Hoi dames, Ons meisje van 15 maanden vind dieren en boekjes geweldig. Hebben jullie misschien tips voor een leuk dierenboek? Bedankt alvast!
Of het echt voor 15 maanden ook leuk is geen idee, maar wij hebben 'Springende pinguins en lachende hyena's' van Marijke tolman Mooie tekeningen met grappige dieren feitjes ernaast. Niet heel veel tekst maar wel mooie tekeningen waar je zelf een mooi verhaal van kan maken
De poepfabriek, Leuke tekeningetjes, verhalen in gedichtvorm (leest leuk) en eindigt,steeds met. Het klinkt allemaal raar, maar is echt waar.
Op dit moment is Dikkiedik echt favoriet. Alle dieren Die ze ziet doet ze na. De verhalen zelf vind ik nergens op slaan maar de tekeningen zijn best heel leuk. Ik verzin er gewoon zelf wat bij.
Wij hebben dikkie dik en hoera we gaan naar de kinderboerderij. Vooral die laatste wordt minimaal 1x per dag gelezen!
bobbi de beer woezel en pip over een kleine mol die wil weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft bommes luiereend en potje knor tip de muis dikkie dik gonnie de gans
Ik heb hele mooie (prenten)boeken in huis, ook met allerlei dieren. Prachtig geillustreerd of met hele mooie foto's. En met hele leuke verhalen. Maar mijn zoon....vindt de supersimpele dierenboekjes vd action het allermooist.....
Bij de trekpleister hebben ze deze week geluidboekjes in de aanbieding, o.a. van dieren. Het zijn geen verhalen, maar leuke tekeningen van de dieren met daarbij een knopje en als je daar op drukt maakt hij het geluid van dat dier. Met het indrukken van het knopje hebben ze nog wel.hulp nodig, maar mijn dochter is gek op deze boekjes. Heb er deze week nog een aantal bij gekocht (familielid werkt bij de Trekpleister, die gaf de tip). Boekjes kosten 2.99