Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @Else, vandaag testen ! Spannenddddddd .. ben benieuwd! Ik duim voor je :D

2. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Else, spannende dag vandaag. Ben heel benieuwd.
    @Sterre. Voor jou komt het ook dichterbij. Jouw gevoel is herkenbaar hoor. Stukje zelfbescherming waarschijnlijk.

@mar. Ik had bij de eerste poging ook de bevestiging van mijn menstruatie nodig om te weten dat het echt mislukt was. Je hoofd en je gevoel. Soms staan die twee ver van elkaar.

Ik heb nog een vraagje voor jullie. Ben gisteren en vandaag steeds duizelig en beetje raar gevoel in mijn maag. Net niet misselijk zeg maar. Kan dat van de decapeptyl zijn? Ik herken het niet van de eerste keer. Misschien combi met de warmte? Moet ook een dezer dagen ongi worden.

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Zeker spannend. Vanavond de CB, ik ben benieuwd naar het resultaat.

@Sterre: ik snap het stukje zelfbescherming ook hoor.
    Ik hoop dat blijkt dat het niet nodig was.

@Wilma:
    Ik werd eigenlijk alleen heel erg moe van decapeptyl en had steeds het gevoel dat mijn keel werd dichtgeknepen. Echt happen naar adem soms. Maar uiteindelijk had ik dat niet meer in de gaten ;)
    Ik denk dat de warmte zeker mee kan spelen hoor!

@Sas: hoe is het meis?

@Mar: dikke digitale knuffel. Ik vind je sterk!!

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Lieve meiden,

Hier mijn test.. We hadden het gevoel al even. We zijn vreselijk dankbaar dat zo snel na ons verdriet in januari weer zwanger mogen zijn. We wachten de bloedtest nog even af maar hebben er een goed gevoel bij. Ik gun jullie dit ook zo!!

5. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Wow!!!! Wat een fantastisch nieuws Else!!!!!!!
    Gefeliciteerd!!!!

@ de rest: hoop dat wij else snel volgen :)

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Je bent een lieverd jij!! En ik hoop dat ook zo ontzettend!

7. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Else Hieperdepiep!!! Wat heerlijk.:D

Ik sluit me aan bij Sterre. Hopelijk volgen er snel meer van dit soort foto's.

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    else top meid!! gefelicteerd lekker van genieten samen!
    fijn dat het nu gelijk weer gelukt is ben blij voor je
    knuf

@sterre nu jij nog meid ga voor je duimen!

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wilma en Sas heel erg bedankt voor de lieve felicitaties!!
    Doet me echt heel erg veel!! Nu hopen dat het goed mag blijven gaan en dat jullie ook een positieve test in handen hebben!
    Ik blijf voor jullie duimen!

10. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Whooooo meis wat super !!!!! Wat zal dat een onwijs fijn gevoel geven en wat zul je lekker kunnen slapen vannacht!!! GEFELICITEERD!

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Thanks Sterre!!! :D
    Erg lief van je! Ik blijf duimen voor net zo'n test bij jou!
    Het is een raar gevoel maar voornamelijk dankbaar. En een soort van tevreden.

12. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Ik ga maandag ochtend testen, dan 12 dagen na tp.. moet voldoende zijn toch??

K maak mezelf gek.. krijg ineens kwaaltjes

Gezollen borsten alsof er siliconen in zitten hahaha.
    Blauwe aderen over borsten heen
    Steken in buik en af en toe kramp
    Bij vlagen misselijk

Ik geef de warmte maar de schuld ! Of de utrogestan.
    Hopelijk is dat niet de reden.
    Morgen , zaterdag , zondag moet ik werken dus gelukkig genoeg afleiding !

Die laatste dagen zijn hell.

13. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @sterre: Ja, zo heb ik die laatste dagen ook ervaren hoor!! Sterkte en duim nog steeds voor je :)
    Op naar maandag.....

@Else: Bloedtest ook ok? Ikke nieuwsgierig ;)

@Sas: hoe gaat het met je?

