Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sterre Ik wens je een mooie dag morgen!

2. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Dankjewel dames! :D super dat julie er aan gedacht hebben. Nog een uurtje dan rijden we richting zwolle voor ons Emmy.. zo'n raar maar fijn idee! Vanaf vandaag mag ook ik aftellen :)

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Tuurlijk denken we daar aan!
    Ik vond het heel bijzonder Sterre, en mijn lief heeft echt het tijdstip van terugplaatsen in zijn hoofdgeprent. Zou me niets verbazen als dat nog eens een tatoo wordt haha.
    Ik hoop dat je hebt genoten van de carpaccio. Straks ben je zwanger tot het tegendeel bewezen is :D

4. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Laat het tegendeel maar niet bewezen worden he! Haha :D

5. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Nou, hij zit ! .. heel bijzonder gevoel. Ben alleen wel wat teleurgesteld... :(

De Emmy was maar 4cellig en loopt dus achter. Ik kon wel door de grond zakken toen ik het hoorde, mijn eerste gevoel, dit gaat nooit lukken. Maargoed er is wel kans, ik móet niet gelijk zo negatief denken.

En de andere 2 emmys waren nog maar 2 cellig dus die zijn opgegeven om in te vriezen... Verdorie !

Ben zooooo bang om teleurgestelt te worden.

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hij zit!! Dat is het belangrijkste!
    En voor de rest.. Je weet het niet! Misschien pakt ie wel in een keer goed en ben je klaar. Je kan niet voorspellen hoe het gaat lopen. Gewoon alleen op deze concentreren en alle positieve energie naar je baarmoeder sturen :D
    Probeer vertrouwen te houden!

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Sterre zegt niks hoor ook daar woorden mensen zwanger van

Ik wist niet dat jij ook in Zwolle zat

8. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betekent 4 cellig? Wij kregen alleen maar te horen of het a, b of c kwaliteit was.

Het werd overigens al gezegd. Het zegt helemaal niets. Misschien deelt ie in jou warme nestje wel heerlijk verder. Hoe dat werkt kan niemand verklaren. Ik snap je angst voor teleurstelling. Maar je moet hoop blijven houden hoor! Met teleurstelling hoef je pas te dealen als het echt nodig is. En wie weet...;)

9. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @sterre: fijn dat de tp gelukt is maar snap je dubbele gevoel wel.
    Ga je proberen op te peppen.... Bedenk dat Als het echt kansloos was, er ook geen tp plaatsgevonden had. En dat die 4-cellige misschien wat langzaam start maar nu al aan een inhaalslag bezig is ;)
    Mijn duimen draaien weer volop!

10. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Dankje dames voor julie oppeppende berichtjes.. word er gewoon een beetje emo van :D .. heb vanavond ff goed uitgehuild en nu gaan we positief verder! Als er geen kans zou zijn zouden ze hem idd niet terugplaatsen!

@sas, ja, jij ook in zwolle?

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Fijn dat je je wat beter voelt Sterre. En goed dat je er alles er uit hebt gegooid. Het is ook veel allemaal en het is logisch dat het je aangrijpt. Heb je goed geslapen vannacht?

@Wilma: 4-cellig is het aantal cellen dat het embryo heeft op het moment van de terugplaatsing.

@Sas: is jou dochter dit weekend jarig? Gefeliciteerd alvast :D

@Mar: jouw testdatum komt heel rap dichterbij!! Spannend hoor! Duimen draaien hier weer vol op!

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Sterre ja ook Zwolle , wat toevallig!! Hoe gaat het nu?

Else en mar met jullie?

Hier alles goed lijkt erop dat ik ongesteld ga worden dus kan weer aan de pil.
    Morgen is inderdaad mijn dochtertje jarig! Ben benieuwd hoe ze alle aandacht vind ;)

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sas: gefeliciteerd met je dochter haar eerste verjaardag!! :D
    Wat een bijzondere dag! Ik hoop dat de kleine meid er enorm van geniet.
    Fijn dat je menstruatie er aan komt en het niet weken op zich laat wachten. Dan kun je in weer verder. Het wachten duurt al zo lang..

