@ sas, ach dat is wel jammer.. aan de andere kant, ontspanning is ook heel belangrijk !! @ else, ik word ook slaperig van die bolletjes maar vooral heel duizelig. Vandaag valt het mee maar gisteren moest ik me geregeld aan dingen/mensen vastklampen om niet om te vallen, heel raar!! Ben nog een paar dagen vrij vrijdag,zaterdag,zondag weer aan het werk. En of ik er vertrouwen in heb.. hmmm ik laat het maar wat in het midden, het kan goed het kan slecht ik weet het niet.. de tijd zal het leren bij ons allemaal. Helaas is de tijd ook het grootste obstakel he . Ik schat mijn kans zeer klein in maar daarnaast stuur ik toch al mn positieve energy naar mn buik haha. @ mar... Ik duim duim duim duim duim duim duim !
sterre je hebt gelijk hoor drm gaaan wij ook lekker weg, dat maandje maakt dan niks meer uit wie had jij bij de punctie als arts?
Ik weet haar naam zo niet meer... Was een wat oudere vrouw met kort bruin krullend haar. Hele leuke warme vrouw.
@Sas: Wat fijn dat jullie zo'n leuke verjaardag hebben gehad! Wel heel jammer dat je nu nog een maand moet wachten. Maar wat Sterre ook al zei, vakantie en ontspanning is ook heerlijk en je lichaam komt ook weer even tot rust. Heb je deze menstruatie ook als heftiger ervaren? @Sterre: jeetje meis, dat is wel heftig hoor! Dat je zo duizelig bent. Voor jou geldt dus zeker oppassen met autorijden. Heel goed, positief visualiseren
Bedankt voor jullie knuffels meiden, ik heb ze nodig Had vorige week nog zoiets van ik ga ongesteld worden maar er gebeurde verder niets dus toen begon ik te twijfelen....... Zal het dan toch??? Werd er gek van! Die twijfels zijn nu weg, we weten waar we aan toe zijn.... Maar hadden het heeeeeeel graag anders gezien!
SHIT!!! Meer kan ik niet zeggen. Ja nog meer lelijke woorden, maar daar schiet je niks mee op. Doe vooral rustig aan en verwerk het op je eigen manier. Sterkte.
@ mar, hoe gaat het nu.. beetje kunnen slapen vannacht? @ else, vroeg ik me even af.. móet jij ook testen in t zh met een bloedtest of moet je een thuistest doen? En wanneer ga je testen? Spanning stijgt! Ik ga volgende week dinsdag een test doen, gewoon thuis. Dat is vandaag over een week.. pff wat duurt dat lang hihi.
@Sterre: ik hoef alleen bloed te laten prikken en mag bellen voor de uitslag. Maar we testen sowieso thuis. Jij nog een week in spanning. Ik vind het wachten erg zwaar. Hoe voel jij je verder?
Wanneer ga je testen dan? Ja ik vind het wachten ook moeilijk.. al hen ik het idee dat het een paar dagen geleden moeilijker was heel raar! Ik denk dat over een paar dagen de spanning wel weer terug komt. Ik heb sterk het voorgevoel dat de poging toch mislukt is.. geen reden voor maar zo voelt het gewoon. Mischien daardoor ook wat minder spanning. Voelt opzich wel veilig om zo te denken, raar he.
Donderdag samen met lief de digitale. Dat moet ons een beetje kunnen voorbereiden op de uitslag We gaan vrijdagmiddag uitgebreid lunchen met vrienden dus hoe dan ook wordt het een mooie dag. Ik hoop dat je je zo rustig blijft voelen. Ik herken het helaas niet haha.
Dat is overmorgen al !!! Ja dan zou ik toch wel zenuwachtig zijn! Hoeveel dagen zit je dan na de tp? .. ik wil graag zondag testen want dan is manlief er ook.. dan zit ik nog maar 11 dagen na tp dus dat lijkt me te vroeg..
Ja maar ik heb vrijdag de bloedtest natuurlijk..ik denk dat het tegen die tijd wel duidelijk moet zijn Vooral doen wat voor jullie goed voelt meis.
Een gespannen gevoel haha. Je wil het zo graag weten maar het zegt zo weinig. Ons gevoel is goed, we zijn positief. Maar we zijn ook heel voorzichtig.
Ook Mar is weer van de partij.... Inmiddels ongi geworden Voor mij de bevestiging dat het niet gelukt is. Tenminste zo werkt het tussen mijn oren merk ik! Kan toch niets anders doen dan me erbij neerleggen en dit werkt daaraan mee. @else en sterre: duimen draaien overuren