Baby 6 maanden snel moe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandra3030, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    Wie weet raad.
    Ons zoontje is 6 maanden en eigenlijk nooit een tevreden baby geweest. Hij krijgt neocate en medicijnen voor de reflux. Nu valt het ons op dat ons zoontje best snel moe is.
    Hij krijgt savonds rond 7 uur zijn laatste fles en slaapt dan ongeveer 12 uur. Rond half 8 een fles en als hij die op heeft begint hij al te jammeren en heeft hij nergens zin in. Dan gaat hij rond half 9 weer naar bed. De ene keer slaapt hij 3 kwartier een andere keer anderhalf uur. Als hij wakker word geef ik hem fruit maar zelfs onder het eten jammert hij. Dan gaan we meestal een stukje lopen en naar de winkel want spelen wil hij niet.
    Ongeveer een uur naar het fruit geef ik hem de fles en valt onder de fles al in slaap. Dan gaat hij weer naar bed en slaapt hij ongeveer anderhalf uur. Maar zelfs als hij dan wakker word is hij niet te genieten. Na dit slaapje slaap hij hooguit nog 3 kwartier en is dan wakker tot de laatste fles.
    Ook heeft ons zoontje een wit gehemelte op het cb zeggen ze geen spruw en dat zegt de huisarts ook. Nu ben ik eens op Google gaan kijken en daar vind ik dat een wit gehemelte ook kan komen door bloedarmoede. Ik heb nog een afbeelding toegevoegd ook dat vond ik. Mijn zoontje heeft een positieve bloedgroep en ik negatief.

Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken

Bijgevoegde bestanden:

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Opzich doet hij het netjes alleen lijken de slaapjes erg kort, terwijl hij wel aangeeft nog meer nodig te hebben.
    Hoe wordt hij wakker?
    Kan het niet zo zijn dat hij bij wakker worden even bevestiging nodig heeft dat je er nog bent zodat hij daarna nog een slaapje kan doen?

3. sandra3030

17 feb 2009
    59
    0
    6
    Smorgens en smiddags word hij brabbelen wakker. Als ik hem rond 4 uur weer naar bed doe is het gillen. Als hij dan wel slaapt is het 3 kwartier en word hij ook gillend wakker

Deel Deze Pagina