@Sas: jeetje meis wat waanzinnig k*t.. Ik kan me indenken hoe groot de teleurstelling is. Hopelijk doen de medicijnen nu goed hun werk en ben je snel van het beroerde gevoel af. Moet je dan vervolgens nog een cyclus afwachten?
@ sas, gelukkig maar dat je niet een maand rust móet hebben voor start met de pil. Sterkte en hopelijk zijn word je snel ongesteld! @ else, wanneer krijg je te horen of en hoeveel er bevrucht is? Ik ben nog niet eens zenuwachtig voor morgen haha, ik heb zoiets van we gaan er voor!! .. maar de zenuwen zullen vast en zeker nog opspelen, mij kennende. Had eigenlijk verwacht dat ik al lang zenuwen zou hebben maar gelukkig nog niet
@Sas: fijn dat je in een keer door mag al blijft het ontzettend zuur natuurlijk! @Sterre: knap dat je geen last hebt van zenuwen. Ik hoop dat dat zo blijft en dat jouw punctie net zo makkelijk gaat als die van mij. Zet em op!!
@sterre: sterkte morgen! Mijn duimen zijn weer van de partij @else: spannend, morgen bellen voor de terugplaatsing! @sas: voel je je al iets beter?
Punctie achter de rug ! Zijn 6 eicellen gevonden .. niet veel Maarja laat ze maar gewoon van goede kwaliteit zijn dan . Morgen om 12 uur word ik gebeld of er bevruchting is. Punctie viel me reuuuze mee maar was na de punctie wel heeeeeel heet en misselijk en benauwd.. moest ff aan de zuurstof en het raam wagen wijd open haha, nu gaat het wel weer het kwam door de morfine.. Ze waren daar echt mega lief.. heel fijn. Nu maar hopen op bevruchting! @ else, al gebeld voor je terugplaatsing?
@Sterre: wat heerlijk!! Wat goed zeg! Ik ben blij dat het jou ook is meegevallen. Ik denk dat het redelijk uitzonderlijk is dat we alledrie een goede ervaring hebben. Nu duimendraaien voor mooie bevruchtingen! @sas: hoe is het nu met je? @Mar: ik draai mijn duimen kapot voor een mooi groeiend embryootje in je buik! Ik heb gebeld en we hebben een tp morgen om half 2. Ik besef het nog niet helemaal.. We gaan het vanavond vieren met carpaccio en biefstuk . Mijn schat is sous-chef en gaat er een feestje van maken en dan vanaf morgen broeden als een malle.
Hallo meiden, wat een spannende tijden zeg. @Sterre Fijn dat de punctie achter de rug is een meegevallen. En een mooi resultaat! Ik zal met je meeduimen voor mooie bevruchtingen. @Else Spannend joh, morgen terugplaatsing. Dat is zeker een klein feestje waard! @Sas Shit... Neem je rust, kom er goed van bij. Dan kun je met een goed gevoel met een nieuwe ronde starten. Ik start zelf woensdag voor de tweede ronde ivf met decapeptyl. Ik herken al jullie spanning en enthousiasme. Het blijft een raar fenomeen die vruchtbaarheidsbehandelingen.
@ else, lekker genieten vanavond van het eten wat straks hopelijk niet meer mag ! Jammie! Wij gaan morgen ook aan de carpaccio . Hoeveel eitjes zijn ee uiteindelijk bij Jou bevrucht nu dan? Spannend hoor, de terugplaatsing..en dan maar wachten .. grrrr @ wilma24 ,, jammer dat julie eerste poging niet gelukt is. Hopelijk deze poging wel! .. ik zie aan je onderschrift dat jij ook niet veel eitjes had. Bij mij zijn 6 eitjes geoogst.. zal vast wel 1 bevrucht worden maar ik had zo graag ook wat meer kans op een cryo gehad, en ik denk dat dat met 6 eitjes weinig kans is. Nouja, als er maar 1 bevrucht raakt en teruggeplaatst! .. ik denk dat de wachtweken echt killing zijn ! @ Mar, hoe is dat bij Jou?