@Wilma: Had geen last van misselijkheid van de decpeptyl maar kon in het begin overal wel slapen....
    Was jij ook zo extreem ongi na je mislukte poging?

Nou meiden maak er een mooi weekend van!!!

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Sterre sterkte nog ff met de wachtdagen duim voor je.
    Mar hoe gaat het met jou?weet je al wanneer je weer kan starten.?
    Hier gaat alles goed!

Fijn weekend allemaal.

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey lieve meiden

Bloedtest was goed, officieel zwanger verklaard en 16 augustus de eerste echo.

Ik reageer het weekend uitgebreid. Ik kom net van die lunch en we gaan zo richting schoonouders.
    Fijne avond!!

16. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mar Ja, ik was ook heftiger ongi dan normaal. Als er al een normaal bestaat ;) Ik verloor ook iets dat ik niet kende. Volgens fertiliteitsarts was het gewoon slijm, maar dat geloof ik nog steeds niet.

Voel me vandaag nogal verdrietig, boos en machteloos. Mijn beste vriendin blijkt een tweeling te verwachten. Is ook niet helemaal vanzelf gegaan. Gun het ze van harte, maar :x Ik heb twee hele goede vriendinnen. Zaten allebei in de medische molen. Dat is fijn kletsen. Maar de 1 heeft inmiddels 2 kinderen en de ander 1 en nu dus zwanger van nummer 2 en 3. Voel me zo alleen :(

17. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @else: fijn dat het nu officieel bevestigd is :)
    Is 't al een beetje bij jullie doorgedrongen?

@wilma: het is echt vreselijk! Enorm veel kramp en ook ik herken sommige dingen niet.... Hoop echt dat ik er snel vanaf ben!
    Meid, Ik snap je gevoel hoor, je bent echt niet de enige!!
    Soms kan je het beter hebben en soms niet.... Gewoon aan toegeven hoor! Dat begrijpen je vriendinnen vast & zeker!

@sas: moet wachten op eerstvolgende menstruatie Maar Weten nog niet of we gelijk doorgaan.....

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Goedemorgen meiden

Hoe is het met jullie?

@Sterre: hoe hou je het vol meis? Geeft je werk voldoende afleiding? En heb je nog steeds signalen die je niet van eerdere cyclussen herkent? Ik hoop op een prachtige positieve test hoor!! Duimen draaien volop.

@Wilma: dat is heel erg lastig, ik snap dat je je heel erg alleen voelt. Ik heb een vriendin die de 2e kreeg toen wij een jaar bezig waren, ook niet vanzelf gegaan hoor maar ik heb die hele zwangerschap bewust niet meegemaakt. Ik kon er maar lastig mee omgaan. Wat ik probeerde is het van me afschrijven. Dan blijven die gevoelens en gedachten niet steeds in je hoofd zitten.. Dikke knuffel voor jou!

@Mar: meiske is het einde al in zicht? Ik hoop het! Nu in ieder geval lekker weekend om even bij te komen van alles en tijd voor jezelf te nemen.

@Sas: fijn dat alles goed gaat Sas! Een heel fijn weekend, ik hoop dat het weer bij jullie beter is.

Vanaf morgen hebben we officieel vakantie. Ik morgen natuurlijk spieken naar de test van Sterre en af en toe even kijken. Een hele dikke knuffel voor wie hem kan gebruiken!

19. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Ja ik moet het nog even volhouden.. het gevoel van het is toch niet raak is sterk aanwezig dus misschien dat ik daarom redelijk rustig ben.. al ben ik wel heeeel bang voor een evt. teleurstelling morgen..
    Mijn werk geeft me lekker veel afleiding.
    Moet straks aan het werk tot 23.30u dus dat ik is heerlijk in deze tijden haha.

Word vervolgd morgen :)

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Succes morgen Sterre!! Ik hoop dat je door zelfbescherming vreselijk voor de gek bent gehouden.

Deel Deze Pagina