O ik ben zo blij, heb net een schopje gevoeld, de kleine word nu dus eindelijk beweegelijk vind het zo leuk, vond het al vij lang duren! oja we hebben volgendeweek dinsdag een echo, mischien is daarop al zichtbaar wat voor geslacht het word groetjes Miranda
gefeliciteerd! bijzonder is zo`n moment he? echt van jullie 2. maar beweeglijk was die vast al, en nu ga je dat steeds vaker merken. genier er maar lekker van!
ja ik voelde de kleine wel eens ronddraaien maar heb de kleine nog niet voelen schoppen net in een keer ! groetjes Miranda
Oh wat leuk he! Gefeliciteerd! Geniet er maar van! Maarre, het is toch juist vroeg? Mijn vk zei tussen de 20 en 24 weken is normaal...
ik weet het niet bij Fien voelde ik de kleine na 22 weken maar bij Senne al na 15 weken! maar het is voor mijn gevoel laat omdat het iets is wat ik zo graag wil , leven voelen in mijn buik! bij Yana* heb ik haar gevoeld na 20 weken maar Yana was heel rustig en liet weinig merken dat ze aanwezig was! groetjes Miranda
Leuk is dat he!! Ik voelde mijn kleine ook de afgelopen week voor het eerst. Mijn vriend en ik slapen meestal lepeltje lepeltje, en hij lag dus met zijn billen tegen mijn onderbuik (nu kan dat nog hahaha) en de baby lag blijkbaar niet echt lekker dus besloot ze er maar wat aan te doen door mijn vriend een trap te verkopen. Ik kreeg echt de slappe lach in bed! Veel plezier met je echo!
Geweldig meid! Hopelijk voel je je beebje nu lekker veel/regelmatig! Heerlijk genieten lijkt me dat.... Als ik dat zo lees kan ik ook niet wachten op het moment dat ik de kleine voor de eerste keer voel!!!
kei leuk!!! ik wacht ook af, ga er van uit dat het nog 5 weekjes duurt, maar hoop ook snel op een teken van leven!!! geniet er in ieder geval van!!! gr. rachelle
Hoi mamamia, Wat grappig, wij zijn even lang zwanger en ook ik heb vandaag voor het eerst een paar schopjes gevoeld! Grappig gevoel he? Nu nog wachten tot onze mannen het ook kunnen voelen, hopelijk duurt dat ook niet al te lang meer. Wordt het voor hen ook wat tastbaarder tenminste. Groetjes, Wendy