@sterre21 6 eitjes is een mooi aantal hoor. Je weet nooit. Tijdens mijn vorige poging kwam ik iemand tegen van wie alle eitjes bevrucht waren. Dus wie weet Wij vonden 3 ook weinig. En 1 bevrucht was natuurlijk ook niet veel. Maar we waren er heel gelukkig mee. Zo dichtbij waren we nog nooit geweest. En er mag er toch maar 1 teruggeplaatst worden (per keer dan). Toen we voor de terugplaatsing gingen voelde het al alsof we ons kind op gingen halen. Is lastig uit te leggen. We waren wel realistisch, maar ik vind dat je er ook iets moois van mag maken. En hopen doe je toch. De wachtweken, killing? Het is me eerlijk gezegd nog meegevallen. Maar aan het eind was ik echt niet meer te genieten
@sterre: wat fijn dat de punctie is meegevallen zeg! Hoop dat het 6 topeitjes zijn en dat er maar mooie emmy's uit voort mogen komen! @else, joepie morgen terugplaatsing!!! Succes @wilma: jep.... Ivf is een raar fenomeen!! Succes deze poging! @sas: hoe is het met je? Hier zit de 1e wachtweek er bijna op! Tot nu toe wel te doen. Maak me drukker om aankomende week dan wordt het extra spannend.
Whaaaaaa .. k werd net gebeld.. van de 6 eitjes die gevonden waren waren er 3 rijp en die konden dus geinjecteerd worden met een zaadje. Ze zijn alle 3 bevrucht ! Woensdag 14.15u de terugplaatsing van 1 emmy . @else, succes strax !
Whooohoooee Sterre wat goed!! Ik hoop dat jullie heerlijk genieten van het speciale verliefde gevoel nu tot aan de terugplaatsing!! @wilma: leuk dat je mee komt kletsen!! Ik hoop dat deze poging jullie alle geluk brengt!! @Mar: hoe voel je je meis? Stijgt de spanning? @Sas: hoe is het Sas? Is je menstruatie al op gang gekomen? Hier een kleintje veilig binnen. Vasthouden en hangen!! Van 19 eicellen zijn er 17 bevrucht, dat is echt uitzonderlijk. Ik viel bijna uit die stoel. Het zegt niets over het aantal cryo's natuurlijk. Dat is afwachten. We hebben besloten heel positief in deze poging te stappen en dan zien we wel hoe het loopt. Geniet van het stralende weer allemaal
@Else31 Wow, wat een geweldige score! Raar gevoel he als ze een bevrucht eitje (waarom noemen ze het een emmy?) hebben teruggeplaatst? Ik vond dat ook heel bijzonder. Ik duim met je mee dat ie lekker blijft plakken en groeien. Weet je wel wat de kwaliteit is van de teruggeplaatste en degene die over zijn?
@sterre: wat fijn voor jullie! Op naar woensdag! @else: wow, wederom een topscore Hoop dat Emmy een blijver is!!!!
Goedeberichen hier!! Succes met de wachtweken!! Hier alles goed, nee nog geen menstruatie kan ook wel ff duren. Verder druk met dingen regelen voor mijn dochtertje haar 1e verjaardag . Genoeg afleiding Nou zet hem op jullie!!!
@sas: fijn dat je lekker afleiding hebt door de voorbereiding van je dochters 1e verjaardag! Gefeliciteerd alvast Voel je je lichamelijk ook al wat beter?
Ben nog iets vergeten..... @sterre: morgen is het zover.... Spannend! Dat er maar een hele mooie Emmy teruggeplaatst mag worden!!!!
Even heel snel: Sterre geniet van het bijzondere moment morgen! Vanaf morgenmiddag heb je een kleintje in je buik!!