@ego:
    Ik vind het wachten zwaar.. en dan ben ik vanochtend ook nog eens verkeerd wakker geworden waardoor ik het onwijs somber in zie allemaal. En daar baal ik dan weer van want zo lang ik geen bloed zie wil ik gewoon alleen maar happy thoughts naar beneden sturen.

@Sterre: ik hoop dat jij gerustgesteld bent door het topic met allemaal meiden bij die zwanger waren van een prachtig 4-cellig embryootje. Hoe voel je je verder?

@Mar: het huis gaat hier zowat in vlammen op door alle kaarsjes!! :D Nog maar twee nachtjes slapen...

14. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Inderdaad, mega spannend Mar !!!! :) kan je je nog wat inhouden?

Uk voel me wel goed, ik heb zoiets van, de kans is er al is hij wel kleiner maargoed we kunnen alleen maar hopen, een kans is een kans ! :)

15. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Hoi meiden,

Korte update.
    Spanning stijgt en ik vind het vreselijk!
    Lijf vertoond ongi symptomen maar ben het nog niet echt.
    Wordt er gek van!!!
    Wij hebben afgesproken niet eerder dan maandag in het ziekenhuis te testen dus 'eind' komt in zicht! Nog even doorbijten dus.

@sas: gefeliciteerd met je dochter, was (of is) het een leuke dag?

@sterre: fijn dat je je wat beter voelt!!!

@wilma: ben je al gestart met prikken? Hoe gaat 't?

16. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @else en @mar Begrijp ik het goed dat jullie allebei morgen mogen testen? Wat super spannend. Mijn duimen draaien!

Hier gaat ie goed. Merk dat het toch net even anders is zo voor de tweede keer. Alleen decapeptyl voelt ook nog niet alsof we echt begonnen zijn. Ik vind het wel balen dit weekend. Twee keer een dag geweest. Dan moet je toch die spuit meenemen. En dan maar op de wc spuiten. Hoe doen jullie dat als je niet thuis bent en je moet spuiten? En hoe houd je dan de spuitjes koel?

17. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ Mar, spannend vandaag! Ik duim voor je !!

@ else, jij ook alweer op de helft vd wachtweken, tijd gaat opzich wel snel he al is het lastig deze weken.

@ wilma, ik spoot de deca sochtends als ik van bed kwam dus hoefde ik het niet mee te nemen. Alleen als ik ochtenddienst had op het werk dan begin ik half 7, ik spoot altijd 8 uur dus dan deed ik het spuitje in de koelkast op Het werk :)
    Het is idd wel lastig om het koel te houden als je op pad gaat of je móet al een koelbox mee nemen (voor 1 zo'n lullig spuitje:D ).

18. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ontplof zowat.... Van de zenuwen en de hitte ;)
    Wachten duurt lang en ben zo benieuwd!
    VU belt vanmiddag tussen 14-16, tot die tijd genieten van het weer:)

@sterre en sas: hoe gaat het bij jullie?

@wilma: ik spoot altijd s'avons rond 22 uur en heb er daarom nooit last van gehad. Ik 'moest' gewoon thuis zijn :)

19. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Mar: mijn duimen draaien echt overuren! Ik hoop het toch zo voor jullie!! Ik kan niet wachten en kan me inleven in hoe zwaar jullie het op dit moment hebben.

@Sterre: hoe is het met jou meis? Heb je er een beetje vertrouwen in?? Ik hoop dat je je goed voelt. Ben je nog lekker vrij? Ik word zo slaperig van die bolletjes.

@Wilma: ik deed de decapeptyl 's ochtends heel vroeg na het douchen. De bolletjes moet ik wel op mijn werk doen om 14.00 uur. Dat vind ik een klein drama.
    Eerst toiletpapier pakken, dan handen wassen, dan met het toiletpapier de deur op slot doen etc. En als er dan meer dames in het toilet zijn word je best raar aangekeken :D

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    mar super spannend zeg! succes nog even

sterre en else houden jullie het nog vol?

Hier alles goed ongesteld gewoden, maar kan helaas niet starten omdat we in sep een week weg gaan en dat zou net de punctie/of tp week zijn.
    dus nog maar een maandje overslaan
    verjaardag was erg leuk ze is echt verwend :)

@wilma ik spoot altijd voor ik weg ging in de ochtend

Deel Deze Pagina