Wij zijn zwanger van ons tweede kindje, en we weten niet of het een broertje of zusje voor onze dochter is. De laatste tijd krijgen we vragen vanuit naaste omgeving of we willen nadenken over cadeaus. Maar ik heb echt geen flauw idee. Behalve kleding en bonnen. Iemand nog leuke tips/ideeën? Voor mijn gevoel hebben we alles wel compleet.
Hier hetzelfde, alleen wij weten het geslacht wel (weer een jongetje). Ik heb nog maar een paar dingen op de lijst staan (ik ben nog niet zo ver): -badolie, shampoo, e.d. (ik heb zwitsal erbij staan, maar dat kan natuurlijk van ieder merk) -tassenhaak voor aan de kinderwagen/wandelwagen -Dooky -kleine kleerhangertjes (heb er wat te weinig) -bakjes met dekseltjes voor eten e.d. in te bewaren (die ook in de vriezer/magnetron kunnen). Verder heb ik er nog weinig op staan. Maar je zou nog kunnen denken aan boekjes. Mijn zoontje heeft wel van die kartonnen boekjes, maar die zijn al aardig aan het kapot gaan. Dus is het wel leuk om wat nieuwe te hebben voor de baby. Of cd's met kinderliedjes.
- Een massage of een dagje wellness voor jullie beiden, om de gebroken nachten te compenseren - Een bon voor een paar poetssessies, het huishouden blijft ook met twee kindjes af en toe een opgaaf - Een fotoshoot van jullie nieuwste aanwinst, óf met heel de nieuwbakken familie
nieuwe kartonnen boekjes had ik inderdaad ook al aan gedacht, verder kom ik eigenlijk niet echt verder. @ mamajulia, dat is ook leuk om te vragen. Maar dat zijn meer cadeaus voor onszelf, dan dat de kleine nodig heeft. misschien nog andere tips?
Pampers Eventueel een draagdoek Zo,n meerijdplankje voor aan de kinderwagen Zonnebrandcreme voor de baby Een schilderij of iets anders nagemaakt van jullie geboortekaartje
als je het graag voor het kindje zelf wilt...waarom vraag je dan niet aan de opa's en oma's een spaarrekening te openen? geef iedereen die wil het rekeningnummer en iedereen kan erop storten wat ie wil....halllooooostudiefonds!
Even een deel van ons lijstje overnemen; Toilettasje Gepersonaliseerde boekje ( Hema oid) of andere voorleesboekjes idd. Kleding/ slabbetjes (evt. met naam) Bordje, bestekje Xl (aiden en anais of Jollein) of wat nieuwe gewone leuke hydrofieldoeken Nachtlampje Rugzakje Leren slofjes Badolie (balneum) of andere verzorgingsproducten... Verder lees ik mee voor leuke andere tips!
Van die knijpfiguurtjes vor in bad, die heb ik bij de 1e namelijk weg gegooid toen de algen er uit kwamen
@ spaarrekening/geldbedrag voor de kleine heb ik ook al aangedacht. Maar vind dit zelf een beetje raar om te vragen. En daarbij weet ik dat niet iedereen dit leuk vind, men wel graag iets tastbaars geven. Waar wij en de kleine wat aan hebben. Maargoed, ik vind dat lastig. Want we hebben al zo veel en dat is ook nog goed en dubbele dingen heeft geen zin. Bij sommige heb ik al voorgesteld geef dan een klein iets en als je nog meer wilt geven graag iets voor de spaarpot. Maar dat vind men raar. Die slofjes is inderdaad ook een goed idee! Zat alleen nog maar een kleertjes te denken.
Ik heb een aantal dingen van deze dit gevraagd: Kraamkado met naam of geboortekaartje | Trendy Kinderkamer Zoals bijv stoeltje of koffertje! Leuke persoonlijke cadeaus. Ook tip: Tegeltjes bedrukken met tekst of foto ? Maak hier een tegeltje ! - Tegeltjes.com, tegels met foto/tekst laten bedrukken! Goedkoop en erg leuk! En dan tegel laten maken van geboortekaartje. Niet duur en super leuk!
tegoedbonnen van Hema, C&A, V&D, H&M... Je zult de komende jaren toch veel nieuwe kleren nodig hebben (voor beide kids!), zo strek je de garderobe! (en voorkom je dat mensen met kleertjes aan komen die jullie misschien niet mooi vinden)