Volgens mij zit Isabella in haar eerste sprongetje. (ze is bijna 5 weken) Ze heeft vanacht zelf bij ons (bij mij want mijn vriend is naar het logeer bed verhuist) geslapen. Ze kon maar niet slapen, ze bleef maar huilen tot dat ik haar vast pakte. Naast me op bed heeft ze prima geslapen. Ze wil ook steeds aan de borst maar drinkt dan weinig. Hopelijk duurt het niet te lang.....
JA hoor meid, het klinkt echt als een sprongetje en ze heeft er ook de 'kenmerken' van... In het begin duren sprongetjes nog niet zo lang, maar hou ouder ze worden hoe langer ze duren, dus hou je maar vast
Heb ook het gevoel dat Yara aan het sprongetje is begonnen. Hangerig, huilerig en heel aanhankelijk. Zodra ze lekker bij ons op bed ligt is ze meteen stil en ligt lekker te tutten.
@Gipsy: Dat zijn sprongetjes in de ontwikkeling van je baby, wat gepaard gaat met gedrag zoals huilerig zijn en hangerig. Staat allemaal beschreven in het boek "Oei ik groei".
Volgens mij wordt het al minder. Legde ik haar wakker in bed vananvond en na 5 minuten stil in het rond te hebben gekeken en flink liggen gapen viel ze stilletjes inslaap...
na zo'n sprongetje is de ontwikkeling toch ietsje verder? kunnen ze toch iets meer? mijn mannetje heeft er ook net een achter de rug, duurde 3 weken, en opeens van een op andere dag een huilvrije avond, en sinds die avond kan hij helderder uit zijn ogen kijken, en alles volgen.