buisjes bij een baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tessa321, 22 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Heeft er iemand ervaring met buisjes plaatsen bij baby's? Dus onder het jaar? Hoe oud was je baby? En heeft het geholpen?

2. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hier ervaring;). Mijn zoontje was 11 maanden toe hij buisjes kreeg, en neusamandelen geknipt kreeg.
    Is prima gegaan, en heeft super geholpen.
    Hij is nu 6 en heeft afgelopen zomer opnieuw buisjes gekregen(waarvan er 1 alweer uit is ggrrr) en opnieuw amandelen geknipt. Als ze zo jong zijn, heb je wel meer kans dat ze weer aangroeien, en dat is dus bij mijn zoontje gebeurd.
    Maar al met al een positieve ervaring!

3. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hij is trouwens voor een dagje op de kinderafdeling opgenomen geweest, omdat hij toen onder een jaar was!

4. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi , niet helemaal de reactie waar je om vroeg: hier met precies 1 jaar buisjes. Mij werd verteld dat ze het bijna nooit eerder doen ivm narcose risico. Bij ons heeft het wel geholpen, wel nu 3 maand later iedere week weer een loopoor. Maar gelukkig nu zonder krijspartijen.

5. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft met 7 maanden buisjes gehad en het was geweldig! Als het eerder had gekund, dan had ik het eerder gedaan. Mijn zoontje had continu dubbele middenoorontstekingen en ging van de ene antibioticakuur naar de andere en sinds de buisjes is hij nauwelijks ziek meer. Eind mei wordt hij 2 en de buisjes zitten er nog steeds in.

Overigens viel de ingreep onwijs mee. Mijn zoontje had al meerdere malen een puffer gehad, dus het kapje van de narcose ging er lachend op. Hij was alleen boos bij het wakker worden, maar dat is niet zo gek. Hij leek direct beter te horen ook.

Ik zou absoluut geen enkele twijfel hebben bij een tweede kindje om dit weer te doen.

6. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje mocht overigens direct mee naar huis. Wel moest er iemand achterin zitten voor het geval hij zou spugen, wat niet het geval was overigens.

7. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Bedankt voor jullie antwoorden!

Wij krijgen ze over 1,5 week, ben benieuwd naar het resultaat.
    Hadden jullie kindjes nog lang last van de narcose? Ik bedoel dan vooral als traumatische ervaring.

Deel Deze Pagina