Als een soort belletjes in je buik.. eerst denk je nog van 'he? was dat nou de baby of waren mn darmen dat?' maar na verloop van tijd gebeurd het steeds vaker.
Leuk he! Ik voelde hem/haar rond een week of 17, maar moest me wel goed inspannen hoor, het waren net luchtbelletjes. Wacht maar tot je een stuk verder bent en die kleine regelmatig de hik heeft hahaha. Ik wacht nog steeds op de dag dat mn ribben ontdekt worden, dat schijnt niet zo fijn te zijn!
haha nee dat is inderdaad niet fijn nee, ik had zwaar gekneusde ribben op het eind en om daarmee de bevalling in te gaan is ook geen pretje hahaha
Hahaha wat leuk!! Maar hoe weet ik dan dat het niet me darmen zijn? Heb zelf namelijk prikkelbare darmen en dus erg gevoelig..
als het regelmatig terug komt en het een steeds sterker gevoel wordt weet je het zeker maar het kan nog even duren gezien je nog niet super ver bent, ligt ook aan je placenta btw waar die ligt
Ohh nee ik denk ook nog niet dat ik hrt voel.. maar kan niet wachten tot het begint!! Nu hopen dat ik het gelijk doorheb haha
Kan wel hoor.. is maar net hoe je placenta ligt. mn 1e voelde ik dan met 15 weken maar deze voelde ik met 12+3 al. En met 16 weken voelde mn man het kindje nu ook al aan de buitenkant..