hoi allemaal!! héél pril zwanger en dus wennen aan het idee dat het ECHT waar is, vind het fantastisch! ik heb gedurende de dag niet erge klachten, behalve dat ik heel erg moe ben, maar met vlagen heb ik vreselijke pijn in mijn onderrug, dit gaat samen met buikkrampen, tegelijk breekt het zweet me uit, wordt ik duizelig en misselijk.... na een minuut of tien is het weer helemaal over.... zijn die buikkrampen iets om me zorgen over te maken? heb nl ook gelezen dat het komt omdat je baarmoeder gaat groeien (?) hebben mss meer meiden dit meegemaakt? liefs female
hoi, ik ben ook nog niet zo ver. maar ik heb ook krampen vooral in de nacht en ook overdag maar dan wat minder. toen ik ongv 6weken was had ik heel erg veel last van me rug. nu in de 7e week is het echt meer in me buik die steken. het heeft denk ik gewoon te maken met het groeien van je baarmoeder. Liefs Lieverdjuh
het heeft inderdaad te maken met de groei van je baarmoeder ikheb het zelf ook gehad toen ik heel pril zwanger was nix om je zorgen over te maken
Ben wel blij dit te lezen... Doodeng allemaal. Heb nu ook kramp in mijn darmen volgens mij, gezien de luchtproductie... Maar goed, kramp op zich is niet iets om je zorgen over te maken? Heb het soms ook in mij zij waar je last van hebt alsof je veel gerent hebt. Ook normaal?