Jeuk aan de neus?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Wie herkent dit?
    Onze dochter van 9 weken heeft sinds een week de neiging om wanneer je haar vast hebt tegen je borst, continue met haar hoofd 'nee' te schudden. Ze wrijft dan met haar neusje over mijn kleding.
    Het is anders dan wanneer ze zoekreflex laat zien. Het lijkt wel of ze jeuk aan haar neusje heeft. Herkent iemand dit of wat zou het kunnen zijn?

2. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Ik herken dit wel, mijn zoontje doet dit al vanaf dat hij 4 weken oud is. Ik heb alleen geen idee wat het zou kunnen zijn.

3. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter doet dit ook, maar alleen als ze moe is.

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Fijn te horen dat het meer voorkomt. Misschien is het inderdaad wel een signaal van moeheid! Ze doet het wel als ze al een tijdje op is dus wat dat betreft zou het kunnen. Thanks!

5. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Bij mijn zoontje was het ook moeheid. In het begin dachten we dat hij misschien jeuk had, of allergisch werd van iets. Maar later ontdekten we dat dit het begin was van wrijven in de oogjes-moeheid signaal! Hij kon dat toen nog niet zo duidelijk als nu.

6. MaMaHaN

MaMaHaN Lid

11 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ook mijn dochter doet dit en is dan duidelijk moe. Ze wordt ook onrustig dan en heeft wat rode oogjes. Echt tijd om naar bed te gaan, want hierna slaapt ze als een roosje..

Deel Deze Pagina