opgezette darmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjmmie, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi, hebben jullie ook zo'n last van opgezette darmen, smorgens gaat nog wel, maar tegen 17.00 uur is het zo opgezet dat ik al een flinke buik heb en dat is echt niet allemaal baby :D

2. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik had dat ook in het begin. Mijn buik tot mijn navel stond bol:) En dat heb ik ongeveer gehad tot de 16 weken ofzo, daarna werd het ook boven mijn navel wat boller. Weliswaar in het begin nog van een volle maag na het avond eten:D

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ook ik heb last van opgezette darmen, maar dat komt mede ook doordat ik last heb van prikkelbaar darmsyndroom. Waardoor mijn buik in de avond ook dikker en boller is dan overdag.

4. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    voelt erg vervelend, begint nu ook weer op te zetten, voel me dan ook misselijk worden als ik zit. hoop wel dat dit kwaaltje verdwijnt, heb nu echt een enorme buik en smorgens bescheiden, dan kun je nog niet echt zien dat ik zwanger ben... (nu dus wel8))

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij mij is het overgegaan, hoorde echt bij het begin (tot 16 weken misselijk, en idd ook opgezette darmen, kreeg er wel een parmantig buikje van).

Maar ik werd natuurlijk niet dunner, maar het baby-dik geeft niet datzelfde opgeblazen gevoel. Hoewel het nu zo op het eind wel een ultra-vol gevoel geeft. Zo tussen week 16 en week 28 had ik eigenlijk het minst last van de buik. Das toch bijna 3 maanden ;)

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    irritant is dat he. Heb er zelf ook heel veel last van, vooral in de avond;)

7. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik had er ontzettend last van en bij 10 weken kon ik niks meer verbloemen. Sterker nog: bij 17 weken was mijn buik nauwelijks dikker dan bij 13 weken. Niet dat de baby niet groeide, maar mijn darmen waren steeds minder opgezet.

8. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou het voelt nu als een slappe hap in mijn schoot...

@evenstar; kan me voorstellen dat je nu een vol gevoel heb ;)

heb dit met de andere zwangerschappen niet zo ervaren.. ik heb trouwens wel toevoeging van zout uit mijn menu geschrapt en veel drinken deed ik al, maar even weer wat extra's...

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Als het echt lucht is waardoor je 'opblaast', dan wil een rennie deflatine er ook wel tegen helpen. Maar als je er niet enorm last van hebt, zou ik het gebruik van rennies echt uitstellen tot je maag in je strot zit :D

Misschien zorgen dat je je eten wat meer spreidt? En geen knellende broeken dragen...

Deel Deze Pagina