Wratje aan laten stippen en zwemles

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yellowsun, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn zoontje heeft een wratje , ik heb het al een tijdje aangestipt maar het gaat niet weg, nu kan ik morgen even naar de huisarts om het aan te laten stippen. Maar daarna heeft hij zwemles. Zou dat gaan of is dat wratje erna open?

2. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij wordt weg gebrand maar daaronder is het volgens mij wel open of een blaar. Lijkt me niet slim om daarna direct het zwembad in te gaan. Maar ik zou even de huisarts bellen of dit kan en anders de datum verzetten.

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.963
    113
    Vrouw
    Na het aanstippen van een wratje met stikstof mag je gewoon alles doen. Er verschijnt maar zelden direct erna een (bloed)blaar. En dan nog mag je gewoon zwemmen.

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    De tip voor wratjes! Dochter had ook een 2 tal wratjes aan de zijkant van haar grote teen. Zelf aan het aanstippen met geweest met speciaal wrattenspul, ... eens aan laten stippen met stikstof.. maar ook dit gaf niet het gewenste resultaat, sterker nog.. het werden er meer. Mijn huisarts advisseerde toen van Compeed likdoornpleisters te plakken op de wrat.. Een beetje sceptisch was ik wel, maar vooruit.. pleister plakken. Simpel! We hebben een week geplakt.. een pleister of 3 gebruikt.... want ze moeten vanzelf loslaten... en ja hoor.. de twee wratjes waren met de noorderzon verdwenen! Het er af trekken v.d. pleister.. was het meest pijnlijke ... ;) Ik zou dit zeker eens proberen!

Deel Deze Pagina