zoontje heeft ineeens 39,3 koorts en paracetamol hft geen effect.het blijft hoog. hij is moe en wil niet eten..maar verder niets zichtbaars. een beetje raar vind ik het. geen hoest, uitslag,diarre of snotneus...wat kan dat zijn?
Kijk eens naar zijn oren Hier ineens uit het niks een middenoorontsteking ( zoon zegt ook niet als hij pijn heeft) Verder heerst er hier de bof, griep ( keel en buik)
hier ook zo een.dan is het niet zo makkelijk om er achter te komen.pfff. oren zijn helemaal rood van koorts maar waar in de ooren moet ik kijken?naar binnen? en wat zoek ik?pfff. heb geen verstand...
De jongste heeft ook wel eens van dat soort dagen. Meestal na 2 a 3 dagen knapt hij weer op. Als je het niet vertrouwd kan je altijd de HAP bellen voor advies.
Hier ook een meisje dat ineens vandaag ziek werd, koorts,hangerig, huilerig en inderdaad niks eten, wij snappen er ook niks van, zal wel een griepje zijn of iets Beterschap met jullie kindjes!
Hier de afgelopen 3 dagen ook, koorts, hangerig en niet willen eten. Geen idee wat het was, maar hij is weer zo goed als beter!
Hier ook een meisje niet eten , geen koorts wel spugen, gister, en diarree. Ze drinkt genoeg dus kijk t morgen nog aan anders ga ik ff na de huisarts. .
In de klas bij mijn dochter waren ook veel kinderen wat ziek/zwak/misselijk. Dochter klaagt ook over buikpijn. Vriendinnetje is ook één dag naar huis gegaan. Ze zijn allemaal net niet fit. Maar ook niet heel ziek.
dan sta je zo machteloos he. ik baal hier zo van. ik heb de hap gebeld en gevraagd. ze zegt dat er zo heel veel van heerst,veel kindjes ziek hier ind e buurt. nu met paracetamol nog 39,6... heel veel beterschap.ik hoop ze snel weer beter is!
hier helaas weinig drinken het liefst 1 liter zei de Hap. alles bij elkaar misschien kwart liter gedronken. en veel geplast. heel veel beterschap
Hoi belize. Had je een beetje gemist hier op zwangerschapspagina. Wat vervelend dat tim ziek is. Hopelijk knapt hij snel op. Ik hoor dat er van alles rondgaat. Hopelijk is ie snel de oude. Lust ie een waterijsje? Anders dat nog geven gezicht de warmte, koorts en zijn matig drinken.
Belize, onze ha zei dat ze aan 400 ml genoeg hebben per dag als ze Ziek zijn, zolang hij nog alert is en niet suf geen zorgen maken, komt goed, beterschap met je kleine man!
hier had mijn meisje ook een paar dagen oplopende koorts. Bleek een blaasontsteking te zijn, dat soort dingen zie je slecht aan die kleintjes. suc6!
he ja, turkse toestanden. de laatste tijd.was vooral bij facebook... hij weigerde alles inc ijsje. we maken die samen met verse fruit en heb altijd in de vriezer. ik heb zelfs n flesje gekocht, onzin natuurlijk, hij wilde die echt niet hebben. steeds maar n paar slokjes. hij drinkt net als je zoontje sowieso heel weinig. hij ging vanzelf naar bed. dat hebben we dus nog nooit gehad...
Ja echt wel! Voor jullie ook hopen dat hij gauw op knapt, beterschap. En natuurlijk voor de andere zieke kindjes. Hopelijk krijgen we nu wat stabieler weer en is het voorlopig even gedaan met alle griepjes!
Precies daar gaan we voor! Hier hebben we het uiteindelijk dan toch voor elkaar dat ze een sinasprilletje heeft genomen(vind ze echt vies en vloeibaar werkt ook niet) dus nu ligt ze al bijna 2 uurtjes lekker te slapen, hopen op morgen een betere dag!
Mijn zoon had vorige weer ook opeens hoge koorts, 39-40 graden. Na 3 dagen was de koorts ook uit het niets weer weg en toen kreeg hij uitslag, hier was het dus de zesde ziekte. Gelukkig is hij weer beter.