioneel.. :$ Voel me erg snel down, en om de kleinste dingetjes zou ik wel willen gaan huilen, iets waar ik normaal zelden last van heb.

Ik heb een ietwat schommelende cyclus, meestal zit ik rond de 30 dagen. als dit deze maand ook zo is, zou ik maandag de rode duivels moeten krijgen, dus dan zou ik vanaf maandag kunnen testen, toch? Oh wat duurt dat wachten lang, zou het liefst nu al testen, maar moet toch echt geduld hebben haha.
    Het is pas de eerste ronde, dus de kans is klein denk ik, maar wie weet..

Herkent iemand deze kleine dingetjes? En dan vooral het emotionele gedeelte? Ik ben benieuwd!

Liefs

2. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik heb het ook wel eens gehad inderdaad. En voelde van alles, maar elke keer niet. Bij mijn positieve test was ik verrassend emotioneel stabiel (voor mijn gevoel).
    Maar dat wachten is inderdaad verschrikkelijk!! In ieder geval spannend voor je. Ik ben benieuwd maandag

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Spannend
    Als maandag je nod is kun je met de meeste zwangerschaps testen 4 dagen ervoor al testen. Dus nu... Dus evt morgen vroeg al.

4. JoyS

JoyS Actief lid

9 jun 2015
    111
    0
    0
    Gelderland
    Zo voelde ik me ook ongeveer! Ik heb m'n eerste test ook 4 dagen voor NOD gedaan.. Je zou misschien een Kruidvat 2x5 kunnen proberen als je echt niet kunt wachten. (Wat ik dus ook had)

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Maar wees niet getreurd als je nog niks test. Ik had 4 dagen van te voren niks, op mijn NOD wel.

6. Vlindertje1990

12 jul 2015
    40
    0
    6
    Ik heb nog 1 kruidvat test liggen, het liefst zou ik nu meteen al testen, maar het beste is om dit met ochtendurine te doen toch, of is dit inmiddels al niet meer het geval?

Misschien dat ik anders morgenochtend al een poging waag. Aargh, ik ben zo ongeduldig! :p

7. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Ik herken het precies! Ook met het emotionele erbij. Zit nu ook 4 dagen voor nod. Samen afwachten:)

8. Vlindertje1990

12 jul 2015
    40
    0
    6
    Hoi dames!

Gisterenochtend een testje gedaan, gaf helaas negatief aan. Vanochtend wakker geworden met het gevoel dat ik ongi was geworden, maar dit was niet het geval. Heb wel al heel de dag last van lichte ongi pijn, ietwat gelige afscheiding, en het gevoel dat ik afentoe iets voel lopen (sorry voor de onsmakelijke details), maar tot nu toe heeft het nog niet doorgezet.
    Herkent iemand dit?

En Vlinder125, jij inmiddels al een testje gedaan? Het blijft zo spannend he!

9. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Spannend he?! Ik zou tot maandag wachten met testen, als de ongi nog niet heeft doorgezet.

Deel Deze Pagina