eerste schopje gevoeld!? of word ik gek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    ja ik herken het. Had het zelf bij 16/17 weken. Denk wel dat het kan hoor zo vroeg!

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik herken ook wat Noonoo verteld.
    Zo begon het namelijk het was te vergelijken met je darmen zoeen borrelig gevoel. En ik kon het alleen voelen als ik lag half rechtop op me rug. Naarmate je verder komt in je zwangerschap word het steeds sterker, nu maakt het niet uit of ik zit,lig, of sta. Ik kan het sinds week 18 echt schopjes noemen en nu is het pure kickboxerij! ;)

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    17 weken is vroeg maar kan heel goed! ik heb het met 15 weken gevoeld en rond de 18 weken heel duidelijk. ligt heel erg aan waar de kleine ligt, beweeglijkheid en de plaats van de placenta. mar kan prima hoor!

geniet ervan het is zoooo moo!!

mijn buik ging op een gegeven moment echt heen en weer en klopt ook wel want onze kleine nu 5 maanden is erg beweeglijk haha!

4. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    ik voel de kleine sinds 15.2 weken en de eerste met 15.5 weken.
    Dus dat is inderdaad de kleine die je voelt! Zooo gaaf he?!

5. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dus van de week al "iets" gevoeld te hebben en nu vanmorgen was ik heel druk bezig met opruimen enzo en ik ging zitten en voelde weer 2 duidelijke "plopjes"...
    Zo leuk!!!

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik voelde vanochtend net boven mn lies wat geborrel, kan het dat hij dan zo laag zit? nu voel ik het bijna onder mn navel haha zo spannend allemaal:)

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ja hoor, heb de kleine tot een week of 21 eigenlijk alleen maar zo laag gevoeld! Daarna steeds bovenin en nu zie je m'n buik al bewegen als ze heel druk is (en dat is een aantal keer op een dag), vaak net boven m'n navel of aan de zijkant van m'n buik. Heb een hoop mensen gehoord die dat erg vroeg vinden, blijkbaar hebben wij dan een echte druktemaker :p

8. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het ook vreemd dat het zo laag was maar ik weet nu wel zeker dat het zo was want ik kende het gevoel helemaal niet...

Vind het ook steeds zo spannend wanneer ik het weer ga voelen!!

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik voel het nu echt de hele dag door, het is super rustgevend. Ze komt zo gezond over daardoor, ze heefd duidelijk energie voor 10!

Het is me wel opgevallen trouwens dat meisjes vaak drukker zijn in de buik. ;)

10. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi meiden,

Ik voel sinds week 17/18 geschop echt zo bijzonder vooral als je partner mee kan voelen!
    En sinds vandaag zag ik het geschop van de buitenkant!:D

Dus meiden genieten jullie van je zwangerschap.

Liefs,

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik voelde net ook echt kleine duwtjes ooh wat geweldig dit, zit hier met een big smile meiden:)

Deel Deze Pagina