Beste mensen! ik heb een vraagje. mijn zoontje van bijna 9 maanden heeft sinds een dikke maand vlekjes en bultjes op zijn wangen. Elke keer denk ik dat het minder wordt en uiteindelijk komen ze weer terug. hij lijkt er geen last van te hebben. ik vind het er alleen niet zo mooi uit zien. ik heb al van alles zitten bedenken. misschien een allergie voor bepaald eten maar hij krijgt niks bijzonders. en de vlekjes zijn nooit helemaal weg geweest. als hij in de ochtend wakker wordt schrik ik elke keer dan is het meer rood en het wordt door de dag meestal wel wat minder. Heeft iemand van jullie dit ook gehad?? en zou ik hier mee naar de huisarts moeten?? of zou ik er misschien iets op kunnen smeren? hopelijk heeft iemand een tip of het zelfde meegemaakt. ik probeer een foto mee te zenden.
Ja krentenbaard kwam ook in me op.. Of gebruik je iets van wasverzachter voor zijn beddengoed? Aangezien het 's ochtends/'s nachts ontstaat?
Mijn zoontje heeft het ook af en aan. Het wordt erger als hij verkouden wordt en als de verkoudheid over is, dan is het zo goed als weg. Het is dan rood, met een paar "grote" rode bulten en voelt droog aan. Geen idee waa het precies van komt.soort van uitslag door verminderde weerstand....