Ze lijkt helemaal niet op haar vader, herkenbaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oogappel, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,
    Wanneer ik noa bekijk zie ik echt mezelf, met name de vergelijking met babyfoto's van vroeger.
    Ze is licht en het zelfde koppie....
    Iedereen zegt ook dat ze op mij lijkt...

Dan zou je denken er moet toch wel iets zijn wat op haar vader lijkt mmmm ik zit me suf te vergelijken maar zie niets en andere ook niet...

Is dit herkenbaar bij andere?

doeg doeg

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier is het andersom. Wij krijgen van iedereen te horen dat ze zo op haar vader lijkt. En idd, als ik babyfoto's van hun vergelijk dan is dat ook echt zo. Van mij is er ook echt niks te bekennen. Het is dat ik haar uit mij heb zien komen, want anders zou ik toch bijna denken dat ze het kind van een ander is ;)

3. Hier ook precies op mij

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou mijn zoontje schijnt een goed mixje te zijn tussen ons! Al hoor ik wel steeds vaker dat mijn zoontje op mij lijkt. Maar hij heeft sowieso het donkere haar en de bruine ogen van zijn vader. Maar hij is niet sprekend mij of zijn vader! Hij heeft echt een eigen gezichtje

5. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Helemaal herkenbaar . . . Ik heb al een zoon (8 jaar) en een dochter (7 jaar) uit m'n vorige huwelijk. Nu heb ik 5 maanden geleden een zoontje gekregen met mijn nieuwe partner, en Nilo is qua uiterlijk dus een kopie van zijn broer :eek: . Wat natuurlijk heel vreemd is, want ze hebben allebei een verschillende vader en ik weet zeker dat hun vader niks met Nilo van doen heeft :p . Maar tot dusver is er nog niet echt iets zichtbaar van Nilo's eigen vader :)

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yelena lijkt ook erg op mij. De enige dingen die ze nu van haar vader heeft zijn de handen, wat donkerdere huidskleur en volgens mij de wenkbrauwtjes.
    Zelfs het ongeduldige heeft ze van mij.
    Het leuke is dat ze ook erg op mijn broertje lijkt als ik sommige baby foto's van hem bekijk. Datzelfde bolle koppie en de vriendelijke oogjes. Klopt wel weer want mijn broer en ik lijken ook wel op elkaar ;)

7. Irma1968

Irma1968 Actief lid

12 sep 2008
    145
    0
    0
    Mjin meisje lijkt helemaal op haar papa behalve haar neusje niet. Nu maar hopen dat ze mijn karater heeft en dan komt alles nog goed hahaha

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@xandra: je hebt sterke genen? :)

overigens.. bij ons zei de kraamhulp dat babies altijd het eerste papa zeggen zodat papas er ook weer bijhoren :)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva lijkt echt sprekend op mij. Iedereen zegt het ook. En als ik mijn babyfoto's erbij pak zie ik het ook duidelijk. Vaak als ik naar Eva zit te kijken lijkt het of ik naar mezelf kijk toen ik nog zo klein was.

Eva heeft wel duidelijk papa's wenkbrauwen en nagels. Brede wenkbrauwen en wat kromme nagels (die daardoor lastig te knippen zijn, helaas voor haar...).

10. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

esmee lijkt het meeste op mij... maar als ik goed naar haar kijk heeft ze veel gezichts trekjes van haar papa.. en de kleur ogen.. denk dat je dat pas echt met zekerheid kan zeggen als ze een jaar of 2 zijn hoor.. tot die tijd veranderd er nog zoveel...

Deel Deze Pagina