Hallo dames, Dit is ons eerste kindje en hij zal met sinterklaas 11 maanden zijn, hij heeft er natuurlijk helemaal geen besef van en we vierden het nooit natuurlijk Wanneer vierden jullie je eerste kindjes sinterklaas? En hoe oud waren ze toen ze het wel beseften? Deden jullie wel wat met de eerste sinterklaasviering zoals een klein kadootje ofzo ipv uitbundig vieren ? Groetjes Laura
wij doen dit jaar voor het eerst sinterklaas, oudste is nu 2 (van oktober) en de jongste doet dus nu wel mee (dan 10 maanden) vorig jaar was er bij sem nog geen besef dus ook niets gedaan, wel een kleinigheidje voor de kerst voor de leuk maar niets bewust. Sem krijgt nu wel iets meer mee dan vorig jaar maar denk dat het echte besef pas rond de drie gaat komen.
Oke dan ja als we meer kids hadden was het natuurlijk anders , nog ff geduld tot het besef er is want daar gaat het om dat is 't leukst .
Mijn dochtertje wordt op 4 december een jaar, wij vieren geen sinterklaas, ze beseft het toch nog niet en krijgt die week al genoeg cadeaus
Mijn kindje word 13 december een jaar. Wij vieren wel sinterklaas hebben ook een hoop kado's gewoon omdat het toch een extra dagje is om te verwennen, de keus ligt bij jezelf natuurlijk wat je het fijnste vind om te doen. Wij doen het gewoon omdat het erbij hoort, schoentje zetten snapt ze niet dus dat slaan we nog een jaartje over.
Hier was ze toen 10 maanden en ze vond het gewoon gezellig om erbij te zitten en papier te scheuren. Vorige jaar vond ze het erg leuk om cadeautjes van Piet te kijken (waren ook 2 zwarte pieten) en dit jaar gaat ze voor het eerst schoentje zetten.
Vorig jaar al gevierd. Mijn dochter was toen 9 maanden. Ze vond het heel leuk, ging op een gegeven moment ook in de zak kijken. Oke nog geen echt besef, maar dat maakte het zeker niet minder gezellig . Gewoon lekker vieren zou ik zeggen!
Wij vieren het wel maar heel klein!! Mijn meissie is dan 5 maanden... Ten eerste vieren we het omdat wij het leuk vinden en ten tweede heb ik nichtjes die hier iedere dag over de vloer komen. Als ons meissie geen cadeautjes krijgt dan gaan zij ook vragen stellen. Dit wil ik dus voorkomen!! Maar in eerste plaats doen we het echt omdat wij dat leuk vinden! Ze krijgt wat kleine cadeautjes... vooral dingen we die nodig hebben en nog wat leuks aan speelgoed ofzo! Ik denk dat het slabbetjes worden, een nachtlampje en 1 of 2 kleine speelgoedjes ofzo!
vorig jaar heeft hij een loopwagen van sinterklaas gekregen toen was hij 9 maanden Dit jaar gaan we ook naar de intocht en vieren we het uitbundiger ook met nichtje van 11 maanden
Oke nou ik ga er eens over nadenken , 5 januari wordt hij 1 dus ook weer kadoos plus op 5 dec is mijn vriend jarig gaan ze samen maar inpakpapier scheuren haha
Onze zoon wordt 2-1 1 jaar. Hier vieren we wel gewoon Sinterklaas.. Leuke tradie's meteen meedoen haha.. De opa en oma's eten gezellig hier, en dan na het eten met de koffie en wat Sint lekkers de pakjes open maken.. Hij snapt het misschien nog niet, maar het is een gezellige avond en daar pikt hij vast wat van op! En cadeautjes en papier vind hij helemaal geweldig! Heb wel wat dingetjes gekocht voor als hij wat ouders is..
Hier is Lukas dan 7,5 maand en wij vieren het lekker met z'n drietjes. We 'kopen' dan voor elkaar een leuk cadeautje... Lukas ook voor ons. Al snapt hij het begrip Sinterklaas nog niet, die gezelligheid krijgt hij wel mee. Lekker met papa en mama. En natuurlijk ritselen met het papier, da's ook leuk!
Wij hebben vorig jaar ook sinterklaas gevierd. Toen was onze dochter 8 maanden. Ik had een klein pietenpakje voor haar gekocht bij de Etos. Dit was meer voor mij dan voor haar. Wel leuk voor de foto. (de schmink heeft er 1 minuut opgezeten, op een dikke laag vaseline. Echt alleen voor de foto) Zij vond het erg leuk om cadeautjes uit te pakken. Voor ons een mooi moment om het speelgoed aan te vullen. Het gaat om het idee.
Wij vieren het dit jaar ook gelijk, E is dan bijna 9 maanden. Kei leuk toch ook al krijgt ze er niks van mee. Zondag ook naar de intocht (met broer met Down en neefje van 7). Hartstikke leuk, toch! Juf chantal: wat een lieffie!